Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bruteforcen van het iOS-lockscreen

Pagina: 1
Acties:

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-09 17:59

Vickiieee

Kritische lezer.

Topicstarter
Beste Adjes,

Zéér graag zou ik willen weten wat er met het volgende artikel/video gebeurd is: 'Bruteforcen van het iOS-lockscreen'.

Jullie hebben deze video geüpload op dinsdag 17 maart 2015 10:15. Hier heb ik vervolgens op gereageerd op 17 maart 2015 10:33. Een berekening e.d. heb ik hierbij gebruikt om aan te tonen dat dit niet binnen de 17uur kan en hierbij heb ik ook een vraag gesteld over het gebruikte 'bordje'.

Nu zie ik vanochtend ineens DIT artikel: Apparaat kraakt via bruteforce pincode iPhone binnen 17 uur staan. Dit artikel is een stuk uitgebreider en jullie halen een aantal dingen aan die ik benoemd heb.

Ook is het volledige video-'artikel' NERGENS terug te vinden op de site.

Wat is hier aan de hand?? Was de tekst bij het artikel niet volledig genoeg en moest deze het veld maar ruimen? Zagen jullie een aantal reacties en beseften jullie dat een volledig artikel hieraan gewijd moest worden?

I would like to see some answers. :/

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Aanvankelijk hadden we de betreffende Youtube-video op onze eigen server gezet, maar na discussie op de redactie hebben we besloten deze te verwijderen en de Youtube-video te embedden. Veel video's zijn promo-video's van bijvoorbeeld bedrijven, die juist bedoeld zijn om te verspreiden en die we zonder problemen kunnen gebruiken. In dit geval was dat onzeker, vandaar.

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-09 17:59

Vickiieee

Kritische lezer.

Topicstarter
Dat snap ik.
Maar dat is nog geen reactie op mijn vraag over de extra informatie die 'ineens' bij het artikel verscheen.

Ik neem aan dat jullie door de goed uitgewerkte reacties gemotiveerd waren om zelf ook wat meer onderzoek te doen en meer achtergrondinformatie er bij te zetten? ;). :Y

(Komt er op neer dat het voor mij een beetje voelt alsof mijn reactie gebruikt is om een beter artikel te plaatsen, zonder dat ik of een ander persoon daar krediet voor krijgt. Het kostte namelijk wel wat meer tijd dan 30 seconden om die reactie te typen e.d. en dingen uit te zoeken, waarna hij nu naar de vergetelheid is gedrukt. Niet dat het mij om moderaties of Karma gaat, maar om het idee ;))

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 22:43

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Vickiieee schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 16:00:
Dat snap ik.
Maar dat is nog geen reactie op mijn vraag over de extra informatie die 'ineens' bij het artikel verscheen.

Ik neem aan dat jullie door de goed uitgewerkte reacties gemotiveerd waren om zelf ook wat meer onderzoek te doen en meer achtergrondinformatie er bij te zetten? ;). :Y

(Komt er op neer dat het voor mij een beetje voelt alsof mijn reactie gebruikt is om een beter artikel te plaatsen, zonder dat ik of een ander persoon daar krediet voor krijgt. Het kostte namelijk wel wat meer tijd dan 30 seconden om die reactie te typen e.d. en dingen uit te zoeken, waarna hij nu naar de vergetelheid is gedrukt. Niet dat het mij om moderaties of Karma gaat, maar om het idee ;))
De video werd met het artikel geplaatst, maar in de nieuwstracker komt die ook apart naar boven. Het artikel is niet geschreven naar aanleiding van de video, de video is bij het artikel geplaatst ;)
als het goed is stonden beide, de video en het artikel,min of meer tegelijk online (kan een paar seconden verschil in zitten soms).

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie