Ik heb 1 jaar geleden een nieuwe computer gekocht ivm met budget geen videokaart gekocht. Onder tussen cities: skylines gekocht maar deze werk op low op slecht 20 fps. Dus tijd voor een update.
Ik zoek een videokaart?
Ik ben op zoek naar een videokaart die de meest strategie games op hoge instelling kan spellen. En redelijk toekomst proef is.(lager instelling in de toekomst vind ik prima). Hierbij te denken aan Simcity, Cities:skylines, minecraft, enz.
Ik heb slecht 1 pci-power connector op mijn voeding zitten.
Het geluid maakt mij niet uit.
Gamen is voor mij bij zaak, het systeem wordt voornamelijk voor programmeren en fotografie gebruikt.
Wat is je budget?
150 - 200 euro, daarboven moet er een groot voordeel zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeur, maar moet wel lang mee kunnen. Dus A merk heeft de voorkeur.
Ik zelf een beetje gezocht en kom op AMD R9 270 of GTX 960, maar vind die tweede een beetje aan de dure kant.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Huidige systeem:
Alvast bedankt
Ik zoek een videokaart?
Ik ben op zoek naar een videokaart die de meest strategie games op hoge instelling kan spellen. En redelijk toekomst proef is.(lager instelling in de toekomst vind ik prima). Hierbij te denken aan Simcity, Cities:skylines, minecraft, enz.
Ik heb slecht 1 pci-power connector op mijn voeding zitten.
Het geluid maakt mij niet uit.
Gamen is voor mij bij zaak, het systeem wordt voornamelijk voor programmeren en fotografie gebruikt.
Wat is je budget?
150 - 200 euro, daarboven moet er een groot voordeel zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeur, maar moet wel lang mee kunnen. Dus A merk heeft de voorkeur.
Ik zelf een beetje gezocht en kom op AMD R9 270 of GTX 960, maar vind die tweede een beetje aan de dure kant.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Huidige systeem:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7 4770K Boxed | € 343,70 | € 343,70 |
1 | Gigabyte GA-Z87X-UD3H | € 137,95 | € 137,95 |
1 | Antec Three Hundred Two | € 61,50 | € 61,50 |
1 | Dell Ultrasharp U2312HM Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 25,95 | € 25,95 |
1 | Corsair CMX16GX3M2A1600C11 | € 132,95 | € 132,95 |
1 | Corsair Builder CX430 Bronze | € 45,27 | € 45,27 |
1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 111,95 | € 111,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 859,27 |
Alvast bedankt