momenteel heb ik een pc die uit oktober 2008 stampt. zelf gebouwd.
met volgende onderdelen en nooit geupgrade.
tevens de volgende dingen die ik niet kon vinden.
Spire Midi Tower Blackfin IV ATX No PSU
Zalman Casefan ZM-F3 120mm
monitor benq gl2230
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
oke op mijn huidige pc doe ik hoofdzakelijk LOL met skype er bij, daiblo 3 en starcraft spellen. surfen en text verwerken en foto boeken maken doet mijn vrouw nog wel eens.
probleem is dat het lang duurt voor hij opgestart is en switchen tijdens lol naar chrome en weer terug duurt echt te lang.
Wat mag het systeem gaan kosten?
budget is 600 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
mogelijk het oude systeem maar dit kan ik misschien beter aan mijn neefje verkopen zodat hij ook lol en minecraft kan gaan spelen. Hoeveel is het oude systeem nog waarde denken jullie?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
nee geen idee wel een ssd voor snel opstarten en een hdd voor gebruik van foto opslag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur voormerken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
hij staat in de huiskamer waar mijn vrouw ook TV kijkt dus hij moet niet te veel lawaai maken als ik speel.
Ga je overklokken?
nee voor mij niet echt nodig.
met volgende onderdelen en nooit geupgrade.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core 2 Duo E8400 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus P5K SE/EPU | € 0,- | € 0,- |
| 1 | HIS HD 4850 512MB GDDR3 PCIe | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung Spinpoint F1 RAID HE642JJ, 640GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair TWIN2X2048-9136C5D 2GB (2x 1GB) DDR2 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Lite-On LH-20A1S | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Zalman ZM460B-APS | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- | |
tevens de volgende dingen die ik niet kon vinden.
Spire Midi Tower Blackfin IV ATX No PSU
Zalman Casefan ZM-F3 120mm
monitor benq gl2230
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
oke op mijn huidige pc doe ik hoofdzakelijk LOL met skype er bij, daiblo 3 en starcraft spellen. surfen en text verwerken en foto boeken maken doet mijn vrouw nog wel eens.
probleem is dat het lang duurt voor hij opgestart is en switchen tijdens lol naar chrome en weer terug duurt echt te lang.
Wat mag het systeem gaan kosten?
budget is 600 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
mogelijk het oude systeem maar dit kan ik misschien beter aan mijn neefje verkopen zodat hij ook lol en minecraft kan gaan spelen. Hoeveel is het oude systeem nog waarde denken jullie?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
nee geen idee wel een ssd voor snel opstarten en een hdd voor gebruik van foto opslag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur voormerken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
hij staat in de huiskamer waar mijn vrouw ook TV kijkt dus hij moet niet te veel lawaai maken als ik speel.
Ga je overklokken?
nee voor mij niet echt nodig.