RC5 stats op freesco bak ??

Pagina: 1
Acties:

• Fanman
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22-05 10:03
Ik heb mijn rc5/ogr proxy lopen op mijn Freesco servertje ( speciale router distro linux )

Nu zou ik graag statistics willen opzetten van hetgeen mijn rc5/ogr server doet..

Maar wie helpt mij ??

( perl enz enz moet ik nog op de server zien te krijgen maar ik weet niet hoe.. )

The Fanman

• acq
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-03-2023

acq

ing. en dan? :D

Op vrijdag 15 juni 2001 21:29 schreef Fanman het volgende:
Ik heb mijn rc5/ogr proxy lopen op mijn Freesco servertje ( speciale router distro linux )

Nu zou ik graag statistics willen opzetten van hetgeen mijn rc5/ogr server doet..

Maar wie helpt mij ??

( perl enz enz moet ik nog op de server zien te krijgen maar ik weet niet hoe.. )

The Fanman
Perl kun je vinden op de freesco 3rdparty site:

http://freescosoft.perrynet.net/v0.2.7/3rdparty/released.htm

daar staat ie bij.

Wat betref de stats, da's een probleempje. Ik draai ook een proxy op m'n Freesco server, maar stats willen niet lukken vanwege een perl error: [topic=156109]

Waarschijnlijk komt dit doordat er een extra shell aangeroepen wordt (tnx Stappel). Hoe het precies zit, weet ik ook niet en een oplossing heb ik ook nog niet :(

De URL die hierboven door Dredge gegeven is, levert bij mij een DNS fout op, dus misschien staat daar wel een oplossing :?

Na 5 jaar toch maar eens een nieuwe sig :X | Roze nerdjes; ze bestaan ;P | All we need is one world wide vision - Queen | Novell servers reboot je om 11 uur, logisch toch? |:(