Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:59
LG G F LEX 2

Afbeeldingslocatie: http://images.dailytech.com/nimage/LG_G_Flex_2_Wide.png

SPECS

Colors: Platinum Silver/Flamenco Red colors
Body Protection: Flexible, Shock Resistant, Self-healing polymeric back paint (heals in 10 seconds versus 3 minutes for original LG G Flex)
Screen Protection: Gorilla Glass 3 Advanced (20% stronger than normal GG3) (from Corning Inc. (GLW))
Display: 5.5-inch (140 mm), P-OLED, 1080p (1,920 x 1,080 pixels), 403 ppi
SoC: Qualcomm Snapdragon 810 (20 nm HPm)
CPU: 4x ARM Cortex-A57 @ 2.0 GHz; 4x ARM Cortex-A53 @ ?? GHz
GPU: Adreno 430 (288 shaders @ 500 MHz)
Memory/Internal Storage: 2 GB LPDDR4/16 GB NAND flash or 3 GB LPDDR4/32 GB NAND flash
Storage: 16 or 32 GB of NAND flash (internal); microSDXC (up to 128 GB) (external)
Camera
Rear: 13 megapixel (optical-image stabilization / dual-LED flash / laser autofocus)
Front: 2.1 megapixel
Battery: 3000 mAh (non-removeable)
SIM: microSIM, swappable
Connectivity: LTE-a (Cat. 6) ; Wi-Fi 802.11 b/g/n/ac ; Bluetooth 4.1 ; NFC ; GPS

Reviews

http://www.cnet.com/products/lg-g-flex-2/
http://www.trustedreviews.com/lg-g-flex-2-review
http://www.theverge.com/2015/3/13/8206953/lg-g-flex-2-review
http://www.engadget.com/products/lg/g-flex/2/

Prijs/Beschikbaarheid

699,- Exclusief bij T-Mobile (Maar Coolblue en Belsimpel bieden hem ook aan)

Benchmarks

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NHwyl3D.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Zelf heb ik mijn LG G flex 2 sinds zaterdag, gekocht in te Tmobile store. De eerste 2 dagen niet echt intensief naar gekeken maar maandag ben ik eens aan de slag gegaan met de telefoon het eerste wat me meteen opviel nadat de accu op 100% was hij echter al na 2 uur in mijn broekzak op standby en hij was al op 78%... Toen ging ik AnTuTu benchmarks draaien de eerste score was in de 52000 daarna ging dit alleen maar omlaag tot zelfs 42000 de telefoon werd zelfs zo warm dat ik hem bijna niet meer kon vasthouden.

Alles lagged gewoon en duurt letterlijk 1 seconde om te scrollen hierna, totdat hij weer afkoelt en dan werkt die weer normaal, het blijkt dus ook hier dat de SnapDragon 810 veels te warm wordt, had ik de telefoon maar online gekocht dan kon ik hem terug sturen, nu kan het niet omdat ik hem in de Tmobile store gekocht heb.

Ik denk ook niet dat software updates deze problemen gaan aanpakken, ik vind het heel jammer want de telefoon ligt echt perfect in de hand, het scherm is echt heel mooi, en de kwaliteit van de foto's gewoon heel goed te noemen. Echter ik heb geen zin in een overheated telefoon die ook nog eens super snel leeg is.

Jammer, eens kijken wat de mogelijkheden zijn voor mij nu.

