AMD R9 290 ter vervanging van GTX 770

Pagina: 1
Acties:

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-02 19:59
Ik heb mijn GTX 770 verkocht wegens driver problemen die ik niet opgelost kreeg, terwijl de kaart het volgens de verkoper gewoon moet doen. Nu wil ik weer voor het AMD kamp gaan, en wil ik een R9 290 kaart kopen. Nu weet ik niet of mijn voeding nog voldoende is (ik heb weinig verstand van voedingen), en ook zou niet iedere 290 in mijn kast passen (de Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X zou een mm te lang zijn).

Welke 290 kaart en eventuele voeding is/zijn aan te raden voor mijn configuratie?
Ik heb deze kaarten op het oog, maar sta ook open voor andere kaarten.
Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X (als deze in mijn kast past).
Gigabyte GV-R929OC-4GD (staat niet bij hoeveel watt die is).
Asus R9290-DC2OC-4GD5 (deze is 300 watt,25 watt meer is dan de Saphire).

Ik zoek een?
AMD R9 290 videokaart ter vervanging van mijn GTX 770, waar ik niet tevreden over ben.

Wat is je budget?
Tussen de 250 en 350 euro.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifiek merk in gedachten.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Processor:
Intel Core i5 3570K

Moederbord:
MSI Z77A-G43

Geheugen[RAM]:
8GB DDR3 1600Mhz 2x 4GB

SSD 1:
Crucial MX100 512GB

Hardeschijf 1:
1000GB Hardeschijf SATA

Videokaart:
Geen op dit moment

Geluidskaart:
Asus Xonar DG

Drive:
DVD-RW Dual Layer Brander

Voeding:
OCZ ModXStream Pro 600W 80+

Behuizing:
Cooler Master CM 690 II Advanced

• Ted.van.es
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-02 10:11
Waarom ben je ontevreden over je gtx770?

Met dat budget zou ik eerder een gtx 970 halen is erg zuinig en erg stil zeker die van msi, nadeel is dat je maar 3,5 Gb Vram efficiënt gebruikt. Een ander alternatief is de AMD 290X die valt met 25 euro buiten je budget maar is wel sneller. Let wel op dat het een erg zware kaart is met stoom. Maar dan heb je wel 4gb die je efficiënt kunt gebruiken. Mij voorkeur gaat uit naar de gtx 970 omdat hij stiller en zuiniger is. In games merk je geen verschil

[ Voor 4% gewijzigd door Ted.van.es op 19-03-2015 12:12 ]

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:34
hoeveelheid watt tussen verschilende kaarten is verwaarloos baar. tenzij je een milieu junkie bent(niet dat het erg is) alleen kan je dan beter op nvidea overgaan..

maar die gigabyte doet het goed. en idle is hij onhoorbaar stil.

en zover ik weet kan die PSU leveren wat hij belooft. dus dat komt ook wel goed.(hoe oud is hij)?

die asus zal ik links laten liggen omdat deze geen geheugen koeling heeft.

• Linkje3
Ik had met mijn GTX 770 alleen maar driver problemen, daarvoor had ik een AMD 7850, en daar had ik nooit problemen mee. En een vriend heeft ook problemen met Nvidia, dus ik wantrouw Nvidia op dit moment.En de 290X lijkt me op dit moment wat overpowered met een 1080P scherm.

• Brandonvds
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-02 15:17
Misschien een stomme vraag, maar je zal niet de eerste zijn.
Heb je alle drivers van je amd kaart er goed afgegooid?
Anders zou dat waarschijnlijk je driver problemen kunnen veroorzaken.

