Kort door de bocht zoek ik een vervanger/upgrade voor mijn oude grafische kaart. Ik wil bijvoorbeeld Elderscrolls online kunnen spelen en Autocad goed kunnen draaien.
Ik zoek een?
Ik heb een aantal jaar geleden mijn pc laten bouwen maar nu is mijn grafische kaart totally outdated, de oude GTS 250, nu wil ik deze graag vervangen maar ik kan nergens vinden waar ik rekening mee moet houden. Ik verwacht geen wonderen maar nu loopt mijn pc steeds vast als de grafische kaart enigszins belast wordt. Opties?
Wat is je budget?
Ik heb er geen prijs op gezet, ik wilde eerst een hele nieuwe pc bouwen dus er is budget maar wil eigenlijk liever upgraden.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben een fan van de components van ASUS en daar heb ik altijd goed mee gewerkt. Maar indien er andere merken zijn die volgens jullie de kenners beter zijn laat ik me graag adviseren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit heb ik kunnen vinden:
CPU: Intel(R) Core(TM) 2 Quad CPU Q9550 @ 2.83GHz (socket 775 LGA)
RAM: DDR2 4GB
type systeem: 64-bit Windows 8.1
Grafische kaart:Nvidea GTS 250
Moederbord: ASUSTeK P5KPL-AM EPU
Chipset: Intel P35/G33/G31
In advance, thanks for helping.
Ik zoek een?
Ik heb een aantal jaar geleden mijn pc laten bouwen maar nu is mijn grafische kaart totally outdated, de oude GTS 250, nu wil ik deze graag vervangen maar ik kan nergens vinden waar ik rekening mee moet houden. Ik verwacht geen wonderen maar nu loopt mijn pc steeds vast als de grafische kaart enigszins belast wordt. Opties?
Wat is je budget?
Ik heb er geen prijs op gezet, ik wilde eerst een hele nieuwe pc bouwen dus er is budget maar wil eigenlijk liever upgraden.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben een fan van de components van ASUS en daar heb ik altijd goed mee gewerkt. Maar indien er andere merken zijn die volgens jullie de kenners beter zijn laat ik me graag adviseren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit heb ik kunnen vinden:
CPU: Intel(R) Core(TM) 2 Quad CPU Q9550 @ 2.83GHz (socket 775 LGA)
RAM: DDR2 4GB
type systeem: 64-bit Windows 8.1
Grafische kaart:Nvidea GTS 250
Moederbord: ASUSTeK P5KPL-AM EPU
Chipset: Intel P35/G33/G31
In advance, thanks for helping.