Op dit moment heb ik een HTC One V, in juni 2012 gekocht voor 270 euro. Ik wil nu graag een nieuwe telefoon, maar heb een lager budget.
Ik zoek een androidtelefoon
Met een maximale schermgrootte van 4,5 inch (ik heb kleine handen
)
Budget: ~100 euro
Het is niet superveel, maar ik hoef ook niet de allernieuwste en beste telefoon. Mijn grootste prioriteit is dat het een niet-slome telefoon is.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken voor de gebruikelijke dingen
Bellen, whatsappen, agenda bijhouden. Ik gebruik op het moment geen zware apps, omdat mijn telefoon dat nu niet trekt, maar ik zou m graag ook gebruiken voor het luisteren van muziek.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb 2 telefoons gevonden die mijn aandacht trokken:
Nokia Lumia 530
Wiko Jimmy
Van het merk Wiko had ik nog niet eerder gehoord en ik kan er ook niet veel reviews over vinden. Heeft iemand ervaring met deze telefoons?
Welke vragen heb je hier nog over?
Heeft iemand tips over bepaalde telefoons die binnen mijn voorkeuren past? Of weet je iets over de telefoons die ik zelf heb gevonden?
Bij voorbaat dank voor de hulp
Ik zoek een androidtelefoon
Met een maximale schermgrootte van 4,5 inch (ik heb kleine handen
Budget: ~100 euro
Het is niet superveel, maar ik hoef ook niet de allernieuwste en beste telefoon. Mijn grootste prioriteit is dat het een niet-slome telefoon is.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken voor de gebruikelijke dingen
Bellen, whatsappen, agenda bijhouden. Ik gebruik op het moment geen zware apps, omdat mijn telefoon dat nu niet trekt, maar ik zou m graag ook gebruiken voor het luisteren van muziek.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb 2 telefoons gevonden die mijn aandacht trokken:
Nokia Lumia 530
Wiko Jimmy
Van het merk Wiko had ik nog niet eerder gehoord en ik kan er ook niet veel reviews over vinden. Heeft iemand ervaring met deze telefoons?
Welke vragen heb je hier nog over?
Heeft iemand tips over bepaalde telefoons die binnen mijn voorkeuren past? Of weet je iets over de telefoons die ik zelf heb gevonden?
Bij voorbaat dank voor de hulp