Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Adblocker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi iedereen,

Ik heb twee adblockers op mijn computer staan en op meerdere pc's in huis. Werkt allemaal perfect.

Het gaat om

Adblock Plus

en

GetAdblock

Tot gisteren middag werkte de laatste GetAdblock uitstekend, maar sinds gisteravond op alle computers in huis opeen niet meer goed. En dit gaat mis bij Marktplaats

Sinds gisteren eind van de middag zie ik bij Marktplaats alleen maar de header en de footer. Het advertentie gedeelte is wit.

En dit dus op 4 pc's in huis het geval.

Standaard werken we met Firefox.

Maar in:

Chrome
Internet Explorer

met dezelfde addblocker precies het zelfde geva op alle computers.

Hebben jullie hier ook last van?

Een pc opnieuw geinstalleerd gisteravond, gelijk weer gedaan en prompt weer het zelfde liedje.

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Nu je het zegt, ja. Hoe ironisch, een adblocker die een advertentiesite blokkeert! Je zou Marktplaats.nl natuurlijk kunnen whitelisten. Of kijken in de logs welk element op de pagina wordt geblokkeerd, en alleen dát whitelisten.

ps; Is die trend dat mensen achter iedere zin een enter zetten, ineens omgeslagen in twee enters? Moet ik pauzeren bij het lezen? Is het een post in dichtvorm? Raadsels op de vroege ochtend...

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Wat ook een raadsel is, is of hij hetzelfde heeft als de adblockers uit staan. Ik verdenk ze namelijk van de problemen, en niet Windows zelf. Dus tikje naar CSA, waar het beter tot z'n recht komt.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Is het niet gewoon een marktplaats issue?

Als ik ghostery en adblock edge uitzet doet marktplaats het nog steeds niet, in firefox. (ik heb het ook)

[ Voor 6% gewijzigd door maratropa op 20-03-2015 10:20 ]

specs

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

maratropa schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 10:19:
Is het niet gewoon een marktplaats issue?

Als ik ghostery en adblock edge uitzet doet marktplaats het nog steeds niet, in firefox. (ik heb het ook)
Nope, want marktplaats doet het gewoon in firefox hier (ik draai geen adblockplugins).

Ey!! Macarena \o/

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Vergeet je niet Tweakers ads in de whitelist te zetten? Anders wat sneu om wel vragen te stellen ;)

Hier werkt Marktplaats inderdaad ook (weer) met Ff.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• maratropa
  • Niet online
Alles van tweakers zit in de whitelist hier hoor :)

Ik weet trouwens wat het was, het was de "marktplaats anti-spam" addon die door een tweaker hier gemaakt is. Als ik die disable dan laadt de MP frontpage weer goed.

specs

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Mooi, nu de TS nog.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Marktplaats doet het hier nog steeds niet in Safari (OS X 10.10.2), als ik Adblock heb aanstaan. Als ik het uit zet, dan krijg ik Marktplaats wel te zien, maar dan met een soort lelijke vodafone takeover die dwars door de content heen loopt en soms over de content heen staat. Lijkt me toch iets wat Marktplaats moet fixen :)

Verwijderd

Topicstarter
Ben weer net thuis. Dank voor de reacties. Zo te lezen dus niet de enige met dit probleem.

Het doet zich nog steeds voor. Als ik hem uitschakel werkt marktplaats wel en als ik marktplaats op de whitelist zet werkt het ook maar dan wel met die irritante bewegende banners.

Tweakers staat bij mij ook op de whitelist.

Vreemde is dus dat het spontaan ontstaan is gisteren op alle computers en 1 pc schone installatie (moest toch al gebeuren) werkt weer precies het zelfde niet zichtbaar dus.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2015 17:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
maratropa schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 10:25:
Alles van tweakers zit in de whitelist hier hoor :)

Ik weet trouwens wat het was, het was de "marktplaats anti-spam" addon die door een tweaker hier gemaakt is. Als ik die disable dan laadt de MP frontpage weer goed.
Wat bedoel je met dit?

Als dit een losse addon is voor Firefox dan heb ik hem niet geinstalleerd staan op mijn computers.

• maratropa
  • Niet online
Marktplaats Anti Spam Firefox add-on

Dit uitzetten hielp bij mij

specs

Verwijderd

Topicstarter
Was hem ondertussen tegen gekomen. Die is niet geinstalleerd bij mij. Kende hem niet.
Pagina: 1