• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik zoek naar mogelijkheden om mijn Tablet (Samsung Tab 3) te koppelen aan mijn SmartTV (Samsung UE40ES6800), ik heb voorts al geprobeerd de 816 pagina's tellende handleiding op de site door te spitten, ik ben van het ene naar het andere forum gesurft: Waar men het wel heeft over draadloze toetsenbordjes via USB receiver koppelen maar de meningen nogal uiteenlopen over de werking daar van. Verder heb ik diverse apps gezien die claimen het te kunnen, maar nog geen met bevredigend resultaat. Of ze draaien wel op mijn telefoon, maar niet op mijn Tab 3.
Ik zoek eigenlijk naar een Samsung Native oplossing om gewoon het toetsenbordje op mijn tablet via Wifi op de TV te laten werken. Voor zoekopdrachten in spotify en netflix app bijvoorbeeld. Want ik krijg onderhand RSI in mijn duim van die afstandsbediening ;)
Zou natuurlijk kunnen dat het gewoon niet mogelijk is. Maar wellicht weet iemand hier een oplossing?

Dus ik bel Samsung Support en ik zeg "Ik heb deze UE40ES6800 tv en tablet: een Tab 3"
Waarop de Helpdesk-medewerker vraagt: "Welk merk is uw tablet?" |:(
1,64EUR - 16 minuten - bellen later, geen oplossing! :(

Het beste wat ik momenteel zou kunnen doen, is dingen opzoeken in Netflix op de tablet en dan via WiFi verzenden naar de TV. Maar om de een of andere reden werkt dat ook niet. En Netflix kan ik niet "verwijderen" en opnieuw installeren somehow.

[ Voor 9% gewijzigd door Ulysses op 21-03-2015 15:52 . Reden: netflix mores toegevoegd ]