Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Topic titel geeft het probleem al aan.

Ik heb meerdere accounts die wel goed synchroniseren maar als ik probeer verjaardagen en evenementen uit de facebook app te syncen krijg ik de foutmelding "kan SSO-instellingen voor een keer inloggen bij Facebook nu niet wijzigen". Contacts syncen wel met FB.
Ik zoek me al twee uur suf naar de instellingen van de samsung single sign-on service maar ik kom geen steek verder 8)7 .
De Facebook app zelf is wel volledig bruikbaar en app platform staat ook aan, waarbij er toegang aan Galaxy S5 is toegekend. Als ik eerst facebook uit log om dan met de sync in te loggen voer ik netjes mijn wachtwoord in, bevestig mijn goedkeuring voor het gebruik van (veel te veel) gegevens door de app en fb maar aan het einde van het process krijg ik alsnog de foutmelding dat het inloggen mislukt is.

Is er een eenvoudige optie die ik over het hoofd gezien heb?

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:17
Alternatieve manier:
http://www.adweek.com/soc...th-google-calendar/217279

Aangezien facebook zo'n drama is om te syncen

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Verwijderd

Topicstarter
Als ik er vanmiddag nog niet uit ben ga ik dat eens proberen.

En als ik dat zo lees heb ik op die manier de hele Facebook app niet meer nodig op mijn telefoon, dat is ook mooi mee genomen :)