Mijn eerste Game PC die ik zelf bouw. Graag rustig aan, ik weet er niet super veel vanaf. Hartelijk bedankt voor jullie advies.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gebruiken voor school, maar ook games op spelen en Skypen tegelijk. Games zoals BF 4, Borderlands Pre Sequel, FIFA 15.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 650 euro. Inclusief verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, ik heb al een HDD van 640 GB van Western Digital. Ook heb ik een optische drive, van LG.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede processor die dit goed kan runnen, hetzelfde geldt voor de GPU. Ik twijfel nog over een SSD, ik weet niet precies wat ik er aan heb en of het wel waar voor mijn hard-verdiende geld is. Ik weet ook niet welke GPU het beste bij mijn build/budget past.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, ik sta open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wel voeding met 80plus certificaat. Ook wil ik wel een ATX moederbord.Ook zou ik willen besparen als het mogelijk is, dus ik hoef geen AAA moederbord als het niet nodig is.
Ga je overklokken?
Nee, waarschijnlijk niet.
Ik zat een beetje aan deze build te denken, dit is trouwens mijn eerste keer, dus graag een beetje advies.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gebruiken voor school, maar ook games op spelen en Skypen tegelijk. Games zoals BF 4, Borderlands Pre Sequel, FIFA 15.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 650 euro. Inclusief verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, ik heb al een HDD van 640 GB van Western Digital. Ook heb ik een optische drive, van LG.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede processor die dit goed kan runnen, hetzelfde geldt voor de GPU. Ik twijfel nog over een SSD, ik weet niet precies wat ik er aan heb en of het wel waar voor mijn hard-verdiende geld is. Ik weet ook niet welke GPU het beste bij mijn build/budget past.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, ik sta open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wel voeding met 80plus certificaat. Ook wil ik wel een ATX moederbord.Ook zou ik willen besparen als het mogelijk is, dus ik hoef geen AAA moederbord als het niet nodig is.
Ga je overklokken?
Nee, waarschijnlijk niet.
Ik zat een beetje aan deze build te denken, dit is trouwens mijn eerste keer, dus graag een beetje advies.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 179,95 | € 179,95 |
| 1 | ASRock B85 Pro4 | € 71,50 | € 71,50 |
| 1 | Sapphire R9 280 3GB GDDR5 OC DUAL-X with Boost | € 192,95 | € 192,95 |
| 1 | WD Green WD6400AACS, 640GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 30,95 | € 30,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 58,95 | € 58,95 |
| 1 | LG GH24NSB0 Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Kingston SSDNow V300 120GB | € 52,95 | € 52,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 637,20 | |