Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Review uit preview update datum niet en komt niet in tracker

Pagina: 1
Acties:

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Ik heb van de week de eerste versie van m'n review in previewmodus gezet. Vandaag nog een stuk geüpdate (een stuk of 400 woorden), waarbij normaliter de review weer in de tracker zou moeten verschijnen. Maar dat gebeurt nu dus niet.
productreview: ASRock X99 Extreme6 review door TERW_DAN

De update datum staat wel op vandaag, maar hij verschijnt niet in de tracker. Een beetje jammer, want nu vallen reviews helemaal niet meer op als ze niet direct gepost worden.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:21
Hoeveel heb je gewijzigd? Meen me te herinneren dat de wijziging wel significant moet zijn om weer in de tracker te komen staan

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Misha schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 07:34:
Hoeveel heb je gewijzigd? Meen me te herinneren dat de wijziging wel significant moet zijn om weer in de tracker te komen staan
400 woorden. Het minimum ligt bij 50 of 150 geloof ik, er is wel een substantieel deel gewijzigd, je ziet het ook in de datum van de review.
17 maart 2015, laatste update op 19 maart 2015
Normaal komt hij er dan wel bij te staan.

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Heb nu hetzelfde met productreview: Eizo CG277-BK Zwart review door Kid Jansen. Zowel gisteren als vandaag een flink stuk toegevoegd, maar komt niet opnieuw in de tracker.

Iets van 500 woorden bijgekomen en daarnaast ook nog twee grote tabellen en stuk of 20 afbeeldingen.