Hoi,
Ik game sinds enkele dagen afwisselend met toetsenbord en Xbox-controller.
Al snel kom ik screen tearing tegen op één van de twee tv schermen.
Ik dupliceer de schermen met Windows+P.
-Samsung Syncmaster P2470HD (TV/monitor) (dit model heeft Scart, CI-slot en antenne-ingang).
pricewatch: Samsung Syncmaster P2470HD Zwart
aangesloten op DVI van 1,5 meter lang
-Philips 32pfl9604h (TV)
pricewatch: Philips 32PFL9604H Zilver
aangesloten op HDMI van 5 meter lang
Ik gebruik de Syncmaster als monitor. (De hoofdscherm)
Op de Philips moest ik PC-modus aanzetten omdat een deel buiten de scherm viel (Start-knop viel et buiten de scherm).
Verder valt me op als je beide schermen instelt op 1080P 50 Hz dat er geen verschil is tussen twee schermen, maar bij 1080P 60 Hz zit je al snel een lijn ontstaan bij snelle bewegingen.
Verder moet ik heel omslachtig de afspeelapparaat wijzigen, hoe kan dit makkelijker. Want nu komt er maar uit een van de twee speakers geluid. Philips TV uitzetten heeft geen zin.
Dit wil ik:
Bij gamen vanuit de syncmaster moet het geluid uit de externe speakers van Labtec via een groenemini jack plug gaan.
Bij gamen vanuit Philips moet het geluid uit de interne speakers van Philips via HDMI gaan.
Uit beide speakers geluid mag ook, aar het gaat mij om dat ik niet meer in het configuratiescherm hoef te rommelen.
Mijn videokaart: een GTX 650 zitten de volgende aansluitingen: één DVI-D (dual link), één HDMI 1.4 en één VGA aansluiting.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik hoef geen PS4 of Xbox One.
Gr MedionAkoya
Ik game sinds enkele dagen afwisselend met toetsenbord en Xbox-controller.
Al snel kom ik screen tearing tegen op één van de twee tv schermen.
Ik dupliceer de schermen met Windows+P.
-Samsung Syncmaster P2470HD (TV/monitor) (dit model heeft Scart, CI-slot en antenne-ingang).
pricewatch: Samsung Syncmaster P2470HD Zwart
aangesloten op DVI van 1,5 meter lang
-Philips 32pfl9604h (TV)
pricewatch: Philips 32PFL9604H Zilver
aangesloten op HDMI van 5 meter lang
Ik gebruik de Syncmaster als monitor. (De hoofdscherm)
Op de Philips moest ik PC-modus aanzetten omdat een deel buiten de scherm viel (Start-knop viel et buiten de scherm).
Verder valt me op als je beide schermen instelt op 1080P 50 Hz dat er geen verschil is tussen twee schermen, maar bij 1080P 60 Hz zit je al snel een lijn ontstaan bij snelle bewegingen.
Verder moet ik heel omslachtig de afspeelapparaat wijzigen, hoe kan dit makkelijker. Want nu komt er maar uit een van de twee speakers geluid. Philips TV uitzetten heeft geen zin.
Dit wil ik:
Bij gamen vanuit de syncmaster moet het geluid uit de externe speakers van Labtec via een groenemini jack plug gaan.
Bij gamen vanuit Philips moet het geluid uit de interne speakers van Philips via HDMI gaan.
Uit beide speakers geluid mag ook, aar het gaat mij om dat ik niet meer in het configuratiescherm hoef te rommelen.
Mijn videokaart: een GTX 650 zitten de volgende aansluitingen: één DVI-D (dual link), één HDMI 1.4 en één VGA aansluiting.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik hoef geen PS4 of Xbox One.
Gr MedionAkoya
[ Voor 7% gewijzigd door MedionAkoya op 21-03-2015 16:09 ]
Trein?