Hallo Tweakers,
Bij deze wil ik graag iedereen waarschuwen voor de praktijken van MiaLots.
Zou mij een i5 4690K + Asus Maximus VII Ranger + Zalman koeler opsturen na betaling.
Betaling is verzonden en heb ontvangstbevestiging binnen (via PayPal gegaan).
Bij mij ging het lampje branden toen op de bevestiging een andere naam stond dan opgegeven.
Geeft een adres in Groningen aan, dit klopt niet. Heeft mij een telefoonnummer gegeven, blijkt niet in gebruik te zijn (ja dom om het niet meteen te controleren, te goed van vertrouwen).
Via berichten allemaal vage berichten dat ze (of hij) met PayPal contact had omdat er iets mis was.
PayPal gecontacteerd en blijkt helemaal niks nagevraagd te zijn.
Vervolgens wordt de processor weer doodleuk opnieuw aangeboden.
Ik ben hoogst waarschijnlijk mijn geld kwijt, en ik hoop dit voor anderen te voorkomen.
Een gewaarschuwd mens telt voor 2!
Mocht iemand mij hier nog wat tips over mee kunnen geven en/of kunnen helpen dan hoor ik het heel graag!
Groeten,
Joey
Bij deze wil ik graag iedereen waarschuwen voor de praktijken van MiaLots.
Zou mij een i5 4690K + Asus Maximus VII Ranger + Zalman koeler opsturen na betaling.
Betaling is verzonden en heb ontvangstbevestiging binnen (via PayPal gegaan).
Bij mij ging het lampje branden toen op de bevestiging een andere naam stond dan opgegeven.
Geeft een adres in Groningen aan, dit klopt niet. Heeft mij een telefoonnummer gegeven, blijkt niet in gebruik te zijn (ja dom om het niet meteen te controleren, te goed van vertrouwen).
Via berichten allemaal vage berichten dat ze (of hij) met PayPal contact had omdat er iets mis was.
PayPal gecontacteerd en blijkt helemaal niks nagevraagd te zijn.
Vervolgens wordt de processor weer doodleuk opnieuw aangeboden.
Ik ben hoogst waarschijnlijk mijn geld kwijt, en ik hoop dit voor anderen te voorkomen.
Een gewaarschuwd mens telt voor 2!
Mocht iemand mij hier nog wat tips over mee kunnen geven en/of kunnen helpen dan hoor ik het heel graag!
Groeten,
Joey