Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

installatie office 365 premium start niet op

Pagina: 1
Acties:

• RainerSGF
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-11 21:17
Hallo,
Bij een installatie hier op een hp elitebook 2530p met Windows 7 Pro 32-bit (2GB RAM) tracht ik een installatie van office 365 voor thuisgebruik premium uit te voeren. Echter blijkt het installatie-bestand niet op te starten. In het begin zag ik een blokkering (melding in eigenschappen ~ "bestand is afkomstig van een andere computer") die ik heb opgeheven waarna ik nu een melding krijg van beheersbevoegdheden vereist...maar ben inmiddels ingelogt als administrator en het installatie-bestand wil precies nog steeds niet opstarten. Ook een fixit-programma van microsoft hierop los gelaten, maar zonder oplossing. Ik ben er ook zeker van dat er in het office-account nog ruimte over is voor 4 gebruikers.
Iemand raad?

Systeem - I'm learning, I learn it from a book :)

• RainerSGF
I know "het is zondag voor iedereen". Iemand die zich geroepen voelt om hier nog op te reageren?

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:38
Bij office 2010 had ik dit probleem ook wel eens. Dan klikte ik op het installatieprogramma en dan duurde het 15 minuten voordat het tevoorschijn kwam. Dat was met de CD-rom versie. Tegenwoordig doe ik het via een .iso mounten wat veel sneller gaat.

• RainerSGF
er blijkt helemaal niets te gebeuren bij mij. En het installatiebestand komt rechtstreeks van de office-website.

• RainerSGF
Ondertussen niet veel wijzer geworden. Het enige dat er allicht zal op zitten is de herinstallatie van windows. Ik heb alles geprobeerd. Nieuwe gebruiker, verwijdering norton-software, opheffing v.d blokkering... . Dus ga ik er niet verder mee op troubleshooten. Toch bedankt chengbondkwok.