Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het gaan gebruiken voor normaal thuisgebruik en voor fotobewerking / videobewerking met adobe elements / premiere.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil voor de kast + inhoud tussen de 300 en 500 euro uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een ATI READON 2400 pro videokaart. Ik weet niet of ik deze mee kan nemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
USB 2 en 3. ehternet. Ik zit te twijfelen of een blue ray brander nodig is. Een zoveel-in-1 kaartlezer aan de voorkant vind ik ook handig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Totaal geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij komt onder een buro te staan, dus ruimte is geen probleem. Beetje rumoer mag, maar niet te,
Ga je overklokken?
[i]Id dat handig voor mijn doel?/i]
Ik ben uitgegaan van het basissysteem van maart 2015.Is dit voldoende om een beetje fatsoenlijk video's te bewerken?
Windows en office moet er ook bij komen. Dan heb ik alles weer een beetje compleet.
En is het in elkaar zetten van een systeem, is dat makkelijk te doen?
Alvast bedankt voor de hulp!
Jacques
Ik wil het gaan gebruiken voor normaal thuisgebruik en voor fotobewerking / videobewerking met adobe elements / premiere.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil voor de kast + inhoud tussen de 300 en 500 euro uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een ATI READON 2400 pro videokaart. Ik weet niet of ik deze mee kan nemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
USB 2 en 3. ehternet. Ik zit te twijfelen of een blue ray brander nodig is. Een zoveel-in-1 kaartlezer aan de voorkant vind ik ook handig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Totaal geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij komt onder een buro te staan, dus ruimte is geen probleem. Beetje rumoer mag, maar niet te,
Ga je overklokken?
[i]Id dat handig voor mijn doel?/i]
Ik ben uitgegaan van het basissysteem van maart 2015.Is dit voldoende om een beetje fatsoenlijk video's te bewerken?
Windows en office moet er ook bij komen. Dan heb ik alles weer een beetje compleet.
En is het in elkaar zetten van een systeem, is dat makkelijk te doen?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A8-7600 Boxed | € 97,50 | € 97,50 |
| 1 | MSI A78M-E45 | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 54,95 | € 54,95 |
| 1 | Fractal Design Core 1000 USB 3.0 | € 29,90 | € 29,90 |
| 1 | G.Skill RipjawsX F3-17000CL11D-8GBXL | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 30,95 | € 30,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 94,80 | € 94,80 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 430,- | |
Alvast bedankt voor de hulp!
Jacques