Ik heb de afgelopen maanden een aantal keer een probleem gehad. Ik ben er overigens niet zeker van dat het hier een virus betreft.
Ik loop hier de deur niet plat op het forum en normaal kom ik met google een heel eind om mijn problemen op te lossen maar dat geeft geen uitsluitsel. De lokale PC wizz-kids ook niet dus dan kom je hier uit... Niet alleen voor een oplossing maar ook om dit eens te delen want heel veel komt je er op het net niet over tegen.
geheel willekeurig geeft mijn IE aan dat de website niet gevonden kan worden.
Eerst laden de websites traag. dan dan helemaal niet meer. soms houdt dit een dag aan, soms een uur.
Het bekende buttontje probleem oplossen kan je aanklikken en dan krijg je een vriendelijk bericht dat er geen probleem is gevonden met de netwerkverbinding.
Opmerkelijk is wel dat google wel laadt, gmail ook, fb ook maar alles daarbuiten niet. Genoemde zaken lopen als een trein. Websites eerst opzoeken via Google en dan doorklikken werkt ook niet.
Het uitzetten van de antivirussoftware en firewall maakt geen verschil
Resetten van router/moden helpt ook niets.
Netwerkinstellingen opnieuw instellen helpt niet.
Lan adapter opnieuw opstarten helpt niet.
Browsegeschiedenis en aanverwante zaken verwijderen helpt niet.
IE is up to date.
besturingssysteem Vista 64.
spybot, cc en norton vinden niets.
IE herstellen naar startwaarde helpt soms wel maar meestal niet. en als t helpt, helpt het voor een website waar het is toegestaan een keer een vervolgklik te plaatsen. daarna is het weer af door de zijdeur.
Ik ben benieuwd of dit forum mij verder kan helpen.
Groet,
Frank
Ik loop hier de deur niet plat op het forum en normaal kom ik met google een heel eind om mijn problemen op te lossen maar dat geeft geen uitsluitsel. De lokale PC wizz-kids ook niet dus dan kom je hier uit... Niet alleen voor een oplossing maar ook om dit eens te delen want heel veel komt je er op het net niet over tegen.
geheel willekeurig geeft mijn IE aan dat de website niet gevonden kan worden.
Eerst laden de websites traag. dan dan helemaal niet meer. soms houdt dit een dag aan, soms een uur.
Het bekende buttontje probleem oplossen kan je aanklikken en dan krijg je een vriendelijk bericht dat er geen probleem is gevonden met de netwerkverbinding.
Opmerkelijk is wel dat google wel laadt, gmail ook, fb ook maar alles daarbuiten niet. Genoemde zaken lopen als een trein. Websites eerst opzoeken via Google en dan doorklikken werkt ook niet.
Het uitzetten van de antivirussoftware en firewall maakt geen verschil
Resetten van router/moden helpt ook niets.
Netwerkinstellingen opnieuw instellen helpt niet.
Lan adapter opnieuw opstarten helpt niet.
Browsegeschiedenis en aanverwante zaken verwijderen helpt niet.
IE is up to date.
besturingssysteem Vista 64.
spybot, cc en norton vinden niets.
IE herstellen naar startwaarde helpt soms wel maar meestal niet. en als t helpt, helpt het voor een website waar het is toegestaan een keer een vervolgklik te plaatsen. daarna is het weer af door de zijdeur.
Ik ben benieuwd of dit forum mij verder kan helpen.
Groet,
Frank