[ Voor 5% gewijzigd door Cyclonic op 18-03-2015 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterFdeVries
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-05 19:13
Terugbrengen kan zeker wel. Je hebt gewoon een koopovereenkomst, die kun je laten ontbinden. Als je er zo ontevreden over bent zou ik gewoon teruggaan en een ander toestel uitkiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
PeterFdeVries schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 20:40:
Terugbrengen kan zeker wel. Je hebt gewoon een koopovereenkomst, die kun je laten ontbinden. Als je er zo ontevreden over bent zou ik gewoon teruggaan en een ander toestel uitkiezen.
Volgens de T-Mobile chat en Helpdesk kan dit alleen bij een online bestelling, maar ik ga vrijdag maar eens naar de winkel om te kijken wat er mogelijk is. Hoop dat ik het kan omzetten naar een S6 of Note 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterFdeVries
Zoek het even op google. Bij alles wat je koopt mag je het binnen een bepaalde termijn retourneren. Ik ga ook even zoeken voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
PeterFdeVries schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 20:45:
Zoek het even op google. Bij alles wat je koopt mag je het binnen een bepaalde termijn retourneren. Ik ga ook even zoeken voor je.
Bedankt Peter _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterFdeVries
http://www.consumentenbon.../faq/koop-ongedaan-maken/

Consumentenbond zegt dat je het niet ongedaan maken kan. Op andere sites en fora staan wisselende verhalen. Ik weet niet hoe lang je al klant bent bij tmobile, maar ben je er al een aantal jaar, dan zou je misschien iets met klantenbinding kunnen doen. Het spijt me dat ik je niet iets beters vertellen kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
PeterFdeVries schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 21:02:
http://www.consumentenbon.../faq/koop-ongedaan-maken/

Consumentenbond zegt dat je het niet ongedaan maken kan. Op andere sites en fora staan wisselende verhalen. Ik weet niet hoe lang je al klant bent bij tmobile, maar ben je er al een aantal jaar, dan zou je misschien iets met klantenbinding kunnen doen. Het spijt me dat ik je niet iets beters vertellen kan...
Bedankt voor de moeite Peter, Zit al sinds 2008 bij T-Mobile, ik ga het dan maar eens deze week proberen en eens kijken wat ze zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tech niks
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-07 22:30
Ik heb nu 2 dagen mij g flex 2, nu zie ik hier in de AnTuTu benchmark een andere aanduiding staan van het toestel staan als wat ik heb. (LG-H995). Wat is het verschil?
Mijn toestel komt ook bij Tmobile vandaan.

Ik heb tot nu toe nog geen last van "oververhitting" ondervonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Tech niks schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 21:07:
Ik heb nu 2 dagen mij g flex 2, nu zie ik hier in de AnTuTu benchmark een andere aanduiding staan van het toestel staan als wat ik heb. (LG-H995). Wat is het verschil?
Mijn toestel komt ook bij Tmobile vandaan.

Ik heb tot nu toe nog geen last van "oververhitting" ondervonden.
Die van mij heeft ook die naam, deze foto heb ik even geupload van een review, welke score heb jij met 64bit als ik vragen mag?

En zou je voor mij eens willen testen, hoeveel % accu je verliest van 100% na 2 uur als de telefoon gewoon op standby staat en je er helemaal niks mee doet?

[ Voor 13% gewijzigd door Cyclonic op 18-03-2015 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tech niks
Ik kom tot een score van 49300 in de 64bit test.

Is het toestel uit de screenshot dan de 32/3 gb variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Tech niks schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 21:26:
Ik kom tot een score van 49300 in de 64bit test.

Is het toestel uit de screenshot dan de 32/3 gb variant?
Nee gewoon een 2gig versie maar een uit Korea, de 3gig heeft LG-LS996 wat ik op XDA forum gezien heb

http://forum.xda-develope...benchmarks-t3029592/page2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tech niks
Cyclonic schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 21:38:
[...]

Nee gewoon een 2gig versie maar een uit Korea, de 3gig heeft LG-LS996 wat ik op XDA forum gezien heb

http://forum.xda-develope...benchmarks-t3029592/page2
Dank je, dan heb ik dat ook duidelijk. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-07 09:14

mindcre8r

Tradepedia

ik vind het echt een cool ding, ben benieuwd of hij ook warm word met gewoon video kijken (ziggo tv een uur) of netflix en bellen.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 663498

Is je probleem opgelost in de t-mobile shop, als het goed is zouden ze het toestel voor je moeten omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 616000

Afbeeldingslocatie: http://www.theindiantalks.com/wp-content/uploads/2015/03/ces-2015-lg-g-flex-2-7437.0.jpg

