Playstation TV - ervaringen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-10 15:49
Voor mijn verjaardag een aantal Media Markt bonnen gekregen die gespendeerd moeten worden :)

Heb al een tijdje gekeken naar de Playstation TV. Eerste eis is dat ik ook boven verder kan gamen terwijl de PS4 beneden aan staat maar iemand anders dus tv wil kijken.

Nu zijn de reviews die ik over dit apparaatje lees sterk wisselend. De een vindt het prima terwijl de ander aangeeft last te hebben van lag en slowdown, zelfs bij een bekabeld netwerk.

Heb nu dus concreet de volgende vragen:
- Ervaren jullie veel lag? En bij wat voor games is dit het meest te merken.
- Zijn jullie ervan op de hoogte dat Sony aan een update werkt om dit te verhelpen?

Ben benieuwd naar de ervaringen, ik heb een bekabelde verbinding dus dat is het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Lag zal je altijd blijven houden. De input en graphics moeten tenslotte vertaald worden en naar de PS TV gestreamed worden, en vervolgens nog eens naar je TV.

Verder is 720p jammer.

Puur voor SP games op kleinere TV's is het volgens mij wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Hmmm, ik twijfel hier echt aan :S
Schijnt dat het streamen naar een Vita via Wifi soms ook beter gaat als naar de PS TV...

Ik ga er nog even over nadenken, als hij niet bevalt kan ik hem altijd retour sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ja maar ook met een Vita merk je lag bij snelle games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gidion1987
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-10 19:06
Heb je de PS-TV gekocht? Wat zijn jouw ervaringen? Ik loop tegen het zelfde aan. De reviews zijn sterk wisselend en met de prijs verlaging naar ongeveer 60 euro is het wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een leuk apparaatje maar ik blijf het idee houden dat de PS-TV een soort 'junksale' is van Vita hardware. 'Oh de Vita is geen success, laten we de boel stop zetten en er een streaming apparaat van maken met de overgebleven hardware, dat vinden mensen cool'. Daarnaast heb ik het idee dat er nauwelijks wat aan ontwikkeling gebeurd en de verontrustende berichten dat Google gaat stoppen met de YouTube ondersteuning voor de Vita (en dus ook de PS-TV!) wat gaat inhouden dat de helft van de functionaliteit van je apparaat binnenkort weg is.

Oftewel: Mwah...ik zou er geen geld in steken. Het heeft alle potentie van een 'dood platform'.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2015 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:35
YouTube is al een tijdje weg uit de Vita, al werkt het wel perfect in de browser.

Maar dat idee heb ik ook, je bent 60 euro voor kwijt, dan nog minimaal €20 voor 8gb kaartje en €55 voor een ps4 controller zodat je meeste vita games erop kunt spelen wat met ps3 controller niet kan, en alleen PSP games is ook te weinig.

Dus ben je ongeveer €135 euro kwijt, voor €35 meer heb je de Vita zelf met paar games en 4gb kaartje nieuw.

Dus tenzij iemand een ps4 in huis heeft en PS TV puur voor streamen wil gebruiken, kun je beter voor de Vita zelf gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 02:00

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Ook ik zit te kijken of ik een PSTV wil om te streamen bij een vriend thuis.
PS4 thuis aanzetten en dan streamend gamen.
Ik weet dat het platform niet echt meer ondersteund wordt door Sony, maar 60 eu is nog te overzien met een giftcard van 20 euro.

Zijn er mensen die het buitenshuis gamend zijn gaan streamen?

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-10 17:36
Volgens mij ondersteund PSTV alleen streamen in je thuisnetwerk en niet vanaf een andere locatie via internet.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakema
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-06 07:42
Zijn er nog mensen met ervaring met een PS TV hier? Kan er helaas heel weinig ervaring over vinden met remote play, en daar gaat het mij net om.

Dus gamen op een TV in een andere kamer, terwijl de PS4 gewoon in de woonkamer staat. Netwerk wordt bekabeld, dus wat dat betreft zo min mogelijk lag. Enkel nu gaat het mij voornamelijk om Fifa, dus het liefst zo min mogelijk lag :/

Heb een extra controller voor de PS4, dus de kosten zijn opzicht niet zo hoog, enkel de PS TV zelf...

Hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Toch even een schopje omhoog van dit topic.
Zit er toch over te denken om een PS TV te kopen voor in de woonkamer en dan om vervolgens PS Vita games te spelen en games te streamen vanaf mijn PS4 die boven op zolder staat. Dit gaat allemaal bekabeld via powerline dus niet via wifi.

Paar vragen:
- Ik heb een dochter van bijna 8, zijn er voor de PS Vita nog leuke spellen voor haar leeftijdscategorie? Zag op de verpakking dat je bij aanschaf een tegoed van 30 euro kreeg voor PS Vita games?

- Hoe is de ervaring met het streamen van PS4 games naar een PS TV die 2 verdiepingen lager staat? Ik weet dat games als Battlefield 1 dan lastiger te spelen zijn vanwege de lag maar spellen als Final Fantasy lijken me toch wel te doen of niet?

Alvast dank voor de reacties en fijne kerst! o<:)

Edit: Ik zie dat hij inmiddels niet meer leverbaar is.... Ligt er nog 1 bij mij in het dorp in een speelgoedwinkel, kijken of ik wat kan pingelen met de prijs 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Vlassie1980 op 24-12-2016 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Vlassie1980 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 15:27:

Paar vragen:
- Ik heb een dochter van bijna 8, zijn er voor de PS Vita nog leuke spellen voor haar leeftijdscategorie? Zag op de verpakking dat je bij aanschaf een tegoed van 30 euro kreeg voor PS Vita games?
Je krijgt er een aantal (digitale) spellen bij ter waarde van €30,00.
Veel PS Vita spellen zijn niet te spelen op de Playstation TV. |:( Je moet dus even goed opzoeken welke spellen je wel kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Gisteren op mijn pc even PS4 remote play geprobeerd en dat ging met Pro Evolution Soccer eigenlijk prima. Dus ik ga hem van de week toch maar even halen.

Voor de kinderen ook leuk, kunnen ze beneden ook op de PS4 op de grote 58 inch tv 😎

[ Voor 7% gewijzigd door Vlassie1980 op 26-12-2016 11:26 ]

Pagina: 1