Kleurenlaser all-in-one gezocht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartDG
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-06 22:27
Beste allen,

Ik ben op zoek naar een kleurenlaserprinter met scanner, all in-one-dus. Hetgeen ik graag zou hebben van functies:

Kleurenlaser (of LED?), alle kleuren aparte toner
A4
Sheetfeeder (ADF)
Duplex printen EN scannen!
LAN aansluiting.
En de belangrijkste: omdat ie onder mijn bureau moet passen: liefst zo laag mogelijk! Maximum een 53 cm hoog - hoger kan niet, anders kan de scanklep niet meer goed omhoog. Ik heb nu een Xerox 6505DN workcenter, en ben daar op zich wel tevreden over, maar hij is gewoonweg te hoog met zijn 58 cm. (hij komt op 5 cm van de onderkant van mijn bureau, ook al omdat ie op een sokkel staat)

Fax is niet noodzakelijk, Wifi ook niet (hoewel airprint functies mooi meegenomen zouden zijn)

Ik heb al wat gezocht via de pricewatch, maar kom er niet echt uit. Lexmark heeft er wel eentje, Oki ook. Brother ook, maar die is al 53 cm hoog en dat is op het randje. Ook zijn dat nogal low-end toestellen die blijkbaar zeer veel toner verbruiken. Daar zit ik ook niet op te wachten.

Het dichtst in de buurt komt volgens mij nog de Canon i-Sensys MF8580Cdw.

Het moet geen toestel van 2000 euro en meer zijn, want het is voor thuisgebruik. Maar tot 800 euro vind ik nog te verantwoorden.

Iemand anders nog een gouden tip?

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:23

br00ky

Moderator Harde Waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartDG
Ik had dat gelezen, maar ik dacht dat een printer niet onder componenten viel. Excuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:23

br00ky

Moderator Harde Waren
offtopic:
Strikt genomen is het inderdaad randapparatuur. Misschien iets voor een nieuw subforum, aangezien wel meer muizen/tobo's/printers in OH beginnen (en monitoren in VB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:52
Ik denk dat printers van €2000 sowieso niet voor jou kunnen vanwege je max 53cm hoogte eis. Is dat maximum 53 met de klep open of is dat een marge waarin je rekening houdt met een klep?

Ik heb zelf goede ervaringen met de Brother DCP-8250DN. Een All-in-one, zwart-wit laserprinter. Misschien is de pricewatch: Brother DCP-L8400CDN iets?

[ Voor 38% gewijzigd door Fleximex op 20-03-2015 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartDG
Bedankt voor de suggestie! Dat is inderdaad ook een goeie kandidaat met zijn 49 cm hoogte, maar blijkbaar kan hij enkel duplex printen, niet scannen. Wil ik duplex scan er ook bij, dan moet ik kijken naar de grotere broer, de DCP-L8450CDW. Deze is echter al weer 53 cm hoog.

Ik heb ongeveer 63cm hoogte beschikbaar (gezien de printer nog op een niet verwijderbare sokkel komt te staan). Als ik dus een printer van 53 cm koop, dan heb ik nog 10 cm over om de klep open te doen en er iets tussen te leggen. Niet ideaal, maar net haalbaar. (met de Xerox nu is dat 5 cm, dat is niet haalbaar) Het meeste gaat toch door de sheetfeeder. Maar je merkt dat iedere cm dus telt. :)

[ Voor 6% gewijzigd door BartDG op 20-03-2015 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus0013
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-07 18:09

Paulus0013

pom pom

Ik heb een Brother MFC-L8650CDW. Deze kan alles wat jij wilt. Is nog een fractie lager dan de 8450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartDG
Heel goeie optie, bedankt!!
Pagina: 1