Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17-11 20:18
Hallo,

ik heb een klein probleempje. Mijn telefoon herkent mijn oplader als een usb poort. En laadt met de snelheid van een usb poort. De adapter is 2,1 ampere van belkin. Ik heb verschillende micro-usb kabels gebruikt maar geen resultaat. Dit komt alleen voor bij de belkin oplader. Wat moet ik doen?

alvast bedankt :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Andere oplader gebruiken?

The devil is in the details.

• tweakerjunior
Ja dat kan :) Alleen was ik meer benieuwd wat de reden is, omdat ik deze oplader had gekocht om de snelheid ....

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Mogelijk herkent je telefoon de oplader niet, waardoor 'ie uit beveiliging trager oplaadt om schade te voorkomen. Kan je weinig aan doen om te voorkomen/verbeteren.

The devil is in the details.

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-11 17:28

TommieW

Numa numa.

De aansluiting moet op een bepaalde manier bedraad zijn om herkend te worden door de telefoon als een AC adapter. (Weerstandje tussen de datapinnen o.i.d.) Als je adapter dit niet heeft, zal deze dus ook niet herkend worden als oplader.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:11

MsG

Forumzwerver

Welke telefoon gaat het om? Soms ligt het snel laden ook aan je ROM. Iets meer info is dus gewenst.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• tweakerjunior
Ik heb een htc one x met cm11. Het kan ook aan de instellingen van de telefoon liggen...

[ Voor 55% gewijzigd door tweakerjunior op 21-03-2015 13:54 ]

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 11:24

EnnaN

Toys in the attic

En dan is de vraag, doet de lader het wel goed bij andere telefoons? Je zal niet de eerste met een chinese kloonlader zijn. Probeer eens te checken of je er uberhaubt wel 2 amp uit kan krijgen, en anders is het misschien een fijne brandhaard die je mss niet wilt gebruiken :)

sig

• tweakerjunior
De oplader doet het goed bij andere telefoons. Getest op een note 4 en een s2 plus. Dit is vreemd ..
Pagina: 1