De nvidia gtx 970 is stiller en zuiniger dan een r9 290(x)
Maar de 300 series van amd komt er ook bijna aan, dus zou je evt daar op kunnen wachten.
Gaan de prijzen van de 290(x) waarschijnlijk naar beneden of je kan voor een 380x/390(x) gaan

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ted.van.es schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 12:11:
Met dat budget zou ik eerder een gtx 970 halen is erg zuinig en erg stil zeker die van msi, nadeel is dat je maar 3,5 Gb Vram efficiënt gebruikt.
Alsof dit zo'n grote showstopper is. Op 1080p is het ruim voldoende. Hele heisa rondom het RAM gebeuren, is een flinke storm in een glas water geweest, meer niet.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

De GTX970 is wel sneller en zuiniger dan een R9 290 [stilheid ligt niet aan de chip, maar aan de koeler] maar is ook een stuk duurder, prijs/prestatie van de R9 290 is veel beter, en is gewoon nog een prima keuze, misschien wel een betere keuze dan de GTX970.

Het betaalbare deel van de 300 series, de 380, zal waarschijnlijk een aangepaste R9 290 zijn, met wellicht wat aanpassingen zoals naar HDMI 2.0. En in het begin zal deze waarschijnlijk niet veel, if all, goedkoper zijn dan een 290.

Kortom, een R9 290 is een prima keuze, en als lengte bij de Tri-x een probleem is, kun je kijken naar de ook erg goede pricewatch: Gigabyte GV-R929OC-4GD

Overigens is het geheugenprobleem van de GTX970 nogal wisselend of je er problemen mee hebt. Feit is dat zodra je over de 3,5GB VRAM gebruik heen gaat vrij veel microstutter kan verwachten, dat gebeurd vooral op hoge resoluties en hoge settings, maar ik vind het weldegelijk een probleem en iets om mee rekening mee te houden als je kijkt naar een kaart.

People as things, that’s where it starts.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

VasZaitsev schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:13:
Overigens is het geheugenprobleem van de GTX970 nogal wisselend of je er problemen mee hebt. Feit is dat zodra je over de 3,5GB VRAM gebruik heen gaat vrij veel microstutter kan verwachten, dat gebeurd vooral op hoge resoluties en hoge settings, maar ik vind het weldegelijk een probleem en iets om mee rekening mee te houden als je kijkt naar een kaart.
Nou zijn de GTX970 of GTX980 sowieso geen kaarten waarmee je goed op dergelijke resoluties kan spelen. 1440p zal denk ik wel kunnen (op ultra), maar veel hoger verwacht ik niet, daar hebben die kaartjes gewoonweg de power niet voor. Dus al zou je het willen, is het verstandiger te wachten tot er nieuwere hardware uit is, waarmee dat wel / beter kan.

• Ted.van.es
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-02 10:11
Ben ik volledig mee eens. En om de heisa rondom de gtx 970 even op te helderen de gtx 970 is een snelle stille en energie zuinige kaart met 3,5 Gb ram geheugen en is een topper voor 1080p gaming

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Chip zegt niks over stilte, de koelers zeggen wat over de stilte. Een zuinige kaart is makkelijker te koelen, maar kan door een matig ontwerp nogsteeds luider zijn dan een erg goede koeler op een onzuinige chip.

En de R9 290 is dus qua prijs/prestatie simpwel beter. Veel goedkoper, niet veel trager.

People as things, that’s where it starts.

• Linkje3
Ik las in een review dat de Gigabyte 290 erg warm wordt en dat die zich dan terugclockt. Is dit nog steeds een probleem?

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-02 16:09

Thomg

Aww yiss

Linkje3 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 19:08:
Ik las in een review dat de Gigabyte 290 erg warm wordt en dat die zich dan terugclockt. Is dit nog steeds een probleem?
Reference misschien, en dat doen alle reference kaarten.
Een underclockende windforce kaart is voor mij nieuws :?
Gigabyte brengt koelers uit met de beste maximale koelperformance tov concurrenten zonder daar een meerprijs voor te vragen ( Lightning, ROG, Poseidon, K|NGP|N ).