Het blijft toch een bijzonder apparaat om te zien.
Alles lagged gewoon en duurt letterlijk 1 seconde om te scrollen hierna, totdat hij weer afkoelt en dan werkt die weer normaal, het blijkt dus ook hier dat de SnapDragon 810 veels te warm wordt, had ik de telefoon maar online gekocht dan kon ik hem terug sturen, nu kan het niet omdat ik hem in de Tmobile store gekocht heb.
Die lag problemen zijn zo heel naar voor een nieuw toestel.
Wat dat betreft had ik deze telefoon aantrekkelijker gevonden met een lichter OS, zoals Windows Phone. Die draait in zijn algemeen veel soepeler met minder belasting op de CPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceze85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
Mijn G3 draait gewoon prima soepel hoor, net zoals een hoop andere android toestellen waaronder de M8. Zijn probleem heeft in dit geval niets met het OS te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deacon_tigra
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-03-2020
Voor mijn huidige Note 4 een G3 gehad, fantastisch toestel.
Ik sta nu op het punt om weer terug te switchen naar G Flex 2, maar weet iemand of de Flamenco red versie ook nog beschikbaar komt in NL ? ik zie namelijk alleen maar de platinum versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Anoniem: 663498 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 00:17:
Is je probleem opgelost in de t-mobile shop, als het goed is zouden ze het toestel voor je moeten omruilen.
Ik heb helaas nog geen tijd gehad om naar de store te gaan, echter heb ik gisteravond een aantal testen gedaan en de resultaten werden er niet beter op.

CPU Z geeft bij sommige sensors 90c + aan als die een benchmark aan het draaien is, na 2 runs moest ik de telefoon neerleggen anders had ik mijn vinger verbrand zelfs het scherm werd ondraagbaar heet.

Telefoon laten afkoelen, en doorgegaan met gewoon een uurtje browser/youtube, na 1 uur werd het toestel weer heel erg warm, niet heel erg warm dat ik hem moest neerleggen, maar toch niet echt prettig om mee te werken.

Het probleem zit hem vooral op de hoogste van de volume toetsen, ik zou het niet erg vinden als de achterkant heet is maar het scherm is zelfs veels te warm.

Als ze mij een nieuwe G Flex 2 zouden aanbieden weet ik niet of ik daar blij van wordt.
deacon_tigra schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 08:57:
Voor mijn huidige Note 4 een G3 gehad, fantastisch toestel.
Ik sta nu op het punt om weer terug te switchen naar G Flex 2, maar weet iemand of de Flamenco red versie ook nog beschikbaar komt in NL ? ik zie namelijk alleen maar de platinum versie
Helaas alleen deze grijze versie voor Nederland.

Update: Ik krijg van Tmobile een nieuwe G Flex 2, na 3 keer omruilen mag ik pas een nieuw toestel uitzoeken, tijdens het bellen naar de helpdesk heb ik de telefoon moeten neerleggen en op speaker gezet aangezien die weer insane warm werd aan mijn handen en oor... |:(

[ Voor 24% gewijzigd door Cyclonic op 20-03-2015 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-07 09:14

mindcre8r

Tradepedia

op XDA zijn er mensen die omruilen en een goed werkende versie terug krijgen die niet heet worden.
het lijkt dus op batches zo te zijn.

misschien een idee om de manufactor code hier op te schrijven zodat we kunnen zien welke versies heet worden? dus word ie heet gewoon omruilen.

Als je laggy zaken hebt doe dit:

If you do an immediate factory reset after the initial startup when getting it it helps immensely with the lagging issues mine is crazy fast now

[ Voor 24% gewijzigd door mindcre8r op 20-03-2015 11:53 ]

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:13
Ik overweeg de aanschaf van de LG G Flex 2 (ter vervanging van mijn - overigens prima - OnePlus One).

Wat ik nog niet in reviews heb kunnen terugvinden; in hoeverre de telefoon 'wiebelt' als je deze wilt bedienen terwijl de telefoon op tafel ligt.

Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
RutgerFR schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 13:35:
Ik overweeg de aanschaf van de LG G Flex 2 (ter vervanging van mijn - overigens prima - OnePlus One).

Wat ik nog niet in reviews heb kunnen terugvinden; in hoeverre de telefoon 'wiebelt' als je deze wilt bedienen terwijl de telefoon op tafel ligt.

Iemand ervaring hiermee?
Dat valt opzich heel erg mee, hij beweegt een beetje maar niet dat het stoort, heb het even getest op onze tafel deze is van hout, op het aanrechtblad beweegt die een beetje meer, maar nog altijd dat het bruikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 663498

Goed om te horen dat ze hem omruilen, een maandag toestel kan er altijd tussen zitten. Hoop dat de nieuwe niet de zelfde klachten krijgt.

Is trouwens een zeer mooie telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Vandaag de nieuwe G Flex 2 gekregen van T-Mobile en om kort te zijn deze gaat ook gewoon retour...

Deze telefoon lagt nog meer dan de oude en wordt net zo warm of zelfs niet nog warmer.

Antutu benchmarks na elkaar met 5 min pauze tussenin

1) 52942
2) 48392
3) 46831
4) 42923

Na run 4 was de telefoon weer zo heet dat ik het scherm aan de bovenkant en achterkant niet kon aanraken, CPU z gaf bij de meeste sensors over de 70 graden aan!

Heb dezelfde testen tegelijk gedaan met mijn Xperia Z deze haalde 4 keer achter elkaar dezelfde score van 23800 en CPU z gaf maar 45 graden aan onder full load.

Morgen maar weer bellen met T-Mobile, ik denk toch dat ik ga vragen of ik hem kan omzetten naar een Galaxy s6, jammer maar helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 601896

Weet iemand of net als bij de HTC M8 er misschien ook een WindowsPhone versie komt?
Het design is prachtig en uniek namelijk,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Anoniem: 601896 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 18:44:
Weet iemand of net als bij de HTC M8 er misschien ook een WindowsPhone versie komt?
Het design is prachtig en uniek namelijk,
Daar is niks over bekent en volgens mij heeft LG geen windows toestellen in de planning zitten, maar zou wel fijn zijn als ze dan gewoon een snapdragon 805 erin zouden kunnen stoppen aangezien windows phone een stuk minder zwaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Gisteren update gekregen van LG, toestel wordt hierdoor nog langzamer dan het al was lol... Antutu benchmark nu 42000 als dit koud is eerste run, daarna gaat die zelfs onder de 40000 en hij wordt nog altijd veels te warm.

Woensdag toestel nummer 3.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ridefire
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Cyclonic schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 03:56:
Gisteren update gekregen van LG, toestel wordt hierdoor nog langzamer dan het al was lol... Antutu benchmark nu 42000 als dit koud is eerste run, daarna gaat die zelfs onder de 40000 en hij wordt nog altijd veels te warm.

Woensdag toestel nummer 3.....
Balen dat het toestel zo verpest wordt door die SD810...
Net in een T Mobile store bekeken en ik vind het toch wel een erg fijne telefoon na kort gebruik.
Hoopte dat een software update dit misschien zou kunnen reduceren maar dat schijnt ook geen verbetering te geven dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
ridefire schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 16:05:
[...]

Balen dat het toestel zo verpest wordt door die SD810...
Net in een T Mobile store bekeken en ik vind het toch wel een erg fijne telefoon na kort gebruik.
Hoopte dat een software update dit misschien zou kunnen reduceren maar dat schijnt ook geen verbetering te geven dus.
Nope die updates gaan hem alleen maar langzamer maken dat die 810 niet te heet wordt maar dan is die zelfs langzamer dan een 805/801 maar met het nadeel dat er haperingen ontstaan omdat die permanent gedownclocked wordt. Ik vind het ook heel jammer, het is echt een super toestel als er die 810 eens fatsoenlijk zou werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterFdeVries
Ik heb er serieus over gedacht dit toestel te halen, maar door al het gedonder dat ik gelezen heb over de 810-soc ben ik voor een OPO gegaan. Ik koop wel weer wat anders tegen de tijd dat de 820 door qualcomm zelf aangepast is en (hopelijk) op een kleiner procedé gemaakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rev
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-07 14:02

rev

Een nieuwe review:

http://www.notebookcheck....hone-Review.140383.0.html

Het lijkt er op dat de hitte problemen zijn aangepakt ten koste van de performance:
Temperature

