Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giljom
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 28-09-2023
Ik heb de nieuwe update van skype geïnstalleerd , en sinds die update , als ik gebeld word op mijn Iphone dan springt er een pop up op mijn Mac, en dan belt hij thuis ook, hoe kan ik dat uitschakelen , graag uw hulp , ik kom er niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-09 12:14
Het is me niet helemaal duidelijk of je het over Skype of hand-off van de Apple zelf. Om hand-off van Apple zelf voor telefoongesprekken uit te schakelen ga je naar FaceTime (op de Mac) en kies je voorkeuren. Daar moet je dan het vinkje bij mobiele oproepen op de iPhone uitvinken.

Van Skype weet ik het niet :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:53
Klinkt als de nieuwe hand-off functie van Apple nu ook is toegepast op Skype. Dit zou aan te passen moeten zijn, zoals hierboven gezegd, in de Skype instellingen op je iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DePaul
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 11:34
Nog nooit gezien ... wel Hand-off aan het werk gezien. Aparte ervaring, zowel je MacBook als je iPad mini als je iPhone die overgaan :+

Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.