Feedback [ADV] Test een van de tien TP-LINK pakketten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 00:17
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/poTclVZJo5aeLenqyDnU1lRr/full.png

Spelregels behorend bij [ADV] Test één van de tien TP-LINK thuisnetwerkpakketten:
  • Medewerkers Tweakers en TP-LINK zijn uitgesloten van deelname.
  • Alleen ingelogde bezoekers kunnen deelnemen.
  • Inzenden via dit topic kan tot en met 14 april 2015.
  • Je kunt één keer aan de poll deelnemen en één inzending doen in het forum.
  • Een inzending per persoon in dit topic. Het is niet de bedoeling om op elkaar te reageren.
  • Je kunt maar één pakket testen. Win je pakket 1, dan val je af voor pakket 2.
  • Testers krijgen uiterlijk op 17 april via e-mail bericht (zorg dat je mailadres up-to-date is).
  • Alleen volledige inzendingen worden in behandeling genomen.
  • Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.

[ Voor 27% gewijzigd door zeef op 07-04-2015 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:19

Vickiieee

Kritische lezer.

Twee vragen vanuit de reacties op het artikel op de FP:

boosterbosch in 'plan: TP-LINK Netwerk Testpanel - Tien testers gezocht voor thuistest'
"Wat ik me altijd afvraag bij deze wedstrijden op Tweakers, kan ik daar als tweaker in het buitenland (UK) ook aan deelnemen?"

svennd in 'plan: TP-LINK Netwerk Testpanel - Tien testers gezocht voor thuistest'
"Ik vraag me ook af of Belgen hier aan mogen meedoen."

(Even een quote om de aandacht op dit Topic te vestigen ;)).

[ Voor 20% gewijzigd door Vickiieee op 08-04-2015 11:13 ]

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:57

Rannasha

Does not compute.

Vickiieee schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:05:
Twee vragen vanuit de reacties op het artikel op de FP:

boosterbosch in 'plan: TP-LINK Netwerk Testpanel - Tien testers gezocht voor thuistest'
"Wat ik me altijd afvraag bij deze wedstrijden op Tweakers, kan ik daar als tweaker in het buitenland (UK) ook aan deelnemen?"

svennd in 'plan: TP-LINK Netwerk Testpanel - Tien testers gezocht voor thuistest'
"Ik vraag me ook af of Belgen hier aan mogen meedoen."

(Even een quote om de aandacht op dit Topic te vestigen ;)).

[...]
Ik heb dit eerder, in meer algemene context, gevraagd:
Voorwaarden mbt woonplaats bij test- / win-acties
En de conclusie was dat het geen probleem is, omdat er niets over in de regels staat.

Een paar maanden na bovenstaande post heb ik ook daadwerkelijk iets gewonnen en dat is gewoon naar mijn huis in Frankrijk gestuurd door Tweakers :)

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Rannasha schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:25:
[...]

Ik heb dit eerder, in meer algemene context, gevraagd:
Voorwaarden mbt woonplaats bij test- / win-acties
En de conclusie was dat het geen probleem is, omdat er niets over in de regels staat.

Een paar maanden na bovenstaande post heb ik ook daadwerkelijk iets gewonnen en dat is gewoon naar mijn huis in Frankrijk gestuurd door Tweakers :)
Goed om te weten, maar laat Tweakers daar dan een regel over opnemen in de Spelregels. Kan een hoop verwarring bij deelnemers wegnemen en vind ik persoonlijk eigenlijk wel een vereiste.

Je post is van 3/4 jaar terug, dus denk ook niet dat ik die gevonden had, maar alsnog dank!
En goed om te horen dat Tweakers het gewoon verstuurd, zelfs naar Frankrijk ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:57

Rannasha

Does not compute.

Vickiieee schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:50:
[...]

Goed om te weten, maar laat Tweakers daar dan een regel over opnemen in de Spelregels. Kan een hoop verwarring bij deelnemers wegnemen en vind ik persoonlijk eigenlijk wel een vereiste.
Je kunt niet voor iedere mogelijke situatie een regel opnemen.
Je post is van 3/4 jaar terug, dus denk ook niet dat ik die gevonden had, maar alsnog dank!
Juni 2014 is 3/4 jaar terug? Damn, time flies when you're having fun ^^
En goed om te horen dat Tweakers het gewoon verstuurd, zelfs naar Frankrijk ;).
Uiteraard heeft de Franse post vervolgens een 50% kans om de boel vervolgens kwijt te raken, maar dat is gelukkig niet gebeurd :)

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Rannasha schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:05:
[...]

Je kunt niet voor iedere mogelijke situatie een regel opnemen.
Dat is waar, maar ik had op z'n minst logisch gevonden als er wat bij gestaan had over de landen waar het nog heen gestuurd wordt. Natuurlijke is Tweakers niet een internationale site en gericht op de BeNe (zonder Lux), maar een regel dat het zowel naar Nederland als België gestuurd zou worden en dus ook Frankrijk had van mij gemogen :).
Rannasha schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:05:
[...]
Uiteraard heeft de Franse post vervolgens een 50% kans om de boel vervolgens kwijt te raken, maar dat is gelukkig niet gebeurd :)
Die Fransen ook he.. :') Haha. Gelukkig is het in ieder geval goed overgekomen. Ben ergens bang dat mijn Rhinoshield Screen Protector van Evolutive Labs ergens onderweg hierheen kwijt geraakt is. Of het dan aan Engeland of Nederland ligt: geen idee. Maar ik had hem allang moeten hebben (kreeg 26 maart bericht dat hij verzonden was) en heb maar een mail gestuurd i.v.m. het hele gebeuren.

Pagina: 1