The temperature development is almost identical to that of the precursor. LG's G Flex 2 reaches an absolute maximum of 40.2 degrees Celsius (~104 °F). The maximum temperature of 30.2 degrees Celsius (~86 °F) is reached while idling. Thus, the review sample's overall temperature increase is lightly palpable but never unpleasant.

We check whether the full performance can be retrieved via the battery test of GFXBenchmark. The graphs show quite clearly that the performance decreases gradually. For example, over time, the processor's full Turbo clock is not achieved, and some cores are even completely disabled. The GPU also throttles after prolonged load, which explains the lower benchmark results.
Temperatuur omlaag, performance omlaag, nu de prijs nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-07 18:04
Tweakers review: reviews: LG G Flex 2: kromme telefoon maakt vlakke indruk
Samengevat
Afgezien van de kromme vorm heeft de G Flex 2 weinig te bieden boven andere toestellen. Die kromme vorm maakt hem wel uniek; hij valt hij meteen op, het zorgt ervoor dat werken met het touchscreen net even anders aanvoelt en ook in de hand is het merkbaar. Op geen enkel vlak weet hij echter boven het maaiveld uit te steken. De accuduur is matig, de camera is niet slecht, maar ook zeker niet zo goed als die van veel concurrenten en de vloeiendheid van de interface laat te wensen over. Dat maakt de G Flex 2 alleen leuk voor mensen die per se een kromme telefoon willen, de rest kan zijn geld beter aan een ander model besteden.
Mijn Nexus 5 is in de meeste gevallen gewoon sneller 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Heb eindelijk na mijn derde omruil een Samsung S6 van T-mobile gekregen, had geen zin om nog een toestel met hitte problemen, wat een verschil in kwaliteit zeg die s6 tegenover de flex 2.

Heel jammer want ik vond de flex 2 wel iets speciaals hebben, echter die stomme snapdragon 810 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231755

Ik wou er eigenlijk 1 halen omdat het design mij wel aanspreekt, alleen wat ik zo hoor is dat die SD810 een ramp moet zijn. Presteert ondermaats en raakt overhit?

Nu zijn mijn vragen voor een bezitter ervan:

-Wat is de huidige Antutu score na 1 test en na 3 testen(achter elkaar)
-Zijn er nog steeds overhittingsproblemen?
-Draait het apparaat soepel zonder gestotter/lag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06:23

Rick-Jan

always connected

Ik ben ook benieuwd naar recente ervaringen met de g flex 2, heeft een gunstige prijs nu!

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witte1985
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-08-2022
http://forum.xda-develope...-lg-flex-2-5-1-1-t3126848
mijne scoort 58k+ op antutu sinds 5.1.1 met force gpu rendering aan.
van de cpu heb ik helemaal geen last, het toestel werkt super vlot sinds 5.1.1
Dag en nacht verschil met wat het daarvoor was.

Maar het oled scherm in deze toestellen is rot slecht. Verticale en Horizontale lijnen en support wil niet helpen en zegt ronduit dat een ander scherm hetzelfde probleem zal hebben.
LG oled panelen staan 4 jaar achter op de concurrentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witte1985
http://forum.xda-develope...help/bad-display-t3076661

bad display, met voorbeelden, kijk zelf maar eerst en oordeel dan.

cpu is niet het probleem bij dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

witte1985 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:01:
http://forum.xda-develope...help/bad-display-t3076661

bad display, met voorbeelden, kijk zelf maar eerst en oordeel dan.

cpu is niet het probleem bij dit toestel.
Ik heb de flex 2 besteld, ik zal kijken of ik hetzelfde heb, zo ja gaat ie meteen retour.