[ Voor 18% gewijzigd door Thomg op 19-03-2015 19:15 ]

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:50
Linkje3 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 19:08:
Er zijn meerdere Gigabyte R9 290's, als jij geen link geeft naar die review dan kunnen wij toch ook niet weten over welke versie het gaat.

De Windforce OC versie blijft tijdens gebruik op 78°C hangen http://www.kitguru.net/co...iew-1600p-ultra-hd-4k/28/, ben vrij zeker dat die dan niet terugklokt. Dat gebeurt bij een R9 290 pas bij 95°C. En als je die review helemaal bekijkt, zie je dat deze R9 290 niet echt onder doet voor een R9 290X, dus van performance problemen is absoluut geen sprake..

• Linkje3
MacPoedel schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 09:25:
[...]

Er zijn meerdere Gigabyte R9 290's, als jij geen link geeft naar die review dan kunnen wij toch ook niet weten over welke versie het gaat.

De Windforce OC versie blijft tijdens gebruik op 78°C hangen http://www.kitguru.net/co...iew-1600p-ultra-hd-4k/28/, ben vrij zeker dat die dan niet terugklokt. Dat gebeurt bij een R9 290 pas bij 95°C. En als je die review helemaal bekijkt, zie je dat deze R9 290 niet echt onder doet voor een R9 290X, dus van performance problemen is absoluut geen sprake..
Ik heb het inderdaad over de WindForce OC, en ik las volgens verschillende bronnen dat hij standaard te warm werd, en dat ze daar een bios update voor hebben uitgebracht. Maar dat niet iedereen die bios update kon uitvoeren, Hier is overigens de user review van Tweakers die ik heb gelezen.

Edit

Ik las op een ander forum dat deze issues over zijn, en dat de nieuwste bios versie alweer versie 4 is, en dat die standaard op de nieuw verkochte kaarten is voor geïnstalleerd. Dus waarschijnlijk ga ik toch voor deze.

[ Voor 9% gewijzigd door Linkje3 op 20-03-2015 09:49 ]

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Linkje3 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 09:28:
[...]

Ik heb het inderdaad over de WindForce OC, en ik las volgens verschillende bronnen dat hij standaard te warm werd, en dat ze daar een bios update voor hebben uitgebracht. Maar dat niet iedereen die bios update kon uitvoeren, Hier is overigens de user review van Tweakers die ik heb gelezen.

Edit

Ik las op een ander forum dat deze issues over zijn, en dat de nieuwste bios versie alweer versie 4 is, en dat die standaard op de nieuw verkochte kaarten is voor geïnstalleerd. Dus waarschijnlijk ga ik toch voor deze.
Klinkt eerder als een paar rotte kaarten.
Sowieso, een underclockende 290 op 84°C ringt aanzienlijk wat alarmbellen bij mij, een 290 doet dat pas bij 95°C.

• MacPoedel
Bij 84° klokt een R9 290 niet terug, ik vind dit wat vreemd, lijkt me een probleem van één Tweaker en niet algemeen voor alle Gigabyte R9 290 Windforce kaarten. Zelf kan ik het echter niet ontkrachten omdat ik een pricewatch: Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC Vapor-X heb. De Windforce R9 290 lijkt me niet zo populair als de Sapphire kaarten, maar zie niet echt een reden waarom (kocht de mijne tweedehands dus veel keuze had ik niet in merken).

Moest je toch een kaart met dit probleem hebben, kun je die omruilen in de winkel.

• Thomg

Thomg

Aww yiss

MacPoedel schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 10:01:
Bij 84° klokt een R9 290 niet terug, ik vind dit wat vreemd, lijkt me een probleem van één Tweaker en niet algemeen voor alle Gigabyte R9 290 Windforce kaarten. Zelf kan ik het echter niet ontkrachten omdat ik een pricewatch: Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC Vapor-X heb. De Windforce R9 290 lijkt me niet zo populair als de Sapphire kaarten, maar zie niet echt een reden waarom (kocht de mijne tweedehands dus veel keuze had ik niet in merken).

