Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Door de bomen het bos niet meer - Lichte 15" multimedia

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Veel muziek, films en videos - Photoshop, InDesign, Illustrator - Word, Powerpoint. Zal niet of nauwelijks mee gegamed worden. Touchscreen mag, maar is allesbehalve vereist. Mooi beeld en geluid is wel echt een pre.
Ik zit dus te denken aan een laptop met min 8 GB ram, minimaal een i5 processor, liefst een 256 GB SSD (of 126+HDD)

Wat is je budget?
Rond de 1000-1100 euro
Mag ook iets meer zijn, maar dan moet het het wel waard zijn :P

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Zo goed als dagelijks. Liefst een laptop van max 2,4 kg.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik ben vooral gefocust op Dell, omdat ik daar ervaring mee heb en het hele degelijke laptops vindt. Asus lijkt me ook prima laptops geven. Ik sta open voor alternatieven!

Ik heb al gekeken naar de nieuwe Dell Inspiron 7000, maar een review op Youtube liet zien dat de behuizing plastic is ipv aluminium en erg buigbaar is. De Asus N serie lijkt net wat te zwaar, de Zenbook alleen 13,3". Dit zie ik heel vaak... De 13,3 inch past precies binnen mijn beeld, zowel qua specs als gewicht als prijs, maar ik vind het gewoon net te klein!

Omdat ik voor 6-700 euro ook laptops langs zie komen die aan mijn eisen voldoen, leek het me dat het mogelijk moet zijn om voor 400 euro meer een lichte, toch degelijke versie ervan te krijgen :Y)

De enige kennis die ik heb van laptops komt door mijn zoektocht. Ik heb dus totaal geen ervaring met het zelf inbouwen van spul in de laptop en weet ook het verschil niet tussen bijvoorbeeld de verschillende videokaarten :+

Wie helpt? Of zijn mijn eisen niet haalbaar?

Groetjes,
Eva

• ppatrick
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:56
De N van Asus is wel metaal en geen plastic heb zelf de 17.3 inch en werkt super mooi ips scherm. Je zegt dat je van Dell fan bent XPS 15 is erg mooi en heel goed maar zit wel stukje boven budget weet niet of je dat voor je lievelings merk over hebt.

Verwijderd

Topicstarter
ppatrick schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 17:19:
De N van Asus is wel metaal en geen plastic heb zelf de 17.3 inch en werkt super mooi ips scherm. Je zegt dat je van Dell fan bent XPS 15 is erg mooi en heel goed maar zit wel stukje boven budget weet niet of je dat voor je lievelings merk over hebt.
Bedankt voor je reactie! Ik ga dan eens verder kijken naar de Asus N. Maar wat zijn er veel modellen :')

De XPS 15 is inderdaad echt prachtig! Maar 1850 euro is wel meer dan een klein beetje boven mijn budget....

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-11 17:36
En de dell xps 13 full HD variant dan (:? Met full HD ligt die ook zo rond de 1000!
Voor 80 euro meer heb je voor 1180 ook de MBP 13 retina. Ook echt een mooie dingetje voor multimedia vind ik persoonlijk! Maar helaas vind je 13 inch dan weer net te klein :P Let wel dat dit bij meenemen echt fantastisch is (je geeft aan dagelijks de laptop mee te nemen.) Heb bijvoorbeeld als de MBP in mijn rugzak zit , nauwelijks door dat er iets in zit!

[ Voor 37% gewijzigd door WouterL op 19-03-2015 17:28 ]

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Wel eens een paar (stuk of 12) bij elkaar zien staan. En 2 of 3 even 5 minuten wat basic dingetjes uitgevoerd (in winkel). Goede look and feel. Alleen ben ik niet kritisch geweest op het plastic fantastic gehalte. Misschien kunnen andere forummers dit melden. In de pw met haswell processoren en hdd/ssd staan er 3 de 2 stuks 4210 H zijn nieuwer en goedkoper dan 4200 H. Uh, 1 is dus specifiek nl en andere be. Het gaat dan om de
GP60 2PE-435NL

MSI !