Edit: geen tot bijna geen last van, geen dealbreaker voor mij. Erg mooi en snel toestel voor 350€!

[ Voor 11% gewijzigd door Rick-Jan op 19-08-2015 09:08 ]

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

• witte1985
Rick-Jan schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:32:
[...]

Ik heb de flex 2 besteld, ik zal kijken of ik hetzelfde heb, zo ja gaat ie meteen retour.

Edit: geen tot bijna geen last van, geen dealbreaker voor mij. Erg mooi en snel toestel voor 350€!
Blij dat jou exemplaar er weinig tot geen last van heeft. Bij mij kan je de lijnen nog steeds zien bij 100% brightness en LG we(don't)care zegt dat er niks mis is. Zelfs men oude Galaxy S3 had een beter scherm dan mijn G Flex 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dageeknerd
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-07 15:19
Wat zijn de ervaringen inmiddels met deze telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

dageeknerd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:47:
Wat zijn de ervaringen inmiddels met deze telefoon?
Prima telefoon! zelf een goed scherm en snelheid is prima! Ik zag dat de prijs ook ontzettend laag is op dit moment. LG heeft ook aangegeven de G Flex 2 te updaten naar Android 6.0, dus dat zit ook wel goed.

[ Voor 13% gewijzigd door Rick-Jan op 09-12-2015 11:32 ]

• Kapot
  • Laatst online: 20-06 13:49
Voor 270 euro kan dit toch haast geen miskoop zijn?

Ik heb een eerdere mindere ervaring met een LG Optimus 2X dus ik twijfel over dit toestel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e-jam
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-06 14:49
Kapot schreef op donderdag 17 december 2015 @ 22:39:
Voor 270 euro kan dit toch haast geen miskoop zijn?

Ik heb een eerdere mindere ervaring met een LG Optimus 2X dus ik twijfel over dit toestel....
Dat dacht ik ook en ik heb ook een 2x gehad... ik heb hem besteld voor 270 euro. Kan hem nog terugsturen maar denk dat ik hem houd. Voor dit geld een prima toestel. Je merkt dat als je b.v. Antutu draait het toestel wel wat warm wordt maar bij dagelijks gebruik heb ik geen last. Het toestel is erg snel in mijn beleving en ik merk geen lags. Met CPU-Z kun je zien dat core 7 en 4 uitgeschakeld worden als het toestel warm wordt. Een spelletje spelen zoals Asphalt gaat echt prima en 802.11AC wifi is een groot voordeel. De curve in het scherm voegt voor mij niks toe maar ik heb er ook geen last van.

Nadelen die ik merk zijn dat de accu in vergelijking met mijn Moto G snel leeg raakt (tijdens gebruik, niet tijdens standby) en dat je soms een klein beetje ruis ziet (zie tweakers review). Maar voor dit geld kun je denk ik niet een beter toestel krijgen. Het grootste nadeel van LG was voor mij bij de 2x dat de software slecht was en beloofde updates nooit kwamen. Android 6.0 is echter aangekondigd voor dit toestel dus ook dat zou goed moeten zitten. Dus voor mij is dit toestel geen miskoop.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
Darn, dezelfde ervaring als dat ik had!

Jij doet wel een dag met gemiddeld gebruik met de accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e-jam
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-06 14:49
Dat hangt sterk van het gebruik af. Als ik veel browse dan moet s avonds de lader er wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neelle
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-04-2024
Heb de flex 2 net besteld ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neelle
Toestel vanmiddag binnengekregen, had van te voren zo'n beetje alle reviews gelezen en gekeken. Kom zelf van een LG G3 32gb en 3gb ram maar tot nu toe een geweldig toestel.
Lekker snel mooi scherm en ligt veel fijner in de hand als de g3.
Tot nu toe heel tevreden en blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

