Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-10 19:08
Zojuist heb ik een Nokia 925 "gekregen". Alles functioneert behalve de mail. Alle exchange afspraken kan ik zien, er is echter geen applicatie voor het ophalen van de mail vermoed ik. Iemand tips voor een geschikte mail client voor WP 8.1?

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 23:09
Uhhh de native mail client? Kijk even tussen je apps, je mailbox vind je daar en heeft de naam die je deze zelf hebt gegeven bij het instellen van je account.

[ Voor 70% gewijzigd door PinokkioTV op 17-03-2015 13:44 ]

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:30

nwagenaar

God, root. What's the differen

Inderdaad,

Je kan gewoon je Exchange account toevoegen onder Settings/Instellingen -> email+accounts. Als je op het + klikt dan heb je de mogelijkheid om Exchange als optie te kiezen.

Mijn Neo Geo MVS collectie

• PageFault
Er is geen native client op de Nokia 925 :(

Ik vond geen mail account tussen de apps voor het exchange account wat ik bij settings --> email+accounts heb ingesteld. Er is ook geen app die mail, email, mailbox, of wat dan ook heet, ook niet eentje met de naam van het exchange account.

Alles is aangevinkt (email, contacts, calendar, tasks). Calendar doet het goed, dus ik mis een native mail app. Is er een app aan te raden voor exchange? Of ben ik nu veroordeeld tot de webmail?

Het is ook een beetje de kat op het spek binden, een Windows SmartPhone ;)

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 00:17
Ik vraag me af hoe je de exchange account hebt aangemaakt als ie daar niet tussen staat. Ik heb daar een Microsoft account staan en als ik die aanklik heet die 'Hotmail'. Dat is dan de naam van de app voor mijn mail.

[ Voor 42% gewijzigd door coenox op 17-03-2015 14:09 ]

• SuikerBrood
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-02-2024
Applijst -> Outlook -> de drie puntjes -> Account toevoegen -> Exchange

Dat moet toch werken?

• PageFault
Tis gelukt.

@Coenox: het exchange account was echt aangemaakt, de calendar werkte ook (vooruit: nog steeds).

De telefoon heeft de hele ochtend lopen updaten. Zojuist was ik ten einde raad en ik zag dat de gesproken taal nog op Frans stond, ik had aangegeven dat deze English (US) moest worden. Deze download nogmaals gestart. Na deze hele update + 2 x automatisch rebooten kwam zowaar de exchange mail zowel op de start pagina als in de app lijst zoals jullie hebben beschreven.

Ik was gewend dat dit in minuten kon ipv uren, maar er moesten teveel updates doorheen blijkbaar.

Het werkt, thanks voor de (mentale) support!
Pagina: 1