http://tweakers.net/categ...d=desc&twk=47-496&ss=&os=

NRG

Verwijderd

Topicstarter
Wouter lucassen schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 17:27:
En de dell xps 13 full HD variant dan (:? Met full HD ligt die ook zo rond de 1000!
Voor 80 euro meer heb je voor 1180 ook de MBP 13 retina. Ook echt een mooie dingetje voor multimedia vind ik persoonlijk! Maar helaas vind je 13 inch dan weer net te klein :P Let wel dat dit bij meenemen echt fantastisch is (je geeft aan dagelijks de laptop mee te nemen.) Heb bijvoorbeeld als de MBP in mijn rugzak zit , nauwelijks door dat er iets in zit!
De XPS 13 neem ik ook mee in mijn overweging, ja. Maar ik heb geen probleem met het meesjouwen van wat meer formaat. Heb nu een XPS 15 model uit 2011 - denk zo'n 2-3 cm dik en meer dan 3,5 kilo. Lichter zou dus een stuk fijner zijn, maar ik heb dit ook jarenlang overleefd. :P Ik ben begin van de week eens langs de MM gegaan om eens te kijken, maar ik ben toch tot de conclusie gekomen dat ik 13,3 gewoon net te klein vind. 14 zou nog net wel mogen. Maar misschien dat ik mijn mening nog bij stel....
GerardVanAfoort schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 17:47:
Wel eens een paar (stuk of 12) bij elkaar zien staan. En 2 of 3 even 5 minuten wat basic dingetjes uitgevoerd (in winkel). Goede look and feel. Alleen ben ik niet kritisch geweest op het plastic fantastic gehalte. Misschien kunnen andere forummers dit melden. In de pw met haswell processoren en hdd/ssd staan er 3 de 2 stuks 4210 H zijn nieuwer en goedkoper dan 4200 H. Uh, 1 is dus specifiek nl en andere be. Het gaat dan om de
GP60 2PE-435NL

MSI !

MSI vind ik persoonlijk wel echt afvallen. Ik ben geen gamer en hoef ook geen gamerslaptop. Tenzij het er 1 is met een normaal wit backlight toetsenbord of geen :+
Van de rest van je verhaal snap ik helaas maar de helft :X 4210/4200? Haswell? En welk model heb je in de winkel nou uitgeprobeert?

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

In de winkel uitgeprobeert rond de € 700,- specs weet ik verder niet. Ik was met iemand mee ter advisering.
Ik ben zelf ook absoluut geen gamer, volgens mij is deze serie ook niet voor de die-hard gamers hoor! Je zou ze zelf is in real life moeten zien. Voor een goed vergelijk met de bij jou bekende Dell.
Dell is in mijn ogen ook gewoon goed, zelf een 8300 (2003) en 9150 (2006 - tot heden) desktop gehad en een Inspiron 15 met Core i3 gehad!

Haswell is de voorlaatste generatie Intel Core, en pas geïntroduceerd is Broadwell. Meer om aan te geven dat je niet iets "verouderd" koopt!
Die 4200/10 zijn Intel Core U processoren, meer gebouwd op ultra zuinigheid voor accu duur.
Wil je vaker echt rekenkracht kies dan voor M of MQ

Alpha Suffix Description Example

Mobile suffix explained

HQ High performance graphics Intel® Core i7-4700HQ processor
MX Mobile extreme edition Intel Core i7-4940MX processor Extreme Edition
MQ Quad-core mobile Intel Core i7-4900MQ processor / Intel Core i7-4702MQ processor
M Mobile Intel Core i7-4600M processor / Intel Core i5-4300M processor
U Ultra-low power Intel Core i7-4550U processor
Y Extremely low power Intel Core i7-4610Y processor

Sorry als ik je nu overspoel met technisch gebrabbel, maar wel goed om te weten als je een laptop koopt.
10 jaar geleden keek iedereen naar kloksnelheid (3,06 GHz) 5 jaar later was de keuze gericht op i3, i5 of i7.
Maar i7 zegt nu al weer niet alles 4610Y is geen snelheidsmonster, wel extreem zuinig met accu!

Heb je zelf de balans duidelijk? Beetje power gezien je startpost Core i5 M of MQ. Of Core i7 M of MQ

[ Voor 36% gewijzigd door GerardVanAfoort op 19-03-2015 18:31 ]

NRG

• ppatrick
Mooie uitleg CH 033, denk ook dat je beste kan zoeken naar laptop zonder ssd en zelf gewoon een 256 of 500 gb ssd kopen bijv Samsung 850 evo, Er in zetten is super simpel en vaak is het goedkoper en kun je betere ssd kiezen.

