samtron=samsung=fl 999.--

Pagina: 1
Acties:

• poes
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 12:15
Bij Polectro in Amstelveen wordt een Samtron LCD aangeboden alszijnde een Samsung Samtron S50 en dat voor 999 pietermannen.

Lijkt me dat Samsung wellicht het beeldscherm levert, maar een Samtron kan dan toch nooit als een Samsung verkocht worden.

In de advertentie stond zelfs het Samsung logo erbij. Wie weet hoe dit zit??

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
mischien een witmerk van samsung ??, maar goed, dat mag nooit het logo van samsung dragen

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• poes
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 12:15
Ze hebben ook een website: www.samtron.com maar daar staat' ie niet bij!

De advertentie meldt dat het scherm eerst 1999.-- guldens moest kosten! Nu de helft.

Waarom twijfel ik hier nu aan??.......
Is er überhaupt iemand die dit zou geloven?

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ehu Samtron staat voor dit SAMsung ElecTRONics.
Ofterwijl het is wel een product van samsung, maar het wordt dan alleen met een andere naam verkocht.

Snappie

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:25
Op maandag 04 februari 2002 17:22 schreef Dutch3men het volgende:
Ehu Samtron staat voor dit SAMsung ElecTRONics.
Ofterwijl het is wel een product van samsung, maar het wordt dan alleen met een andere naam verkocht.

Snappie
ja, maar dan moet ie ook als SAMTRON verkocht worden, en niet als SAMSUNG |:(

Er zit namelijk wel degelijk een verschil....de samtron is qua dode pixels een veel slechter scherm dan de samsung.
Oftewel: de beste schermen gaan naar samsung, de slechte naar samtron.....

Verwijderd

Samtron is gewoon van Samsung. Het doet, voor zover ik van Samsung heb begrepen toen ik daar nog voor werkte, nog niet eens onder aan de monitoren die onder de naam Samsung zijn verkocht. Vaak zijn de Samtron geïmporteerd door de dealer (of zijn distributeur) zelf, maar ook niet altijd.

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:46

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

boeie het is hetzelfde, zie site maar. Het plaatje van die monitor lijkt verdacht veel op de monitor serie van Samsung 75x-serie

/dev/null

• Rick2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Alleen de specs zijn wel wat slechter dan die van de retail samsungs monitoren. :)

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

Verwijderd

samtron = samsung zeker!
net zoals philips aristona, alleen als merk, made by samsung

• retspan
  • Laatst online: 19-08 01:26
Had vorig jaar een Samtron 19" CRT besteld uit hun (nu nog) nieuwste serie. Toen die aan kwam bleek het nogal een gammel ding te zijn. Kleuren die, zelfs na afstellen, flets afstaken tegen m'n 3jr oude ViewSonic 17", firmware fouten die het goed gebruiken van het afstelmenu verhinderden, manke voet met zeer beperkte draaihoek, etc. Dacht dat ik met alles behalve de kleuren wel kon leven dus ik liet 'm omruilen voor een andere in de hoop dat het kleurenprobleem pech was...helaas, deze gaf precies hetzelfde. Gelukkig mocht ik deze tweede nog omwisselen tegen een LG SW995E, waar ik sindsdien bijzonder tevreden over ben.

Ik weet dat het voor jou niet om een CRT gaat maar ik moet zeggen dat ik echt geen goede indruk kreeg van Samtron. Ik kan mij niet voorstellen dat echte Samsungs ook zo brak zijn....

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Op dinsdag 05 februari 2002 00:36 schreef JJMeatloaf het volgende:
samtron = samsung zeker!
net zoals philips aristona, alleen als merk, made by samsung
idd dit denk ik ook gewoon..

Verwijderd

Samtron is Samsung. PUNT, aldus samsung. Niets beter, niets slechter. Over het algemeen, goeie kwaliteit, en weinig defect terug. Vraag alleen de garantie na. Zijn ooit een aantal samtron's op de markt gebracht met maar 1 jaar onsite.
Pagina: 1