Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raider009
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-07 14:06
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Een toestel waat een goede vervanger is voor de Nexus 5 (geen nexus6)

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Budget is niet echt een probleem ik ga namelijk het toestel in combinatie met een abonnement nemen.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Ik ga het toestel voornamelijk voor school en werk gebruiken dus veel multi-tasken (En af en toe een spelletje spelen)

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik zat zelf te denken aan:
Galaxy S6
HTC One m9
(Wanneer ze beschikbaar zijn)

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Het liefst een high-end toestel met een goed display (Quad HD is geen vereiste)
Snelle CPU en GPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:44

Mavamaarten

Omdat het kan!

Wat vind je belangrijk aan een telefoon? Je noemt nu net twee toestellen die nog niet uit zijn, misschien is het slim om een lijstje met eisen op te stellen. Zo weet je uiteindelijk welke je moet kiezen, want nu is het een eindeloze keuze.

Hoe groot mag/moet het scherm zijn?
Is een goeie camera van belang?
Materiaal van belang?
Ga je voorzichtig met je toestel om?
...

Mogelijk nog te overwegen voor je:
- OnePlus One
- Nexus 6
- LG G3

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raider009
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-07 14:06
Mavamaarten schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 20:43:
Wat vind je belangrijk aan een telefoon? Je noemt nu net twee toestellen die nog niet uit zijn, misschien is het slim om een lijstje met eisen op te stellen. Zo weet je uiteindelijk welke je moet kiezen, want nu is het een eindeloze keuze.

Hoe groot mag/moet het scherm zijn?
Is een goeie camera van belang?
Materiaal van belang?
Ga je voorzichtig met je toestel om?
...

Mogelijk nog te overwegen voor je:
- OnePlus One
- Nexus 6
- LG G3
Sorry voor de onduidelijkheid.
Hier is een lijstje met eisen.

Scherm: rond de 5 inch
Camera: als de camera kwaliteit zoals de Nexus 5 is ben ik tevreden.
Bouwmateriaal: het materiaal zelf is niet heel erg belangrijk zolang het maar een stevig gebouwd toestel is.

Ik ga altijd voorzichtig met mijn toestel om maar ik koop voor de zekerheid altijd een case erbij

Hopelijk is dit duidelijk genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

En wat waren de punten dat je de OnePlus One , Nexus 6 en de LG G3 overweegt en niet andere modellen? Eigen inzet mag best ipv generieke dingen te benoemen waar nog 123123123 telefoons aan voldoen.

39