Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Frys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-07 13:49
Hallo Tweakers

Ik ben op het moment werkzaam bij een logistiek bedrijf en heb hier een functie als mentor. Deze functie en omgeving bevalt mij erg goed en wil graag doorgroeien bij dit bedrijf. Ik heb gevraagd om na het afronden van mijn huidige opleiding Media vormgeving MBO niveau 4 om een werk en leren traject te gaan volgen.

Dit is de opleiding logistiek management associate degree.

Dit was in eerste instantie mogelijk en zouden ze nog even naar de financiële kant kijken. Later kwamen er nog 4 werknemers bij die dit ook willen doen. Deze 4 zijn al langer werkzaam bij het bedrijf en er zijn 2 met een aansluitende vooropleiding. De werknemers met de vooropleiding hebben ze voor gekozen.

Nu heb ik de optie's gekregen:
  • De opleiding zelf betalen 2,5k p/j (2 jarige opleiding)
  • Een MBO niv 4 Supervisor opleiding die ze wel willen vergoeden
  • Weer full-time naar school en mijn huidige functie er bij doen.
Ik wil graag met een aantal jaar wel eens uit huis en direct wat gaan kopen. Dit gaat me niet lukken met de huidige 12 uur die ik in de week maak.

Graag zou ik advies van jullie willen horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik zou zelf nooit voor een 2de MBO opleiding kiezen. Tegenwoordig is HBO al bijna het minimum wil je een beetje kans maken op een goede baan.

Mijn keuze zou HBO zijn, in welke vorm dan ook.

[ Voor 25% gewijzigd door marshallq op 18-03-2015 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Duaal HBO, 4 dagen werk, 1 dag per week school. Ideaal :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.