Moest je toch een kaart met dit probleem hebben, kun je die omruilen in de winkel.
De vapor-X is een van die kaarten die weer beter koelt, maar wel weer een aanzienlijke premium voor betaalt moet worden, daar heb je bijna een 290X voor :'(

• Linkje3
Thomg schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 10:02:
[...]

De vapor-X is een van die kaarten die weer beter koelt, maar wel weer een aanzienlijke premium voor betaalt moet worden, daar heb je bijna een 290X voor :'(
Zoewel de TRI-X en Vapor-X van Saphire zijn ta lang voor mijn kast, anders was ik sowieso voor de TRI-X gegaan. Aangezien de gigabyte gv-r929oc-4gd een paar cm korter is, lijkt me dat de betere keuze voor mij, anders moet ik nog minstens 80 euro uitgeven aan een nieuwe kast (die vergelijkbaar is met mijn huidige kast).

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:19
VasZaitsev schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 17:03:
Chip zegt niks over stilte, de koelers zeggen wat over de stilte. Een zuinige kaart is makkelijker te koelen, maar kan door een matig ontwerp nogsteeds luider zijn dan een erg goede koeler op een onzuinige chip.

En de R9 290 is dus qua prijs/prestatie simpwel beter. Veel goedkoper, niet veel trager.
Is hier ook het stroomverbruik tijdens de gebruiksperiode in meegenomen? Ik begrijp namelijk uit diverse reviews dat het verschil in verbruik tussen een GTX970 en R290 zo'n 80W is onder load, wat naar mate je veel gamed toch aardig wat extra kosten met zich mee kan brengen, waardoor het prijs verschil kan verdampen over tijd, of zelfs in het nadeel van R290 kan gaan uitvallen.

• Linkje3
Stroomverbruik is voor mij geen issue, ik woon namelijk in een studentenhuis met vaste maandelijkse lasten, en iedereen hier is zo'n beetje grootverbruiker :P. Het gaat me er meer om of mijn voeding het trekt. Mocht het niet zo zijn, kan ik hem altijd nog vervangen, maar liever niet natuurlijk.

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:03
Dennism schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 10:12:
[...]

Is hier ook het stroomverbruik tijdens de gebruiksperiode in meegenomen? Ik begrijp namelijk uit diverse reviews dat het verschil in verbruik tussen een GTX970 en R290 zo'n 80W is onder load, wat naar mate je veel gamed toch aardig wat extra kosten met zich mee kan brengen, waardoor het prijs verschil kan verdampen over tijd, of zelfs in het nadeel van R290 kan gaan uitvallen.
Dat valt allemaal wel mee hoor. De gemiddelde R9 290 is zo'n 50 euro goedkoper dan een GTX970. Als het verschil in verbruik inderdaad 80W is onder full load (geen idee, niet nagekeken), dan moet je 2 jaar lang, 365 dagen per jaar de GPU 4 uur per dag op 100% load draaien wil je het verschil goedmaken. En dagelijks 4 uur op full load is nogal veel, dus waarschijnlijk duurt het nog wel wat langer voordat de GTX970 zich terugverdient voor wat betreft het besparen van stroom.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

• MacPoedel
Thomg schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 10:02:
[...]

Ik betaalde er €200 voor en de oorspronkelijke eigenaar had die in perfecte staat gehouden. Maar dat was een beetje geluk hebben, die eigenaar verkocht de kaart omdat ie een SHIELD had en Gamestream wou kunnen gebruiken (heb maar niet gezegd dat er ook oplossingen zijn om met een AMD games te streamen naar Android).
Linkje3 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 10:05:
[...]

