Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samdolyn
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-09 13:33
Beste Tweakers,

Ik heb een vraag.

Ik betaal nu 35 euro per maand voor een z2 met onbeperkt bellen en smsen en 10 gb internet
Dit is inclusief acties en kpn compleet/familievoordeel.

Mijn abbonoment liep 1 jaar en loopt bijna af.
Zal ik dit abbonement verlengen inc. met een nieuwe telefoon, of door laten lopen en zelf een nieuw toestel aanschaffen of verlengen naar een sim only.

Ik denk namelijk dat sim-onlys duurder zijn dat dit abbo en ik er minder voor krijg, maar ik hoor graag jullie mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 11:16
Ik heb een Sim only bij KPN met 400 minuten en 10gb internet voor 20 euro (Vooral internet standaard 2 jaar). Dit is inclusief KPN compleet maar exclusief de 5 euro korting die je krijgt als je meer dan 2 abo's op 1 adres hebt staan.

Het kan dus zeker wel goedkoper en aanzienlijk ook! De vraag is alleen wat jou onbeperkt bellen/smsen waard is.

Als het goed is kan je bij KPN inloggen om te verlengen en dan kan je kijken of je deze aanbieding ook ziet.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samdolyn
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-09 13:33
Hmm, dat is inderdaad de moeite waard. Zo heel veel bel ik ook niet en 400 minuten is ruim voldoende. Ik neem aan dat het een bel/sms combi bundel is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 11:16
Ja. Het zijn 400 minuten of SMS. Kijk maar eens naar je persoonlijke verlengaanbod op KPN.com.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.