Grafische kaart uit de USA

Pagina: 1
Acties:
  • 2.041 views

• Orion314
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-04-2025
Hey vrienden,

Klopt het als ik zeg dat een grafische kaart (zie link) uit Amerika hetzelfde is als een kaart uit Europa ? http://www.amazon.com/dp/B00NN0GEXQ/?tag=pcpapi-20

Ik heb familie in Amerika wonen die volgende maand naar België afreizen, en aangezien de kaart daar toch 70 euro goedkoper is, lijkt het me interessant als ik daar eentje zou kunnen kopen 8)

Alvast bedankt !

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Dat werkt, waarom zou het niet werken?

39

Verwijderd

Nee ze maken daar gebruik van een andere draadloze frequentie om te communiceren met je moederboard.

• Orion314
Fietsbel schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 21:05:
Dat werkt, waarom zou het niet werken?
Ik dacht met dat ze daar op lager voltage werken/andere frequentie en dus een andere psu gebruiken datr misschien een verschil opzat, daarom dat ik toch maar voor de zekerheid eens navraag doe :)
Bedankt !

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02 15:45
De onderdelen in de computer zijn hetzelfde in EU en US. Het enige verschil is de voeding. De voeding in US kan wisselen tussen 110V en 220V.

• Orion314
rolandos582 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 21:11:
De onderdelen in de computer zijn hetzelfde in EU en US. Het enige verschil is de voeding. De voeding in US kan wisselen tussen 110V en 220V.
Okay bedankt bro's :)

Verwijderd

Een nieuwe videokaart in de bagage kan nog wel wat extra kosten opleveren wanneer de controle grondig is.

• rolandos582
Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 21:15:
Een nieuwe videokaart in de bagage kan nog wel wat extra kosten opleveren wanneer de controle grondig is.
Tja invoerrechten etc. kan allemaal, maar als je geluk hebt. Blijft dit allemaal achterwege. :9

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19:28
Kan je doen houd er wel rekening mee dat er met de videokaart makkelijk iets kan zijn dat je niet bevalt. Wellicht krijg je geen beeld? Wellicht word je kaart te heet? Wellicht maakt hij teveel kabaal? Videokaarten zijn kwetsbaar en elke videokaart is anders.... Ik moet er niet aan denken dat ik met een GPU zit die mij niet bevalt en dat ik dan contact moet opnemen met een shop in de USA ipv gewoon te bellen met een zaak in Nederland.

• rolandos582
MetalSonic schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 21:32:
Kan je doen houd er wel rekening mee dat er met de videokaart makkelijk iets kan zijn dat je niet bevalt. Wellicht krijg je geen beeld? Wellicht word je kaart te heet? Wellicht maakt hij teveel kabaal? Videokaarten zijn kwetsbaar en elke videokaart is anders.... Ik moet er niet aan denken dat ik met een GPU zit die mij niet bevalt en dat ik dan contact moet opnemen met een shop in de USA ipv gewoon te bellen met een zaak in Nederland.
Tja, ik moet er ook niet aan denken als mijn GTX980 kapot gaat en ik hem in USA oid gekocht heb. Maar sommige mensen maakt dat niks uit. Ik heb zelf ook liever mijn garantie in Nederland. :)

• MetalSonic
rolandos582 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 21:42:
[...]

Tja, ik moet er ook niet aan denken als mijn GTX980 kapot gaat en ik hem in USA oid gekocht heb. Maar sommige mensen maakt dat niks uit. Ik heb zelf ook liever mijn garantie in Nederland. :)
Ik heb dit over het algemeen sowieso liever met hardware, helemaal als het over de 100 euro gaat. Spelconsoles ook nooit geïmporteerd, tv's ook lekker in Nederland etc etc... Vaak gaat zo'n import wel goed, maarja je zal maar met zo'n product zitten dat je niet bevalt. :z

Edit: ey een mede MSI gtx 980 eigenaar 8)

[ Voor 3% gewijzigd door MetalSonic op 20-03-2015 21:46 ]

• rolandos582
MetalSonic schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 21:44:
[...]

