Ik zoek een?
Ik ben van plan een playstation 4 aan te schaffen en op dit moment heb ik alleen een oude beeldbuis van 10 jaar geleden op mijn kamer staan, daarom wordt het maar eens tijd om een nieuwe tv te kopen. Ik zoek een tv waarop ik dus goed kan gamen rond de 40 inch, dat is groot zat voor mij.
Wat is je budget?
Het liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk! Ik wil het budget rond de 300 euro houden (mijn gevonden opties zijn rond de 330 euro).
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Deze tv zal alleen maar worden gebruikt om op te gamen. Allemaal extra features heb ik dus niet nodig.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf al even rondgekeken om een geschikte tv te vinden.
Op dit moment gaat mijn voorkeur uit naar deze philips tv:
pricewatch: Philips 40PFK4309 Zwart
Ook kwam ik nog bij deze tv terecht, al vind ik deze zelf wat aan de dure kant.
pricewatch: Samsung UE40EH5300W Zwart
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik weet zelf niet precies waar ik allemaal op moet letten en als iemand opmerkingen of aanraders heeft hoor ik het graag!
Alvast bedankt!
Ik ben van plan een playstation 4 aan te schaffen en op dit moment heb ik alleen een oude beeldbuis van 10 jaar geleden op mijn kamer staan, daarom wordt het maar eens tijd om een nieuwe tv te kopen. Ik zoek een tv waarop ik dus goed kan gamen rond de 40 inch, dat is groot zat voor mij.
Wat is je budget?
Het liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk! Ik wil het budget rond de 300 euro houden (mijn gevonden opties zijn rond de 330 euro).
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Deze tv zal alleen maar worden gebruikt om op te gamen. Allemaal extra features heb ik dus niet nodig.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf al even rondgekeken om een geschikte tv te vinden.
Op dit moment gaat mijn voorkeur uit naar deze philips tv:
pricewatch: Philips 40PFK4309 Zwart
Ook kwam ik nog bij deze tv terecht, al vind ik deze zelf wat aan de dure kant.
pricewatch: Samsung UE40EH5300W Zwart
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik weet zelf niet precies waar ik allemaal op moet letten en als iemand opmerkingen of aanraders heeft hoor ik het graag!
Alvast bedankt!