Wat denk je van deze pricewatch: Asus N551JQ-CN045H je hebt alleen geen toetsenbord verlichting koop 100 of 200 euro voor een ssd en je hebt denk leuk systeem met een IPS scherm

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-11 17:36
[quote]Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 18:00:
[...]

De XPS 13 neem ik ook mee in mijn overweging, ja. Maar ik heb geen probleem met het meesjouwen van wat meer formaat. Heb nu een XPS 15 model uit 2011 - denk zo'n 2-3 cm dik en meer dan 3,5 kilo. Lichter zou dus een stuk fijner zijn, maar ik heb dit ook jarenlang overleefd. :P Ik ben begin van de week eens langs de MM gegaan om eens te kijken, maar ik ben toch tot de conclusie gekomen dat ik 13,3 gewoon net te klein vind. 14 zou nog net wel mogen. Maar misschien dat ik mijn mening nog bij stel....

[...]

ik was precies hetzelfde. Had hiervoor een MSI ge70 17 inch, maar werd ontzettend jaloers op het 13 inch formaat van mijn vriendin en het gemak waarmee ze de laptop op schoot zet/en mee op de bank werkt. Ik vind het verschil tussen 1.5 en 2.5 persoonlijk erg groot!

Verwijderd

Topicstarter
Ha. Nieuw op deze site, maar nu al geen spijt van :D Thanks voor het meedenken alvast!
[Haswell is de voorlaatste generatie Intel Core, en pas geïntroduceerd is Broadwell. Meer om aan te geven dat je niet iets "verouderd" koopt!
Die 4200/10 zijn Intel Core U processoren, meer gebouwd op ultra zuinigheid voor accu duur.
Wil je vaker echt rekenkracht kies dan voor M of MQ

Sorry als ik je nu overspoel met technisch gebrabbel, maar wel goed om te weten als je een laptop koopt.
10 jaar geleden keek iedereen naar kloksnelheid (3,06 GHz) 5 jaar later was de keuze gericht op i3, i5 of i7.
Maar i7 zegt nu al weer niet alles 4610Y is geen snelheidsmonster, wel extreem zuinig met accu!

Heb je zelf de balans duidelijk? Beetje power gezien je startpost Core i5 M of MQ. Of Core i7 M of MQ
Aaaah ik begin 'm te snappen! 8) Top. Hoeveel verschil zit er tussen een 4e en 5e generatie processor? Ik heb nu een i5 2nd gen, dus erop vooruit ga ik sowieso. Is het merkbaar?
Opletten op de M of MQ, dus. Ik ga eens kijken welke laptops dat hebben :) Batterijduur vind ik persoonlijk absoluut niet belangrijk, er is altijd wel een stopcontact in de buurt en meeslepen van de oplader moet ik toch.
Hmm, vooruit, dan streep ik MSI nog niet bij voorbaat af. Zal eens zoeken waar ik in de buurt (Arnhem) een winkel heb zitten waar ik nog wat model in real-life mag aanschouwen.
ppatrick schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 18:22:
Mooie uitleg CH 033, denk ook dat je beste kan zoeken naar laptop zonder ssd en zelf gewoon een 256 of 500 gb ssd kopen bijv Samsung 850 evo, Er in zetten is super simpel en vaak is het goedkoper en kun je betere ssd kiezen.

Wat denk je van deze pricewatch: Asus N551JQ-CN045H je hebt alleen geen toetsenbord verlichting koop 100 of 200 euro voor een ssd en je hebt denk leuk systeem met een IPS scherm
Is dat echt zo simpel? Mijn huidige Dell heb ik overgenomen van iemand en daar heeft diegene ook een SSD in gezet. Ik vermoed dat dat ook hetgene is geweest was nu voor de hardware problemen zorgt. De SSD is de C schijf en de HDD is naar de optical drive gegaan, waar het problemen is gaan geven. Ik ben dus wat terughoudend met zelf aan een laptop gaan puzzelen....

