Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoutepopcorn
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-05-2023
Hallo,

Ik had onlangs de gps tracker GT02A gehaald:

Afbeeldingslocatie: http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v0/1257279802/Guaranteed-100-4-band-car-GPS-tracker-GT02A-Google-link-real-time-tracking-free-shipping.jpg_350x350.jpg

Mooi apparaatje. Prepaid van SIMYO erin gestopt. En met sms weet hij de locatie al te vinden.

Tja je begrijpt het al de gprs instellingen.. Zucht...

Ik heb de volgende instellingen geprobeerd:
apn: portalmmm.nl

en daarna geprobeerd:
apn: portalmmm.nl
user: KPN
ww: gprs

en daarna:
apn: internet

en daarna:
apn: Internet

En je raadt het al het werkt niet. Volgens mij is mijn voeding wel aardig en daar zou het niet aan kunnen liggen. Ik krijg ook netjes een SMS terug met "OK" als ik de instellingen doorvoer. Ook heb ik de pincode van de simkaart gehaald, zodat het zou moeten werken 8)7 8)7 8)7 .

Het groene lampje (gprs) blijft knipperen. Als ik de simkaart opbel, dan gaat die wel continu branden.

Als het goed is staat er nog genoeg tegoed op, dat kreng is net nieuw....

Iemand een idee waarom dat ding niet zou werken, ik heb op het SIMYO forum wel gelezen dat het een aantal mensen wel is gelukt (onbekend type tracker). Mogelijk anderen hier ook, dan ben ik erg benieuwd naar instellingen en type tracker 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 04:52

Sprite_tm

Semi-Chinees

Tenzij je hem ervoor open moet schroeven en in het binnenwerk moet spitten is EL hier niet het juiste subforum voor. Schopje naar WN, daar past 'ie waarschijnlijk beter.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitchie
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-12-2024
Ik heb sinds kort de GT03D gps tracker.

Omdat de lampjes naar een bepaalde uitgaan is het lastig te zien of deze nog aan staat als je dan op de aan/uit knop drukt dan gaan de lampjes knipperen en lijkt deze het dus te doen.
Echter krijg ik dan na 1 minuut en 2 minuten een sms met de tekst Vibration Alarm gevolgd door 2 of 3 smsjes met locaties....dit blijkt een anti theft alarm te zijn.
Iemand een idee hoe ik dit uitzet of werkt?

Tevens heb ik een T-Mobile prepaid kaart gekocht met 10 euro tegoed. Als ik inlog op de T-Mobile website zie ik mijn verbruik. Wat mij verbaasd is dat er staat tegoed 50 min, 477mb en 500 sms....geldig tot 3 mei 2015.
Ik heb geen bundel maar tegoed gekocht dat is toch onbeperkt geldig als maar 1x in het halfjaar gebruik maakt van iets van het tegoed.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoutepopcorn
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-05-2023
Ok. Ik had het ding een lange tijd in de kast gegooid omdat hij maar geen verbinding maakte.

Vandaag uit de kast getrokken.

Acces point ingesteld met sms:
apn,666666,portalmmm.nl
(zonder ww of user dus)

En in mijn.simyo.nl optie
"bellen in en naar het buitenland" aangezet... 8)7 Daarna begon die plotsklaps met tracken. Ik weet niet of dat door dat schuifje kwam, maar hij doet het.

Raar verhaal, maar aan de slag met dat ding ;)

Joehoe kon het niet laten om dit erbij te zetten. Githubje gevonden voor Node.js :)
Dat ding werkt ook nog eens met: https://github.com/freshworkstudio/gps-tracking-nodejs

[ Voor 16% gewijzigd door zoutepopcorn op 29-06-2015 21:14 ]