Graag wil ik jullie tweakers vragen voor advies, ik ga mijn computer upgraden en heb een nieuwe CPU, GPU en Mobo nodig voor mijn Mini Atx build (voordat er wordt gereageerd over een mini atx wil ik graag vermelden dat mijn ouders gescheiden zijn en het ideaal zou zijn, ik geef daarom ook geen fucks om het feit dat ik niet 2 videokaarten erin kan doen etc,)
Ik zat te kijken naar de GTX 970, maar die is nogal duur, ook viel mijn oog op de 4690k. Dat past helaas niet in mijn budget, Enige ideen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, ik wil mijn systeem voorbereiden op de nieuwe opkomende tom clancy's the division.
Wat mag het systeem gaan kosten?
500 + -
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, ik wil mijn corsair builder cx750 meenemen, hetzelfde geld voor mijn HDD en 8gb kingston ram, ik heb ook al een CPU watercooler. Het enigste dat ik nieuw wil is mijn Mobo, Cpu en Grafische kaart.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een CPU, een Mobo (mini-Atx) en een Grafische kaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst een Nvidia kaart, aangezien ik helemaal klaar ben met AMD, hetzelfde geld voor de CPU.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag mijn spellen beter willen runnen dan mijn R9 270x die ik er nu in heb zitten. Wat natuurlijk ook de bedoeling is van een upgrade. Het moederboard moet ook een Mini ATX zijn voor mijn Corsair 380T case.
Ga je overklokken?
Ja, ik ben van plan om mijn CPU te overclocken, ik heb dan ook een seidon 120m watercooler thuis liggen, dus dat zou geen enkel probleem moeten zijn.
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Ik zat te kijken naar de GTX 970, maar die is nogal duur, ook viel mijn oog op de 4690k. Dat past helaas niet in mijn budget, Enige ideen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, ik wil mijn systeem voorbereiden op de nieuwe opkomende tom clancy's the division.
Wat mag het systeem gaan kosten?
500 + -
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, ik wil mijn corsair builder cx750 meenemen, hetzelfde geld voor mijn HDD en 8gb kingston ram, ik heb ook al een CPU watercooler. Het enigste dat ik nieuw wil is mijn Mobo, Cpu en Grafische kaart.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een CPU, een Mobo (mini-Atx) en een Grafische kaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst een Nvidia kaart, aangezien ik helemaal klaar ben met AMD, hetzelfde geld voor de CPU.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag mijn spellen beter willen runnen dan mijn R9 270x die ik er nu in heb zitten. Wat natuurlijk ook de bedoeling is van een upgrade. Het moederboard moet ook een Mini ATX zijn voor mijn Corsair 380T case.
Ga je overklokken?
Ja, ik ben van plan om mijn CPU te overclocken, ik heb dan ook een seidon 120m watercooler thuis liggen, dus dat zou geen enkel probleem moeten zijn.
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-8320 Black Edition | € 145,- | € 145,- |
| 1 | ASRock 970 Extreme3 R2.0 | € 72,95 | € 72,95 |
| 1 | Sapphire R9 270X 2GB GDDR5 OC DUAL-X Boost | € 166,50 | € 166,50 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 54,95 | € 54,95 |
| 1 | Cooler Master Elite 430 Window (fan met rode LED) USB 3.0 | € 36,75 | € 36,75 |
| 1 | Corsair Graphite 380T Mini ITX Geel | € 149,46 | € 149,46 |
| 1 | Cooler Master Seidon 120M | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Kingston ValueRAM KVR16LN11/8 | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | Corsair Builder CX750 Bronze | € 86,50 | € 86,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 779,06 | |
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2015 16:09 ]