Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet en heeft een idee wat er aan de hand is met mijn iocean g7 smartphone.
Ik heb deze 2e hands gekocht en hij deed t super en nu doen de lower buttoms het niet meer . het zijn de retour en menu knoppen. En hoe raar soms doen ze t even. Volgens de gsm man op de hoek...kan het waterschade zijn. Ik heb al gemaild naar iocean. Maar geen concrete reactie...

Dus iemand een tip wat ik kan doen,eventueel zelf.

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
  • Heb je al een factory reset gedaan?
  • Staat er een custom ROM op?
  • Hoe lang heb je hem zelf in bezit?
  • Was je bron betrouwbaar?(dan kan je waterschade uitsluiten)

[ Voor 68% gewijzigd door eL_Jay op 18-03-2015 14:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
@ el Jay.
Nou heb de iocean paar weken dus. Maar sinds weekend problemen mee.
Hoe kan ik zien en waar welke custom Rom zit. Je redelijke bron..en turkse telefoon winkel in leeuwarden. Hij zag vlekjes in beeld ..
Maar ik zoek me suf of er apps zijn die me gsm goed testen.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:13
om hardware problemen uit te sluiten is een factory reset altijd de beste methode, je kan eerst 100 andere dingen proberen, maar je weet het uiteindelijk pas zeker na een full reset.

als je zelf geen andere android versie (custom rom) erop hebt gezetl, zal er nog wel de stock rom op draaien... met een app ga je dit niet verder testen hoor.

ik vermoed een hardware probleem, door water, val of gewoon pech schade (misschien is het een maandag ochtend model en zit er een kabeltje los van de toetsjes naar het main bord

[ Voor 11% gewijzigd door Prulleman op 18-03-2015 20:57 ]

Strava