Het is alweer een jaar geleden sinds ik met jullie hulp een pc heb samengesteld en daar ben ik jullie allemaal erg dankbaar voor.
Nu is het tijd voor mij om een nieuw beeldscherm te zoeken en ik heb mijn aandacht gericht op Freesync.
Echter ben ik erachter gekomen dat mijn huidige videokaart (MSI Radeon 280x Gaming 3G) Freesync niet ondersteunt. Daarom ben ik ook opzoek naar een nieuwe videokaart om de huidige te vervangen.
Het beeldscherm waar ik me op dit moment op richt is de pricewatch: LG 34UM67 Zwart
De eisen die ik momenteel aan mijn beeldscherm geef zijn: Freesync, IPS, +/- 5MS GTG en het liefst widescreen.
Freesync is nog in op mars en er is dus maar geringe keuze aan monitoren, misschien dat in de nabije toekomst nog een mooier beeldscherm langskomt dus ik pin me nog nergens op vast.
Maar, de grafische kaart zal moeten worden vervangen en ik hoop dat jullie mij daarbij kunnen helpen.
Eerst dit nog even:
Ik zoek een?
AMD Grafische Kaart met Freesync ondersteuning en betere benchmarks dan de MSI Radeon 280x Gaming 3G
Ik heb geen merken voorkeur.
Wat is je budget?
€ 400 Liefst minder, maar dat zal lastig worden met mijn eisen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Nu we dat hebben gehad komt hier mijn eigen inbreng.
Na flink wat rond hebben gezocht kom ik als beste optie op de
pricewatch: MSI R9 290X Lightning uit.
Op dit moment is deze €427,02 (die 2 cent doet het hem) en dat is aardig prijzig, waar kwaliteit kost ook wat.
Maar misschien is hier iemand die een beter idee heeft welke opties ik nog meer heb.
Ik hoor het graag van u.
EDIT1:
Na de eerste comment heb ik gelijk al nieuwe ideeën op gedaan.
Mijn andere optie is de pricewatch: Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC Vapor-X
Een kaart die €100 in prijs scheelt en uitstekende benchmarks haalt, ook gezien de verhouding van de temperatuur en fan speed spreekt deze mij erg aan.
Nu is het tijd voor mij om een nieuw beeldscherm te zoeken en ik heb mijn aandacht gericht op Freesync.
Echter ben ik erachter gekomen dat mijn huidige videokaart (MSI Radeon 280x Gaming 3G) Freesync niet ondersteunt. Daarom ben ik ook opzoek naar een nieuwe videokaart om de huidige te vervangen.
Het beeldscherm waar ik me op dit moment op richt is de pricewatch: LG 34UM67 Zwart
De eisen die ik momenteel aan mijn beeldscherm geef zijn: Freesync, IPS, +/- 5MS GTG en het liefst widescreen.
Freesync is nog in op mars en er is dus maar geringe keuze aan monitoren, misschien dat in de nabije toekomst nog een mooier beeldscherm langskomt dus ik pin me nog nergens op vast.
Maar, de grafische kaart zal moeten worden vervangen en ik hoop dat jullie mij daarbij kunnen helpen.
Eerst dit nog even:
Ik zoek een?
AMD Grafische Kaart met Freesync ondersteuning en betere benchmarks dan de MSI Radeon 280x Gaming 3G
Ik heb geen merken voorkeur.
Wat is je budget?
€ 400 Liefst minder, maar dat zal lastig worden met mijn eisen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670 Boxed | € 228,90 | € 228,90 |
| 1 | ASRock B85 Pro4 | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB | € 258,95 | € 258,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 54,95 | € 54,95 |
| 1 | Cooler Master Silencio 452 | € 58,- | € 58,- |
| 1 | TP-Link TL-WN822N | € 13,95 | € 13,95 |
| 1 | BenQ GW2460HM Zwart | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 92,95 | € 92,95 |
| 1 | CM Storm Devastator - Gaming Gear Combo | € 26,95 | € 26,95 |
| 1 | Steelseries QcK mass mousepad | € 12,99 | € 12,99 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 58,95 | € 58,95 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Crucial M500 2,5" 240GB | € 101,89 | € 101,89 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.203,38 | |
Nu we dat hebben gehad komt hier mijn eigen inbreng.
Na flink wat rond hebben gezocht kom ik als beste optie op de
pricewatch: MSI R9 290X Lightning uit.
Op dit moment is deze €427,02 (die 2 cent doet het hem) en dat is aardig prijzig, waar kwaliteit kost ook wat.
Maar misschien is hier iemand die een beter idee heeft welke opties ik nog meer heb.
Ik hoor het graag van u.
EDIT1:
Na de eerste comment heb ik gelijk al nieuwe ideeën op gedaan.
Mijn andere optie is de pricewatch: Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC Vapor-X
Een kaart die €100 in prijs scheelt en uitstekende benchmarks haalt, ook gezien de verhouding van de temperatuur en fan speed spreekt deze mij erg aan.
[ Voor 15% gewijzigd door DoubleUx2 op 20-03-2015 13:13 ]