Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
YouTube/ Films/ Schoolwerk (PPT/Word/...) / ... Ik ben geen grote gamer meer maar het zou toch aangenaam zijn mocht hij de ietwat recentere games op lage settings kunnen afspelen.
Wat is je budget?
Maximum €1000. Hoe minder hoe beter, maar voor een goed toestel wil ik wel wat meer geven. (maximum blijft echter 1000)
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Neen, hoofdzakelijk thuisgebruik. Ik zal hem soms wel eens meenemen naar mijn vriendin of op bezoek maar hij zal bijna altijd aan de lader hangen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik ben op zoek naar een toestel met een SSD, een Full HD scherm, minmum 15", een goede processor (minimum i5) en een grafische kaart is mooi meegenomen maar is niet noodzakelijk.
Ik ben zelf na al heel wat zoekwerk op de 2 volgende laptops gekomen en vroeg me af wat jullie mening hierover is, of zelf betere alternatieven kunnen aanraden.
Optie 1 : Toshiba Satellite S50-B-15F (Belgisch model)
Optie 2 : MEDION AKOYA S6413T 4 IN 1 MULTIMODE
€849
Intel® Core™ i5-4210u processor
- Windows 8.1
- 15,6“ FULL-HD IPS tablet
- 8 GB RAM, 1000 GB HDD, 128 GB eMMC
- Intel® HD Graphics 4400
http://www.medion.com/be/...multimode-30017703a1.html
Heb dit toestel niet gevonden in de PriceWatch dus vandaar deze link. Het Medion toestel is een 4-in-1 wat voor mij helemaal niet nodig is, maar het heeft wel alles wat ik wil (SSD, i5, Full HD IPS)
Dit is mijn eerste post hier dus hopelijk is alles duidelijk en kunnen jullie mij helpen!
Mvg
Wat ga je met je laptop doen?
YouTube/ Films/ Schoolwerk (PPT/Word/...) / ... Ik ben geen grote gamer meer maar het zou toch aangenaam zijn mocht hij de ietwat recentere games op lage settings kunnen afspelen.
Wat is je budget?
Maximum €1000. Hoe minder hoe beter, maar voor een goed toestel wil ik wel wat meer geven. (maximum blijft echter 1000)
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Neen, hoofdzakelijk thuisgebruik. Ik zal hem soms wel eens meenemen naar mijn vriendin of op bezoek maar hij zal bijna altijd aan de lader hangen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik ben op zoek naar een toestel met een SSD, een Full HD scherm, minmum 15", een goede processor (minimum i5) en een grafische kaart is mooi meegenomen maar is niet noodzakelijk.
Ik ben zelf na al heel wat zoekwerk op de 2 volgende laptops gekomen en vroeg me af wat jullie mening hierover is, of zelf betere alternatieven kunnen aanraden.
Optie 1 : Toshiba Satellite S50-B-15F (Belgisch model)
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Toshiba Satellite S50-B-15F (Belgisch model) | € 999,- | € 999,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 999,- | |
Optie 2 : MEDION AKOYA S6413T 4 IN 1 MULTIMODE
€849
Intel® Core™ i5-4210u processor
- Windows 8.1
- 15,6“ FULL-HD IPS tablet
- 8 GB RAM, 1000 GB HDD, 128 GB eMMC
- Intel® HD Graphics 4400
http://www.medion.com/be/...multimode-30017703a1.html
Heb dit toestel niet gevonden in de PriceWatch dus vandaar deze link. Het Medion toestel is een 4-in-1 wat voor mij helemaal niet nodig is, maar het heeft wel alles wat ik wil (SSD, i5, Full HD IPS)
Dit is mijn eerste post hier dus hopelijk is alles duidelijk en kunnen jullie mij helpen!
Mvg
[ Voor 8% gewijzigd door salasa op 17-03-2015 22:02 ]