Dag iedereen, ik ben nieuw hier op tweakers en ik wil een goedkope desktop kopen om wat lichte games op te spelen. ik ga hem wel niet zelf bouwen omdat ik maar 14 ben en totaal geen ervaring heb op dat vlak.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil hem gebruiken om games zoals Minecraft (gemod), Civilization, Fifa 15 en Total War te spelen, te browse en youtube/netflix te bekijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een vrij strikt budget en wil liefst niet over de 500-550 euro gaan (inclusief monitor).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een muis/toetsenbord maar geen monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zat te denken aan:
-Intel pentium/ I3
-Degelijke GPU
-8GB ram (gemodde Minecraft gebruikt gemakkelijk 5GB)
-1080p scherm van 21-24 inch groot
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, niet echt.
Ik heb wel een promotie van Aldi gezien: http://aldi.medion.com/md8325/be_nl/?refPage=medion#. Zou dit volstaan om low-end games te spelen en kan ik later de RAM/CPU upgraden?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zou deze medion-pc een goede aankoop zijn of zou ik wachten en verder zoeken naar een betere pc?
Alvast bedankt, Michaël
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil hem gebruiken om games zoals Minecraft (gemod), Civilization, Fifa 15 en Total War te spelen, te browse en youtube/netflix te bekijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een vrij strikt budget en wil liefst niet over de 500-550 euro gaan (inclusief monitor).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een muis/toetsenbord maar geen monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zat te denken aan:
-Intel pentium/ I3
-Degelijke GPU
-8GB ram (gemodde Minecraft gebruikt gemakkelijk 5GB)
-1080p scherm van 21-24 inch groot
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, niet echt.
Ik heb wel een promotie van Aldi gezien: http://aldi.medion.com/md8325/be_nl/?refPage=medion#. Zou dit volstaan om low-end games te spelen en kan ik later de RAM/CPU upgraden?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zou deze medion-pc een goede aankoop zijn of zou ik wachten en verder zoeken naar een betere pc?
Alvast bedankt, Michaël