Beste tweakers,
Ik ben opzoek naar een Game pc en ik wil hem zelf in elkaar zetten omdat ik dit nooit eerder heb gedaan en het mij leuk lijkt om te doen. Ik zie voornamelijk rood blauw groen en witte led kasten langs komen. Ik zelf vind paarse led enorm vet (19/male) alleen het bovenstaande zegt al genoeg, ik heb geen verstand van zelf bouwen, beste inhoud en dat soort dingen.
Mijn vraag voornamelijk is wat voor inhoud kan ik het beste nemen, en wat is een mooie behuizing waarin paars led is verwerkt (of een plaats waar ik deze ledjes kan kopen).
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil 3d teken programmas kunnen gebruiken, videobewerken en gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- 700euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
standaard logitecht muis en toetsenbord (doen het prima, wel skeer open voor sugesties)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
intel i5, Ultra gaming ervaring, bijbehorende monitor, SSD, HDD 1TB, Witte kast, paarse led/fans
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
I5 en grafische kaart waarschijnlijk marktplaats of V&A (280x toxic of 70 euro meer betalen voor 290 tri-x?)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Witte kast met window, paarse verlichting, LED monitor
Ga je overklokken?
Nee
Lijst zover
Mogelijk i5 4570, en 280x toxic of 290 tri-x(+70) 2de hands
Bedankt alvast!
Ik ben opzoek naar een Game pc en ik wil hem zelf in elkaar zetten omdat ik dit nooit eerder heb gedaan en het mij leuk lijkt om te doen. Ik zie voornamelijk rood blauw groen en witte led kasten langs komen. Ik zelf vind paarse led enorm vet (19/male) alleen het bovenstaande zegt al genoeg, ik heb geen verstand van zelf bouwen, beste inhoud en dat soort dingen.
Mijn vraag voornamelijk is wat voor inhoud kan ik het beste nemen, en wat is een mooie behuizing waarin paars led is verwerkt (of een plaats waar ik deze ledjes kan kopen).
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil 3d teken programmas kunnen gebruiken, videobewerken en gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- 700euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
standaard logitecht muis en toetsenbord (doen het prima, wel skeer open voor sugesties)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
intel i5, Ultra gaming ervaring, bijbehorende monitor, SSD, HDD 1TB, Witte kast, paarse led/fans
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
I5 en grafische kaart waarschijnlijk marktplaats of V&A (280x toxic of 70 euro meer betalen voor 290 tri-x?)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Witte kast met window, paarse verlichting, LED monitor
Ga je overklokken?
Nee
Lijst zover
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 63,05 | € 63,05 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | NZXT S340 Wit | € 63,53 | € 63,53 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 58,95 | € 58,95 |
| 1 | Seasonic S12G 450W | € 72,90 | € 72,90 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 92,95 | € 92,95 |