Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

minderjarigen aanzetten tot gokken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
L.S.

Hierbij wil ik konde doen van het illegaal aanzetten tot gokken van een Duits aanbieder van kinderspellen.
De provider, wiens naam ik nog even achterwege houd omdat ik niet weet welke procedure gevolgd word en om mijn eigen veiligheid te waarborgen, geeft binnen het spel haar bezoekers gelegenheid om online namaakgeld en echt geld, in de vorm van een door haar verzonnen valuta die financieel onderbouwt word door echt geld, in te zetten in een spel. Zij adverteert binnen het spel actief naar haar leden, die hier enkel gewag van kunnen maken als zij zijn ingelogt, een gokspel dat een prijs kan uitkeren van 1 miljoen flollars zal ik maar zeggen. Het spel is vrij toegankelijk voor eenieder die dat wil, ongeacht leeftijd en word dus ook gefrequenteerd door nietsvermoedende jongeren die met inzetten varierend van 6 eurocent tot 25 eurocent allerlei spelvaluta kunnen winnen tot 1.000.000 flollars, zal ik maar zeggen om de kippen nog even op stok te laten. 1.000.000 flollars is omgerekend ongeveer 125 euro, dus word de nietsvermoedende gebruiker om de tuin geleid en hem of haar op jonge leeftijd blootgesteld aan het gokken online. Aangezien het aanzetten tot gokken en het gelegenheid geven tot die aanzet voor minderjarigen strafbaar is wilde ik U vragen waar aangifte te doen van deze doortrapte manier van handelen want het geheel gaat stiekem en achter, voor niet geregistreerden, gesloten deuren.
Voor de chatfunctie van dit bedrijf gelden allerlei regels om geen aanstoot te geven aan de oortjes van de gevoelige jonge gebruikers terwijl aan de andere kant sluikreclame en aanzetten tot gokken als een normaal phenomeen worden gelanceerd. Door zich binnen haar eigen communiteit te verbergen handelt dit bedrijf illegaal en verderfelijk naar haar nietsvermoedende clientele. En zolang niemand er van weet, of onderzoek naar doet kunnen deze praktijken ongestraft voortgang vinden.
Door dit probleem aan te geven hoop ik dat iets of iemand mij kan helpen deze site ter verantwoording te roepen, welke gerechtelijke stappen te ondernemen of nog liever dat de zaak onderzocht word door een gerechtelijke instantie. Nogmaals, het handelt zich hier om minderjarigen en gokken en voor zo ver ik weet word dat gedrag niet gepropageert door Justitie. Ik dank U voor Uw aandacht