Deze Asus heb ik inderdaad al langs zien komen. Ik vind hem met zijn 2,7 kg alleen weer te zwaar!
Wouter lucassen schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 18:25:
ik was precies hetzelfde. Had hiervoor een MSI ge70 17 inch, maar werd ontzettend jaloers op het 13 inch formaat van mijn vriendin en het gemak waarmee ze de laptop op schoot zet/en mee op de bank werkt. Ik vind het verschil tussen 1.5 en 2.5 persoonlijk erg groot!
Ik werk met mijn huidige ook gewoon zonder problemen op de bank O-) Maar ik snap je punt. Wat me ook tegen houdt is dat ik nog een Sony Vaio Flip 14 heb liggen die gerepareerd moet worden (refurbished uit Amerika gehaald, na update Win8.1 geen beeld meer, nu ook een barst in het scherm). Plan is om als ik van de zomer weer meer kan werken die ook te laten repareren, en dan heb ik dus een kleinere, convertible touchschreen "voor op de bank".

Voor als iemand zich afvraagt waarom ik een nieuwe laptop wil kopen ipv de Sony te laten repareren: Nieuwe laptop is een verjaardagscadeautje van mijn ouders, en ik heb niet heel veel vertrouwen meer in die Sony.

• ppatrick
Ja ssd inbouwen is echt zo simpel, heb zelf laatst de 850 evo ingebouwd je doet hem even in een externe behuizing software die er bij zit maakt een kopie naar de ssd die schroef je vervolgens in je laptop op plek van de oude hd.

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

@ Pritts

4th / 5th zijn geen wonderlijke wijzigingen. 5th komt alleen in Y en U mobile en H voor desktops.
De uitgebreidere Intel roadmap h/k/r/s/m/u/y enz. komt weer met Skylake 6th gen. Op z'n vroegst 3e/4e kwartaal '15... Mogelijk ook pas in 2016..

Als je 'm binnen 3 maanden nodig hebt, gewoon een 4th gen. M of MQ kopen!

Gewoon eentje net onder je budget nemen, en dan deze SSD (nieuwste gen. van Crucial) erin, 500 GB
pricewatch: Crucial MX200 2,5" 500GB

Zet ramen en deuren open, want je laptop sprint harder dan Dafne Schippers :)

NRG

Verwijderd

Topicstarter
Binnen 3 maanden is wel prettig ja, hoewel niet noodzakelijk :+

Ga ik op letten! Hoe is de U serie van Intel? Aangezien ik echt heel veel U's langs zie komen...

"Gewoon eentje net onder mijn budget". Grapjas :P Waar vind ik een laptop van 8-900 euro die zo'n processor heeft, goed beeld en geluid en niet zwaarder dan 2,5kg?

Ziet er toch naar uit om zelf een ssd erin te zetten, dus. Is er niemand op dit forum die dat voor me wil doen? Iets met gratis studenten OV. Als het echt zo makkelijk is, lijkt het me voor jullie een kwestie van 10 minuten O-)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2015 19:34 ]

• ppatrick
Het is voor iedereen echt 10 min werk en zijn erg veel filmpjes te vinden hoe het moet. Denk dat je ongeveer wel kunt denken dat een i7 U beetje normale i5 is maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen. Waarom voor u gaan als je accu duur niet belangrijk vindt?

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 19:33:
Binnen 3 maanden is wel prettig ja, hoewel niet noodzakelijk :+

Ga ik op letten! Hoe is de U serie van Intel? Aangezien ik echt heel veel U's langs zie komen...

"Gewoon eentje net onder mijn budget". Grapjas :P Waar vind ik een laptop van 8-900 euro die zo'n processor heeft, goed beeld en geluid en niet zwaarder dan 2,5kg?

Ziet er toch naar uit om zelf een ssd erin te zetten, dus. Is er niemand op dit forum die dat voor me wil doen? Iets met gratis studenten OV. Als het echt zo makkelijk is, lijkt het me voor jullie een kwestie van 10 minuten O-)
Die U is de zuinige serie. Hier een shortlist voor je pw. 15-15,6" M en MQ 4 th. gen. Alleen hd (kiep je er toch uit) 1920 x 1080 resolutie (in 1366 x 768 meer keuze maar is natuurlijk te klein voor films.)

Het overzetten van hdd naar ssd is 10 minuten idd. Dan nog Windows een uurtje. Sommige (HP b.v.) leveren soms nog tegen kleine bijbetaling Windows op DVD mee. Zeker bij de ProBook (doe je voor als eigenaar webwinkeltje bla bla, en ze sturen het gratis op!)
Anders data overzetten hdd naar ssd kan iets tegenvallen!

