Hi mensen,
Allereerst wil ik zeggen dat ik niet zo zeker weet of deze topic in deze sub forum hoort, mijn excuses als het verkeerd is!
Let's start
Gister heb ik mijn pc componenten binnen gekregen en heb het die middag nog in elkaar gezet. Het gaat om deze componenten:
Verder zit er nog Windows 8.1 pro op.
Nadat ik alles in elkaar heb gezet was het tijd voor de eerste test boot. Nadat ik op de aan knop had geklikt draaiden de fans wel, maar gaf geen beeld. Dus toen probeerde ik met 1 ram stick te booten ipv 2. Ook geen succes.
Nadat ik de beide ram sticks had terug gezet haalde ik de videokaart eruit. Het gaat om deze videokaart:
Nadat ik de videokaart eruit haalde en de pc opstartte deed hij het wel!
Maar zodra ik mijn videokaart weer erin doe en opnieuw opstart, dan boot mijn pc niet meer op.
Ik heb mijn video output op de moederbord gezet (VGA) maar hij start nog steeds niet op met een videokaart. Als ik de videokaart eruit haal, dan doet hij het ineens wel?
De videokaart werkt niet op beide pci lanes op mijn mobo (PCI-e 3.0 x16 en PCI-e 2.0 x16)
Weet iemand wat ik fout doe / wat er fout gaat?
Mvg
iTeV
Allereerst wil ik zeggen dat ik niet zo zeker weet of deze topic in deze sub forum hoort, mijn excuses als het verkeerd is!
Let's start
Gister heb ik mijn pc componenten binnen gekregen en heb het die middag nog in elkaar gezet. Het gaat om deze componenten:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 179,95 | € 179,95 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 63,05 | € 63,05 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 54,95 | € 54,95 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 30,95 | € 30,95 |
| 1 | BenQ GL2450 Zwart | € 118,90 | € 118,90 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | Corsair CS450M | € 58,90 | € 58,90 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 94,95 | € 94,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 668,60 | |
Verder zit er nog Windows 8.1 pro op.
Nadat ik alles in elkaar heb gezet was het tijd voor de eerste test boot. Nadat ik op de aan knop had geklikt draaiden de fans wel, maar gaf geen beeld. Dus toen probeerde ik met 1 ram stick te booten ipv 2. Ook geen succes.
Nadat ik de beide ram sticks had terug gezet haalde ik de videokaart eruit. Het gaat om deze videokaart:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus EAH5770/2DIS/1GD5/V2 | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- | |
Nadat ik de videokaart eruit haalde en de pc opstartte deed hij het wel!
Maar zodra ik mijn videokaart weer erin doe en opnieuw opstart, dan boot mijn pc niet meer op.
Ik heb mijn video output op de moederbord gezet (VGA) maar hij start nog steeds niet op met een videokaart. Als ik de videokaart eruit haal, dan doet hij het ineens wel?
De videokaart werkt niet op beide pci lanes op mijn mobo (PCI-e 3.0 x16 en PCI-e 2.0 x16)
Weet iemand wat ik fout doe / wat er fout gaat?
Mvg
iTeV
Are you a one or a zero