neelle schreef op maandag 28 december 2015 @ 16:50:
Toestel vanmiddag binnengekregen, had van te voren zo'n beetje alle reviews gelezen en gekeken. Kom zelf van een LG G3 32gb en 3gb ram maar tot nu toe een geweldig toestel.
Lekker snel mooi scherm en ligt veel fijner in de hand als de g3.
Tot nu toe heel tevreden en blij
Mooi zo! Vind jij m ook een stuk sneller dan de G3? Hier was het een hele verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neelle
Het toestel is sneller dan de G3 en het ligt beter in de hand. Het scherm vind ik ook erg mooi en er is niks raars mee.
Oftewel die review hier op tweakers kan ik mij niet in vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07:00
Gisteren ook aangeschaft. Het is nu een leuke prijs voor een hopelijk leuk toestel. Nu op zoek naar een goede screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neelle
soskes schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 07:50:
Gisteren ook aangeschaft. Het is nu een leuke prijs voor een hopelijk leuk toestel. Nu op zoek naar een goede screenprotector.
Ik heb er op eBay.com een paar besteld tempered screenprotector 3 voor nog geen 5 euro. Kan ik er nog een verprutsen. Maar er zit er ook een op en die gebruik ik nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Dat levert geen problemen op met het gebogen scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neelle
soskes schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 14:07:
Dat levert geen problemen op met het gebogen scherm?
Ik weet het nog niet de screenprotector van LG zelf zit er nog op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neelle
Het zou wel mooi zijn als de boatloader unlockt zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Bootloader interesseert mij persoonlijk niet zo veel. Even met de telefoon gespeeld en het is een snel en leuk toestel denk ik. Nu op zoek naar een leuke cover en een goede screen protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Crap. Vandaag.voor het eerst in mijn leven ook het ongemak mee gemaakt. Ik heb de telefoon nu een goede twee weken. Ik stap uit de auto, ik voel hem gaan en met een salto en driedubbele schroef klettert de Flex tegen de dorpel van de auto en ik hoor een geluid dat niet goed kan zijn. En jawel hoor, rechtsboven een hele hap uit het scherm unit en veel scheuren. Hij werkt nog maar mijn god wat irritant!
Ik heb hem gelijk aangemeld bij de verzekering. Een ER van €100. Het vervangen van het scherm zou maar liefst €215 zijn. Dat is bijna net zo veel als dat ik nieuw heb betaald.

Pfff....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neelle
Dat is balen, misschien mag je wel een nieuwe aanschaffen vd verzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
neelle schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 18:56:
Dat is balen, misschien mag je wel een nieuwe aanschaffen vd verzekering.
Daar hoopte ik wel op. Maar hij moet gewoon gerepareerd worden. Bij SmartPhort. Hij wordt deze week opgehaald dus km ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
Is marsmellow al beschikbaar voor de Flex 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

Kapot schreef op maandag 25 april 2016 @ 20:04:
Is marsmellow al beschikbaar voor de Flex 2?
Hier nog niets binnen. Nog niets bekend gemaakt door LG. :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Rick-Jan op 25-04-2016 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
Zijn dd ervaringen met de Flex 2 nog steeds positief?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

Inmiddels is 6.0 uit, nog sneller geworden. Apparaat kan wel warm worden maar niet meer uitzonderlijk heet. Batterijduur is prima. Ik ben nog zeker tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 19:06
Ik was er eerst niet zo tevreden mee (laggy interface, homescreen rebuilds), maar na de 6.0 update is hij erg snel geworden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artflevo
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 24-05-2023
Hallo,

ik heb nog steeds geen update naar android 6 ontvangen, niet via PC suit of OTA. Hij blijft zeggen dat dit de laatste versie is, android 5. Hoe zijn jullie eraan gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-07 21:46
Was benieuwd naar dit toestel en gezien de (relatief) lage prijs vandaag besteld bij Belsimpel. Morgenavond maar eens de 'curve' ervaren ;-)
Pagina: 1