NRG

Verwijderd

Topicstarter
ppatrick schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 19:44:
Het is voor iedereen echt 10 min werk en zijn erg veel filmpjes te vinden hoe het moet. Denk dat je ongeveer wel kunt denken dat een i7 U beetje normale i5 is maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen. Waarom voor u gaan als je accu duur niet belangrijk vindt?
Ja maar......... }:O
Oke, oke. Ik kan het dus zelf. Maar hoe zit het met garantie?

Omdat de modellen die ik tot nu toe op het oog had een i7 U erin hebben zitten. Als ik bij de pricewatch zoek op 15,6", 1920x1080, alle Intel i5+i7 M/MQ, QWERTY, 2,2kg krijg ik 1 resultaat, namelijk: pricewatch: HP Envy 15-j191nb

Dan heb ik nog niet eens een budget ingevuld, maar 900 euro past prima, ook als ik daarnaast nog een SSD erbij zou willen kopen. Zou dit dan voor mij de juiste keus zijn?

Ik ga eens googelen :)

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Ik kom er met een iets andere selectie op 18! Toch die 1920 x 1080 :)

NRG

Verwijderd

Topicstarter
GerardVanAfoort schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 19:56:
[...]

Die U is de zuinige serie. Hier een shortlist voor je pw. 15-15,6" M en MQ 4 th. gen. Alleen hd (kiep je er toch uit) 1920 x 1080 resolutie (in 1366 x 768 meer keuze maar is natuurlijk te klein voor films.)

Het overzetten van hdd naar ssd is 10 minuten idd. Dan nog Windows een uurtje. Sommige (HP b.v.) leveren soms nog tegen kleine bijbetaling Windows op DVD mee. Zeker bij de ProBook (doe je voor als eigenaar webwinkeltje bla bla, en ze sturen het gratis op!)
Anders data overzetten hdd naar ssd kan iets tegenvallen!
Oh, haha. We zijn allebei gaan pricewatchen :+
Na filteren op gewicht krijg ik http://tweakers.net/categ...61CRx2UOkdJyc05SkonyDl_AQ onder de 2,3 kg, wat imo ook haalbaar zou moeten zijn. Lang leve HP, it seems. Degene van 899 euro (de onderste, bovenste is geen QWERTY) is het lichtste, maar ik heb persoonlijk geen flauw idee wat het verschil is tussen een Probook en Envy.

Is HP een merk wat lang mee kan gaan / goed bekend staat?

De tijd van het overzetten vind ik persoonlijk het probleem niet. Het is meer dat ik bang ben het niet (goed) voor elkaar te krijgen en dan later met problemen zit. En dan kan ik ook echt alleen maar mezelf de schuld ervan geven :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2015 20:05 ]

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Tot nu toe een aanbieder.. Webstore.be deze webwinkel heeft ook nog geen beoordeling, be careful.
HP Envy heb ik weinig ervaring mee. Hier een uitgebreide HP recensie:

http://science.opposingvi...-class-laptops-11986.html

Wel gaaf die Envy 12 GB werkgeheugen. Google ook vooral op geluidsopbrengst kwaliteit van speakers voor laptops die je zoekt. In de basis lijn laptops (alle merken) is dit wel eens erg belabberd!

NRG

Verwijderd

Topicstarter
GerardVanAfoort schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 20:27:
Tot nu toe een aanbieder.. Webstore.be deze webwinkel heeft ook nog geen beoordeling, be careful.
HP Envy heb ik weinig ervaring mee. Hier een uitgebreide HP recensie:

http://science.opposingvi...-class-laptops-11986.html

Wel gaaf die Envy 12 GB werkgeheugen. Google ook vooral op geluidsopbrengst kwaliteit van speakers voor laptops die je zoekt. In de basis lijn laptops (alle merken) is dit wel eens erg belabberd!
Ja, op alle vlakken is die Envy eigenlijk beter dan de Probooks - i7 ipv i5, meer werkgeheugen, minder gewicht. Maar inderdaad de aanbieders... Ik geloof dat ik net nog 1 of 2 anderen langs zag komen, though. Groot nadeel is wel dat ik van dit model geen enkele review vind. What's happening? }:O

Verwijderd

Topicstarter
De HP Envy 15 j191nb is toch alleen maar via die ene store te koop. Er staat wel dat er "de laatste modellen" beschikbaar zijn in Geel, dus eventueel is dat op te lossen met een belletje en een dag reizen.

