Toon posts:

Asus probleem?

Pagina: 1
Acties:
  • 256 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu sinds kort een Asus laptop, windows 8.1 het is allemaal leuk enzo omdat hij snel werkt, maar als ik hem bijvoorbeeld 10 minuten aan laat staan zonder iets te doen, valt het beeldscherm uit, en kan ik hem niet meer aankrijgen.
Dit vind ik irritant want als ik op school bijvoorbeeld pauze heb, wil ik hem aan kunnen laten staan zodat ik niet weer opnieuw hoef te beginnen met dingen.
Weet iemand hier een oplossing voor? want op mijn vorige laptop kon ik hem gewoon aan laten staan en het beeld daarna terug krijgen, maar op deze laptop krijg ik er geen beweging in. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
En dit topic staat in Programming omdat... :?

Neem a.u.b. even onze Quickstart door en probeer je een beetje aan de netiquette te houden (alles in bold plaatsen is dus niet nodig, staat zo SCHREEUWERIG) en open dan gerust een nieuw topic in het juiste forum ;) Als je die voorgenoemde quickstart leest zul je overigens ook merken dat we iets meer informatie in je topicstart verwachten en dus een stuk eigen inzet terug te zien. Een gewaarschuwd mens telt voor twee ;)

[ Voor 22% gewijzigd door RobIII op 17-03-2015 21:50 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.