Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Amerikaanse douane experimenteert met nieuwe biometrische ap

Pagina: 1
Acties:

• TheodoorDG
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Verkeerde term in het artikel:

nieuws: Amerikaanse douane experimenteert met nieuwe biometrische apparatuur

Dit heeft niks met de douane te maken! Dit is de grenspolitie, de douane controleert alleen goederen aan de grens. De douane is een onderdeel van de Nederlandse belastingdienst. Het klopt inderdaad wel dat het in de VS anders geregeld is, maar door het zo te vertalen schept het aardig wat verwarring.

http://douane.nl

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 22:43

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

TheodoorDG schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 16:04:
Verkeerde term in het artikel:

nieuws: Amerikaanse douane experimenteert met nieuwe biometrische apparatuur

Dit heeft niks met de douane te maken! Dit is de grenspolitie, de douane controleert alleen goederen aan de grens. De douane is een onderdeel van de Nederlandse belastingdienst. Het klopt inderdaad wel dat het in de VS anders geregeld is, maar door het zo te vertalen schept het aardig wat verwarring.

http://douane.nl
Het past precies in de lead nog.. krapjes, maar het past ;)

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

• TheodoorDG
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Top, snel gereageerd! Ik weet niet hoe ver terug jullie deze fout willen verbeteren, maar als je zoekt op douane dan krijg je zo vijftig! artikelen waarin allemaal deze fout wordt gemaakt.

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 22:43

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

TheodoorDG schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 16:20:
Top, snel gereageerd! Ik weet niet hoe ver terug jullie deze fout willen verbeteren, maar als je zoekt op douane dan krijg je zo vijftig! artikelen waarin allemaal deze fout wordt gemaakt.
Hmm.. ik denk toch dat we die laten staan ;) maar het is goed om de vinger aan de pols te houden :)

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie