Hallo 
Ik heb een vraag.
Er zijn vier CentOS (VM) webservers.
Server 1 hangt met port 80/443 (met een domeinnaam en SSL cert.) aan het externe IP-adres. Dit is 'de' webserver.
Maar CentOS-machines 2, 3 en 4 zijn óók webservers, maar ik kan er bij één domeinnaam maar één naar port 80/443 sturen, natuurlijk.
Is het mogelijk om op server 1, dé webserver, de inhoud van /html van de andere webservers in submappen van server 1 weer te geven?
Dit zou er dan zo uit kunnen zien
example.com (/html van server 1 zelf)
example.com/submap-a (/html van server 2)
example.com/submap-b (/html van server 3)
example.com/submap-c (/html van server 4)
De vraag is dus, hoe stel je iets dergelijks in... De /html-mappen van de andere servers mounten op server 1? Zou dat werken? Is dat de beste manier?
Wie heeft de gouden tip?
Ik heb een vraag.
Er zijn vier CentOS (VM) webservers.
Server 1 hangt met port 80/443 (met een domeinnaam en SSL cert.) aan het externe IP-adres. Dit is 'de' webserver.
Maar CentOS-machines 2, 3 en 4 zijn óók webservers, maar ik kan er bij één domeinnaam maar één naar port 80/443 sturen, natuurlijk.
Is het mogelijk om op server 1, dé webserver, de inhoud van /html van de andere webservers in submappen van server 1 weer te geven?
Dit zou er dan zo uit kunnen zien
example.com (/html van server 1 zelf)
example.com/submap-a (/html van server 2)
example.com/submap-b (/html van server 3)
example.com/submap-c (/html van server 4)
De vraag is dus, hoe stel je iets dergelijks in... De /html-mappen van de andere servers mounten op server 1? Zou dat werken? Is dat de beste manier?
Wie heeft de gouden tip?