Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Advies omtrent een laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers

Vandaag heb een laptop gevonden die echt helemaal voldoet aan me eisen.

Het is de Acer Aspire V15 Nitro VN7-591G-768L, 15.6" notebook.

Korte specs:

Processor: Intel® Core™ i7-4720HQ
Geheugen: 16 GB DDR3
NVIDIA GeForce GTX 960M
HDD 1000 GB
SDD 128 GB

Alleen heb ik nog één knelpunt. Nu heb ik een HP Pavlion die echt veel geluid produceert. Soms irriteer ik me echt mateloos eraan bij het maken van verslagen etc. Geluid van de ventilator is voor mij echt een afknapper.

De laptop heeft een sterke videokaart. Is ACER in staat om de laptop te kunnen koelen of zullen de ventilators bij gebruik op volle toeren draaien?

Verwijderd

Wees zinnig of blijf weg.

[ Voor 81% gewijzigd door br00ky op 20-03-2015 00:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb liever een laptop voor mobiel gebruik :) .

Verwijderd

Al aan een accu voor je pc gedacht? ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 16:53:
Al aan een accu voor je pc gedacht? ;)
:?

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand ervaring delen omtrent deze kwestie?

Ik wil deze laptop echt kopen mits het geluid geen knelpunt is.

• reiniero
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:28
Al gekeken naar benchmarks van deze laptop?

Verwijderd

Topicstarter
reiniero schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 18:54:
Al gekeken naar benchmarks van deze laptop?
Ja heb ik. Het is ook allemaal verschillend. Er zijn geen benchmarks met GTX960M.

• Superwasbeer
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 02-10 09:28
Wees zinnig of blijf weg.

[ Voor 80% gewijzigd door br00ky op 20-03-2015 00:43 ]

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Lekkere antwoorden hier weer.
Hij vraagt iets over een laptop en wat ze in andere topics doen zie je hier ook weer terug.
Neem toch lekker een desktop........ DAT VRAAGT HIJ TOCH NIET.
hij vraagt of iemand ervaring heeft met die acer inverband met het geluid.
Reageer dan gewoon niet.

Sorry topic starter ik heb helaas geen ervaring met deze laptop , maar moest dit gewoon even kwijt.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
chucky666 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 22:49:
Lekkere antwoorden hier weer.
Hij vraagt iets over een laptop en wat ze in andere topics doen zie je hier ook weer terug.
Neem toch lekker een desktop........ DAT VRAAGT HIJ TOCH NIET.
hij vraagt of iemand ervaring heeft met die acer inverband met het geluid.
Reageer dan gewoon niet.

Sorry topic starter ik heb helaas geen ervaring met deze laptop , maar moest dit gewoon even kwijt.
Dank u. _/-\o_

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:35

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 16:33:
Hallo tweakers

Vandaag heb een laptop gevonden die echt helemaal voldoet aan me eisen.

Het is de Acer Aspire V15 Nitro VN7-591G-768L, 15.6" notebook.

Korte specs:

Processor: Intel® Core™ i7-4720HQ
Geheugen: 16 GB DDR3
NVIDIA GeForce GTX 960M
HDD 1000 GB
SDD 128 GB

Alleen heb ik nog één knelpunt. Nu heb ik een HP Pavlion die echt veel geluid produceert. Soms irriteer ik me echt mateloos eraan bij het maken van verslagen etc. Geluid van de ventilator is voor mij echt een afknapper.

De laptop heeft een sterke videokaart. Is ACER in staat om de laptop te kunnen koelen of zullen de ventilators bij gebruik op volle toeren draaien?
Als er een winkel in de buurt is waar ze hem verkopen, zou je daar kunnen gaan luisteren. En anders natuurlijk een (video-)review bekijken waarin ze dit laten horen of bespreken. Het lijkt me trouwens dat wanneer je laptop niet zwaar belast wordt, deze ook weinig herrie zal maken. Verder hebben sommige nieuwe Acers (De Black Editions) een anti-stofventilatorsysteem dat 2 kanten op kan draaien. Ze stellen dat ze hem hiermee schoner houden. Per definitie zal hij dan ook minder hard hoeven blazen als de luchtkanalen schonder zijn..
Black Edition -- Unieke technologie
Kies het Aspire V Nitro-model met alle gewenste functies. Acer DustDefender1 voorkomt ophoping van stof en de Acer CoolBoost1-technologie brengt een pop-upinterface op het scherm waarmee u eenvoudig de luchtstroom kunt afstellen en de koeling van het systeem kunt verbeteren.
Jouw specifieke model kon ik op de Acer-website trouwens niet terugvinden.

Your Friendly Neighborhood Moderator

• xpc
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:07

xpc

Om te beginnen: als bij een verslagje tikken de fans al op volle toeren draaien klopt er iets niet, misschien de HP eens open schroeven en uitblazen?

Ik heb verder geen ervaring met die Acer, maar ga er maar van uit zoals al eerder is opgemerkt dat deze stil is bij licht gebruik (zoals bijna iedere moderne laptop).
Hier idem: bij licht gebruik zal de videokaart (vrijwel) niet gebruikt worden en zal je de fan waarschijnlijk niet horen (of heel af en toe). Bij intensief gebruik (lees gaming) is het natuurlijk een ander verhaal.

Overigens zal de CPU gethrottled gaan worden als de GPU belast wordt (en vice versa), m.a.w je kan niet beide op volle kloksnelheid gebruiken (misschien iets om in de gaten te houden als wilt gaan gamen).

• john43
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-10 18:21

john43

Emmen

hier wat Acers gehad die na 2 jaar stoppen met werken.
Niet goed meer aan de praat te krijgen.
Stop je zuur verdiende geld in een beter merk zou mijn advies zijn.
Wel goede ervaringen met Toshiba ( meer dan 10 tegelijkertijd in gebruik over ongeveer 5 jaar.Met slechts 1 een probleem met de accu gehad.)

ASUS laptops bevallen bij mij ook goed en draaien al ruim 4 jaar feilloos

[ Voor 6% gewijzigd door john43 op 19-03-2015 20:14 ]

Groet, John woonplaats Emmen

Pagina: 1