Zoewel de TRI-X en Vapor-X van Saphire zijn ta lang voor mijn kaart, anders was ik sowieso voor de TRI-X gegaan. Aangezien de gigabyte gv-r929oc-4gd een paar cm korter is, lijkt me dat de betere keuze voor mij, anders moet ik nog minstens 80 euro uitgeven aan een nieuwe kast (die vergelijkbaar is met mijn huidige kast).
Beetje spijtig dat die harde schijf kooi gemaakt is uit één stuk. Een vervanger zou je volgens mij wel geen €80 meer kosten, volgens mij doet een http://tweakers.net/product/327605/cooler-master-n300/ niet echt meer onder voor een CM 690 II, en die heeft tenminste wel USB 3 aan het front panel. En anders kun je je huidige kast ook wat aanpassen. Die HDD kooi kan er volgens mij wel uit, je kunt dan evt je HDD en SSD in de 5,25" bays plaatsen. Voor een SSD maakt het weinig uit hoe die hangt, en voor 3,5" naar 5,25" zijn adapters beschikbaar (wat je dan toch een fractie kost van een nieuwe kast). Ik heb zelf in al mijn behuizingen de HDD kooien wat moeten bij timmeren of weg halen om plek te maken voor lange videokaarten, zelfs in mijn vrij nieuwe behuizing nu.

• Linkje3
Ik wil morgen bestellen, maar krijg ik geen problemen met de OCZ ModXStream Pro 600W 80+ ? Aangezien ik op internet lees dat dit niet de beste voeding is, en hij is bijna 3 jaar oud.

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Beste voeding is het niet, maar je zult de voeding toch niet meer dan ~80% van max capaciteit belasten, denk niet dat het veel problemen op mag leveren.

• loki504
3 jaar is niet echt lang voor een voeding. Zijn genoeg die 5 Jaar garantie geven. En het is een 600watt. Zelfs met een 450 kan je weg komen(als je niet gaat OC). Hoop dat je er veel plezier mee beleeft.

• Gatygun
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-07-2025
CptChaos schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:05:
[...]
Alsof dit zo'n grote showstopper is. Op 1080p is het ruim voldoende. Hele heisa rondom het RAM gebeuren, is een flinke storm in een glas water geweest, meer niet.
Als iemand met een 1,5gb kaart, die unity niet kan spelen omdat die 500mb te kort komt. Kan ik de storm wel waarderen.

• Thomg

Thomg

Aww yiss

1.5 is ook ff wat anders dan 3.5 ( 580 zeker? ).

• Linkje3
Ik heb zojuist de Gigabyte GV-R929OC-4GD besteld. Als het goed is komt die morgen binnen. Ik laat jullie wel weten hoe die bevalt.

• loki504
Linkje3 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 19:31:
Ik heb zojuist de Gigabyte GV-R929OC-4GD besteld. Als het goed is komt die morgen binnen. Ik laat jullie wel weten hoe die bevalt.
Kan je nu al zeggen dat je er blij mee gaat wezen:). Welen even de oude drivers verwijderen met een tooltje(niet via windows programma's en software).

• Linkje3
Ik heb de kaart nu anderhalve dag in bezit, en ben er uitermate tevreden mee. Alle problemen die ik met mijn vorige kaart had, heb ik nu geen last meer van. En verder is deze ook nog een tikkie sneller. En nu wachten tot dat GTA V uitkomt (en dan verkoop ik mijn Xbox One versie).

• Gatygun
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-07-2025
Thomg schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:50:
1.5 is ook ff wat anders dan 3.5 ( 580 zeker? ).
inderdaad 580 1,5gb. Had ik nu maar de 3gb gekocht had ik niet hoeven upgrade aangezien de gpu gewoon alles nog vrolijk vooruit trok op goede settings. Maar unity uff, niet te doen met de v-ram erop. Mocht het nu 2gb zijn geweest dan was het tenminste nog speelbaar, vandaar ook dat ik op elke v-ram nu zit te letten.
Linkje3 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:19:
Ik heb de kaart nu anderhalve dag in bezit, en ben er uitermate tevreden mee. Alle problemen die ik met mijn vorige kaart had, heb ik nu geen last meer van. En verder is deze ook nog een tikkie sneller. En nu wachten tot dat GTA V uitkomt (en dan verkoop ik mijn Xbox One versie).
Goede keus en goed om te horen dat de kaart goed functioneert voor jou behoeftes.

