Ik heb veel betere ervaringen met de Asus. veel stabieler. bij de abit zie ik nog wel eens vage problemen. alleen geen UDMA 66 op de asus...maar ten eerste schiet het toch niet op en ten 2e heb ik alles scsi dus boeit mij het hele IDE gebeuren niet!
als je echte die hard overklokker bent is de abit betere keus omdat je daar veel meer instellingen voor je FSB hebt en bij de asus minder...!! beide borden lopen prima op 133Mhz fsb.
maar wil je stabiliteit op hogere snelheid zou ik de asus nemen!
als je echte die hard overklokker bent is de abit betere keus omdat je daar veel meer instellingen voor je FSB hebt en bij de asus minder...!! beide borden lopen prima op 133Mhz fsb.
maar wil je stabiliteit op hogere snelheid zou ik de asus nemen!
Zelfde mening.
En udma66 levert nauwelijks prestatie voordeel, maar wel veel compatibiliteits problemen op
En udma66 levert nauwelijks prestatie voordeel, maar wel veel compatibiliteits problemen op
Leuke lamp, overigens !!
de abit bf6 is praktisch hetzelfde als de be6-2 maar dan een 6de pci slot en dan geen udma66. ALs je die bf6 met de asus zou vergelijken zou de keus dan nog steeds op de asus vallen?
'k heb zelf de be6-2 (rev1.0), prima ding 600e op 800 met standaard hsf, geen probleem. alleen zit men slocket een beetje los. stabiel? best wel, alleen m'n windows install is f*cked up.
btw. het is me nog geen enkele keer gelukt om win2k te installeren via de udma66-controller, geeft een 'bad image checksum'-error (heel wazig).
maar voor de rest, prima boardje
btw. het is me nog geen enkele keer gelukt om win2k te installeren via de udma66-controller, geeft een 'bad image checksum'-error (heel wazig).
maar voor de rest, prima boardje
Collector, ik heb hetzelfde probleem met mijn BP6 mobo. Als ik W2K installeer via UDma33 gaat het wel, daarna schijf weer overhangen dan draait ie. Erg vaag.
Verwijderd
De Abit be6 II gaat van 84mhz tot 200mhz in stapjes van 1mhz. Toch wel wat beter als die Asus.
Pagina: 1