Hallo allemaal,
Ik heb afgelopen week een Nest thermostaat gekocht en wilde deze gaan aansluiten. Echter heb ik een andere stadsverwarmingsklep en daardoor andere aansluitingen dan in het volgende forum: http://www.goldday.nl/diy/nest/
Ik heb namelijk een zone klep van Danfoss, type AMZ 112.
Hier komen 4 kabels uit, welke op dit moment naar een doos gaan waar de stroomvoorziening ook naartoe gaat (12v met een travo) en de kabel naar de thermostaat.

Echter kan ik op basis van de handleiding niet duidelijk opmaken welke kabels ik waarop moet aansluiten en of ik de 12 v travo kan aansluiten op de nest of dat ik daar een aparte 220v moet op aansluiten en welk van de onderstaande aansluit schema's ik dan moet gebruiken

Ik dacht zelf aan het volgende:
Schema spanningvoerend geschakeld
- Kroonsteen waar de travo kabels in komen tbv voeding
- Vanuit de kroonsteen een kabel naar N en L op de heatlink
- Vanuit de kroonsteen de electriciteitskabels (bruin en blauw) vanuit de regelklep aansluiten
- Zwarte kabel vanuit de regelklep op 2 op de heatlink
- Rode kabel vanuit de regelklep op 3 op de heatlink
- Dan een kabel vanuit L naar 2 aansluiten op de heatlink
Is dit correct of moet dit op een andere manier gebeuren?
Alvast bedankt voor jullie hulp
Ik heb afgelopen week een Nest thermostaat gekocht en wilde deze gaan aansluiten. Echter heb ik een andere stadsverwarmingsklep en daardoor andere aansluitingen dan in het volgende forum: http://www.goldday.nl/diy/nest/
Ik heb namelijk een zone klep van Danfoss, type AMZ 112.

Hier komen 4 kabels uit, welke op dit moment naar een doos gaan waar de stroomvoorziening ook naartoe gaat (12v met een travo) en de kabel naar de thermostaat.

Echter kan ik op basis van de handleiding niet duidelijk opmaken welke kabels ik waarop moet aansluiten en of ik de 12 v travo kan aansluiten op de nest of dat ik daar een aparte 220v moet op aansluiten en welk van de onderstaande aansluit schema's ik dan moet gebruiken

Ik dacht zelf aan het volgende:
Schema spanningvoerend geschakeld
- Kroonsteen waar de travo kabels in komen tbv voeding
- Vanuit de kroonsteen een kabel naar N en L op de heatlink
- Vanuit de kroonsteen de electriciteitskabels (bruin en blauw) vanuit de regelklep aansluiten
- Zwarte kabel vanuit de regelklep op 2 op de heatlink
- Rode kabel vanuit de regelklep op 3 op de heatlink
- Dan een kabel vanuit L naar 2 aansluiten op de heatlink
Is dit correct of moet dit op een andere manier gebeuren?
Alvast bedankt voor jullie hulp