Ik heb dit over het algemeen sowieso liever met hardware, helemaal als het over de 100 euro gaat. Spelconsoles ook nooit geïmporteerd, tv's ook lekker in Nederland etc etc... Vaak gaat zo'n import wel goed, maarja je zal maar met zo'n product zitten dat je niet bevalt. :z

Edit: ey een mede MSI gtx 980 eigenaar 8)
Allemaal leuk en aardig inderdaad, maar voor 7 tientjes heb ik liever mijn service hier. Het gaat 99/100x goed, en dan zul je net zien dat jij de eerste bent waarbij het wel mis gaat. Dat geluk heb ik wel eens.

Daarom haal ik al mijn hardware gewoon lekker in Nederland, de kans dat je die 7 tientjes die je in USA bespaard aan de duane moet betalen is toch 70% en dan ben je evenduur uit maar heb je nog wel je garantie via USA ipv NL.

• MetalSonic
rolandos582 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 21:54:
[...]

Allemaal leuk en aardig inderdaad, maar voor 7 tientjes heb ik liever mijn service hier. Het gaat 99/100x goed, en dan zul je net zien dat jij de eerste bent waarbij het wel mis gaat. Dat geluk heb ik wel eens.

Daarom haal ik al mijn hardware gewoon lekker in Nederland, de kans dat je die 7 tientjes die je in USA bespaard aan de duane moet betalen is toch 70% en dan ben je evenduur uit maar heb je nog wel je garantie via USA ipv NL.
Tja ik was dus die 1 van de 100. Vorig jaar een GTX 970 gekocht (als future proof zijnde kaart etc) kwam ik er begin dit jaar achter dat hij dus problemen had voorbij 3,5 gig, laat maar ;w .. Daarna een ASUS Strix 980 besteld, en die was in idle al 37 graden en werd bij een game tot 85 graden in combinatie met een pokke herrie, laat maar ;w ...

Dan vind ik 't fijn dat ik de kaart naar de winkel kan terugsturen, kan bellen, mijn verhaal kan doen en netjes mijn geld terug krijg etc :)

• rolandos582
MetalSonic schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 21:58:
[...]

Tja ik was dus die 1 van de 100. Vorig jaar een GTX 970 gekocht (als future proof zijnde kaart etc) kwam ik er begin dit jaar achter dat hij dus problemen had voorbij 3,5 gig, laat maar ;w .. Daarna een ASUS Strix 980 besteld, en die was in idle al 37 graden en werd bij een game tot 85 graden in combinatie met een pokke herrie, laat maar ;w ...

Dan vind ik 't fijn dat ik de kaart naar de winkel kan terugsturen, kan bellen, mijn verhaal kan doen en netjes mijn geld terug krijg etc :)
Daarom haal je ook een MSI GTX980 ipv een Asus. Maar dat terzijde.

@Topicstarter, zoals ik aangaf begin dit topic. Een GPU halen in USA is geen probleem, enkel moet je rekening houden met extra kosten en het feit dat je geen gemakkelijke garantie hebt mocht er iets mis gaan. :X

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

* RobinHood mompelt iets over invoerrechten, kosten, belasting, regeltjes, yadda yadda yadda, maar die ontduiken is toch echt strafbaar.

En laat dat nou nét niet op Tweakers mogen

People as things, that’s where it starts.

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-02 23:11
Invoeren met het vliegtuig is vrij tot 450e

android since G1.

• InfinityG35
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-02 20:06
Zou trouwens bestellen op newegg, ben je nog een stuk goedkoper uit.

5800X3D - X570 Elite - 32Gb 3600C16 - 6700XT - 990PRO 2TB - RM750X

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:23

br00ky

Moderator Harde Waren
Hoe dan ook, hierover is genoeg te vinden in Shopping Forum. Slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.