Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ewal
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-11 16:45
Ik heb een galaxy s4, 2 jaar geleden clockmod er op gezet ( welke versie weet ik niet meer ) en van de stock rom een backup gemaakt, en geparkeerd op mijn pc ivm weinig ruimte op de telefoon, geen sd kaart erin.

Later verschillende custom roms er op gehad, en via twrp geflasht. Inmiddels tijdje verder, en wil heel graag weer terug naar de stock rom. Met geen mogelijkheid kan ik de toen gemaakte backup weer terug zetten. De melding die ik krijg bij restore in clockmod is "Couldn't open directory, No files found". Verschillende oudere versies geprobeerd van clockmod, en in verschillende mappen de backup verplaatst ( na het lezen van diverse forums ) maar het lukt gewoon niet.

In verband met de vele problemen die de custum roms met zich mee brengen ( en dat doe ik dus nooit weer ) ben ik wanhopig op zoek naar een oplossing waarmee ik de originele software er weer op kan zetten. Kan iemand mij verder helpen ? Helaas is mijn kennis beperkt.

• ewal
edit: Ik heb ondertussen een backup gemaakt met clockmod, in de hoop te kunnen zien waar hij dit opslaat, en ik wou die oude backup daar dan naar toe kopieeren. Helaas kan ik de nieuw gemaakte backup niet vinden! Wel zie ik dat de ruimte nu vol is, dus de backup staat wel ergens.

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:17
Eerst een Factory reset
Dan http://www.sammobile.com/...XXUGNG8_I9505PHNGNF1_PHN/

[ Voor 15% gewijzigd door reyals op 18-03-2015 18:35 ]

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• ewal
bedankt voor je hulp, maar helaas lukt het niet
hij is al 2 uren aan het downloaden, maar het is heel traag

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:08
Waarom wil je een 2 jaar oude backup terug zetten? Dan zit je met een oude rom, je kan dan beter de nieuwste factory image erop zetten.

Ik zou deze guide even volgen.

• ewal
Bedankt DrNizeGuy, maar helaas is het voor mij erg lastig dat allemaal te begrijpen. Ik ben nog in afwachting van de andere download ( nog 16 minuten ) , deze lijkt makkelijker uit te voeren, en vanaf dan kan ik altijd samsung laten updaten vanuit android.

In de tussentijd heb ik nog wel via recovery handmatig een lolipop er op gezet welke goed werkt, behalve dat hij het netwerk niet vast houd. Als ik handmatig kpn kies na zoeken dan doet hij het even, en werkt mijn nummer ook , maar na verloop van tijd is er alleen noodoproep mogelijk. Jammer, anders had ik deze er op gelaten.
Pagina: 1