Wat ik wel tegen kom op de HP website:
http://store.hp.com/UKSto...=J0B97EA&opt=ABU&sel=PCNB

i5 4200M, 8gb, 2.2kg. Goede reviews eronder, enige minpunt is de harde schijf- maar die zou ik dan toch al vervangen door een SSD. Met een prijs van zo'n 830 euro is dat ook goed te doen.

.... Helaas kijk ik nu op de Nederlandse pagina en zijn die laptops niet te zien- allemaal U processoren. Dit maakt de zoektocht nou niet bepaald makkelijker....

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Ook even gezocht naar HP op de website van Azerty, Raalte NL (goede shopreview!) goede afhaal balie en leuke demo ruimte met goede koffie en babbeltje! Ook bij Azerty wat lastig met HP M of MQ maar lees toch die specs een van MSI beeld en audio is top, en SSD 128 GB, en goede hwi index cijfer (de buurman) http://azerty.nl/1-3127-7...-2pe-435nl-leopard-c.html

Even een processor vergelijk: 4th gen. Core i5, allebei 4210... een H en een U. De U is energie vriendelijk, maar verder is 'ie nergens meer te bekennen als de H gas geeft!
http://www.cpu-world.com/...e_i5_Mobile_i5-4210U.html

NRG

• Accez
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-12-2021
Ik heb de MSI GS60 Ghost 2PE-212NL gisteren besteld voor 1400 euro en komt vandaag toe.
Vermoedelijk met zelfde bedoeling en zelfde budget als jou.

Extreem krachtige computer met 1 probleem, warmte, dus dat moet ik dadelijk, als hij toekomt, testen en als het zwaar tegenvalt, retourneren :)

Zit enorm veel boven je hardware eisen (128GB + 1TB HDD, extreem krachtige GPU (vandaar de warmte wss :'(), 4710HQ i7, 16 GB RAM, 15 inch en 1080p). Weegt 2 kilo en is 2 cm dik.
ik ben beniewd hoe strak hij er irl uit ziet, maar op foto allessinds erg goed.
Ik vrees voor de warmte, maar als je niet zwaar gamet en hem gebruikt op een bureau en wanneer je thuis bent met een koelingsmatje, dan is er geen probleem zo schijnt het.

[ Voor 42% gewijzigd door Accez op 20-03-2015 10:50 ]

• salasa
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23-02-2022
De volgende keer dat ik advies nodig heb zet ik ook Groetjes *willekeurige vrouwennaam*, uitgebreide reacties gegarandeerd :)

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-11 15:37
salasa schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 17:23:
De volgende keer dat ik advies nodig heb zet ik ook Groetjes *willekeurige vrouwennaam*, uitgebreide reacties gegarandeerd :)
Heeft meer te maken met de wijze waarop TS antwoord geeft dan of het een hij of een zij is. Beetje simplistische manier van denken, niet?

• salasa
Volkan1984 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 13:43:
[...]

Heeft meer te maken met de wijze waarop TS antwoord geeft dan of het een hij of een zij is. Beetje simplistische manier van denken, niet?
Als je zelf het verband niet ziet tussen geslacht en manier van antwoorden noem je anderen best niet simplistisch ;)

• Volkan1984
salasa schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:19:
[...]

Als je zelf het verband niet ziet tussen geslacht en manier van antwoorden noem je anderen best niet simplistisch ;)
Nee ik zie het niet. Geef eens een voorbeeld?

• salasa
Volkan1984 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:28:
[...]

Nee ik zie het niet. Geef eens een voorbeeld?
Heb me daarvoor niet geregistreerd op dit forum.

Anyway niet erg hoor dat je het niet ziet, ik ga je er niet voor beoordelen, maar wees dan zelf een flinke jongen en hou je verwijten voor jezelf 👍

• Volkan1984
salasa schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:53:
[...]

Heb me daarvoor niet geregistreerd op dit forum.

Anyway niet erg hoor dat je het niet ziet, ik ga je er niet voor beoordelen, maar wees dan zelf een flinke jongen en hou je verwijten voor jezelf 👍
"Hou je verwijten voor jezelf": de pot verwijt de ketel dat 'ie zwart ziet. Nou goed, fijne dag nog hè!
Pagina: 1