Ik zelf zat ook al een paar dagen te puzzelen over wat nu te doen.

Ik zat te denken aan het volgende:

Nvidia: 770/680 ( tja er is geen andere betaalbare 4gb kaart ) beide vond ik performance wise maar weinig toevoegen in vergelijking met mijn huidige kaart en dat nog voor 200 euro tweedehands.

AMD: 7970/280x ( cf ) of 290/290x
7970/280x in cf was interessant omdat ik dat voor 250 euro wel voor elkaar kon krijgen, echter de 3gb framebuffer en de weinig prestatie verhoging over een 290 vond ik het een slecht idee. Veelal omdat CF ook nog is een minder stabiele oplossing is dan 1gpu en je ook direct op je limiet ziet met uitbreiden. een 290 is veel meer toekomstig bestemd op elk gebied. Dus laat maar.

290/290x: probleem hiermee was temps / geluid. Iemand adviseerde mij echter op een 290 tri-x tweede hands met 22 maanden garantie nog voor 210 euro. Eventjes gekeken hoe die 290 tri-x en 290x vergelijken en buiten de 10% shader prestaties zijn ze vrijwel identiek. Geluid en Warme is ook nog is indentiek aan nvidia 780 / 7970 / 670 en ietsjes hoger maar dan een 970. Volgend jaar kan ik er altijd nog een 290 in gooien voor weinig mocht ik 390x performance willen hebben. We zien wel :P.

Het missen van physx / hboa+ en shadow play zal voor mij niet erg zijn, aangezien physx / hboa altijd direct uit gaat wegens performance vretende technieken die weinig toevoeging in mijn visie. Jammere is wel shadow play, had ik wel leuk gevonden maar performance is king in mijn visie en helemaal als ik v-ram moet inleveren dan.

Tijdje weg geweest ( 10 jaar ) van amd, dus dat gaat nog wel eventjes stoeien worden denk ik, maar het klooien met drivers etc is toch vrijwel wat ik 9 van de 10 seconden doe. Dus komt goed.

Kan niet wachten.

PS linkje, ik heb wat youtube benchmarkjes lopen bekijken, en installeer 14.12 driver voor je videokaart. schijnt een bult aan performance te geven in een hoop spellen zelfs voor een 290 20-30% in unity. Kereltje ging van 40 > 60 fps door de stad heen lopend.

[ Voor 15% gewijzigd door Gatygun op 31-03-2015 01:45 ]

• Linkje3
Gatygun schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 01:33:
PS linkje, ik heb wat youtube benchmarkjes lopen bekijken, en installeer 14.12 driver voor je videokaart. schijnt een bult aan performance te geven in een hoop spellen zelfs voor een 290 20-30% in unity. Kereltje ging van 40 > 60 fps door de stad heen lopend.
Volgen mij is dat de laatste officiële versie, die had ik al geïnstalleerd. Maar toch bedankt ;) .

• shwam
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-06-2025

shwam

okdoei

Ben wel benieuwd eigenlijk hoe je PC nu draait. Heb zelf net een MSI R9 290 besteld en dit gaat icm een Modxtreme Pro 600W en i5-2500k (Niks ge-oc'd). Dit zou toch gewoon makkelijk moeten kunnen? Voeding is ongeveer 3 jaartjes oud maar nooit iets van problemen gehad.

| Intel Core i5 6600 - Sapphire NITRO RX 480 8GB - 16 GB DDR4 - Oneplus 3 64GB |

Pagina: 1