Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Customized Logitech G710+ toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een tijd geleden had ik een G710+ gekocht alleen ik was de default look zat. Dus heb ik deze maar eens flink gepimpt. Dit is het resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/t4DnuGs.jpg
Als je op de afbeelding klikt kom je bij het hele album met een aantal foto's van een hogere resolutie.
Wat ik allereerst gedaan heb is de voorkant losgemaakt. Daarna heb ik de twee paneeltjes die hieraan vastzitten ook eraf gehaald. Daarna heb ik alles geverfd met vier lagen primer, vier lagen kleur en 2 lagen primer. De toetsen heb ik besteld bij een bedrijf in amerika. Deze konden ook een afbeelding erop printen, dit heb ik op het numpad pad gedaan. Ten slotte heb ik gekleurde led kapjes onder de wasd en pijltjes toetsen gedaan. In het album staan nog wat meer foto's met het licht aan in verschillende standen. Het heeft veel moeite gekost, maar ik ben erg blij met eindresultaat. Mocht iemand vragen hebben dan wil ik ze graag beantwoorden :D

• Royenroy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-10 07:39
Ziet er tof uit. Waar heb je die blank keycaps vandaan? Ik zit ook te kijken voor een nieuwe set namelijk. :)

Verwijderd

Topicstarter
Royenroy schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:22:
Ziet er tof uit. Waar heb je die blank keycaps vandaan? Ik zit ook te kijken voor een nieuwe set namelijk. :)
Ik heb deze set besteld. Je kan daar per key aangeven welke kleur je wilt en eventueel kan je nog je eigen afbeelding erop laten printen. Ik heb daarnaast wel nog een aantal losse keycaps besteld, omdat de onderste rij van de G710+ andere maten heeft qua toetsen dan de meeste toetsenborden.