Virussen? Scan ze hier!
Al sla je me dood, dan zou ik het nog in GoTsnaam niet weten. Je moet wel erg overdreven ver doordenken wil je daar een troll in zien. Maar ja, de score staat nu op 1, alleen die tag is misschien wat raar. Eens kijken of die te veranderen is...
Edit: Zo, de troll-tag is ook weg.
Edit: Zo, de troll-tag is ook weg.
Wou al zeggen zeg... als dát een troll is, dan ben ík Sinterklaas...
Virussen? Scan ze hier!
Hier word ik trouwens helemaal insane van 
2. Ja, dat is nou een rasechte flamebait!
3. Klachten over moderaties -> TMF
4. Lees ook aldaar de MOD-FAQ
Maar het is natuurlijk niet bevorderlijk voor m'n karma als ik dat ga posten.
...opzouten met VIA...
...ze hebben niks te zoeken met zulke bagger chipsets...
Zet hij er vervolgens dit onder:...pas als ze kwaliteitsproducten kunnen bieden denk ik hierover...
1. Wat nou flaimbate? Flamebait heet zoiets.FLAIMBAIT?!?! moet je van mij een cursus moderaten hebben ofzo?.
2. Ja, dat is nou een rasechte flamebait!
3. Klachten over moderaties -> TMF
4. Lees ook aldaar de MOD-FAQ
Maar het is natuurlijk niet bevorderlijk voor m'n karma als ik dat ga posten.
Heb hem ff een 0, Gemodereerd gegeven, word het weer lastiger om hem van de -1 te krijgen
Virussen? Scan ze hier!
Ga gerust uw gang, ik heb er niks op tegen als u al zegt.Op vrijdag 15 juni 2001 21:00 schreef wildhagen het volgende:
Wou al zeggen zeg...
Zal wel weer iemand een slechte bui hebben gehad of zo. Hopen dat 'ie die slechte bui nu kwijt is, even alle draden bij langs lopen op zoek naar nog meer vreemde trollen.als dát een troll is, dan ben ík Sinterklaas...
Oké, maar dan wil ik ook wel weten waarom dit een troll zou moeten voorstellen: http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=312655
Overbodig: ja, oké, maar troll? Why?
Valt me trouwens wel op dat het modereren tegenwoordig steeds slechter gaat...
Overbodig: ja, oké, maar troll? Why?
Valt me trouwens wel op dat het modereren tegenwoordig steeds slechter gaat...
Virussen? Scan ze hier!
Is geen troll, dus ^ +1 gemodereerd.
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Staat nu op 0, staat daar IMHO wel goed 
Maar de laatste tijd wordt er inderdaad zeer matig gemodereerd. Veel vreemde moderaties, veel massa-moderaties, veel vreemde uitersten, veel reacties die überhaupt niet gemodereerd worden. Niveau van het modsysteem is op de één of andere manier een beetje aan het inzakken. Maar het hopelijk weer goed komen zodra Tweakers.net weer geheel stabiel bij Trueserver draait, zodat mensen weer tijd hebben om te modereren, en niet snel alles moeten doorlezen 'voordat code 400 (page can not be displayed) weer komt opdagen'.
Maar de laatste tijd wordt er inderdaad zeer matig gemodereerd. Veel vreemde moderaties, veel massa-moderaties, veel vreemde uitersten, veel reacties die überhaupt niet gemodereerd worden. Niveau van het modsysteem is op de één of andere manier een beetje aan het inzakken. Maar het hopelijk weer goed komen zodra Tweakers.net weer geheel stabiel bij Trueserver draait, zodat mensen weer tijd hebben om te modereren, en niet snel alles moeten doorlezen 'voordat code 400 (page can not be displayed) weer komt opdagen'.
Pagina: 1