[bug] T-mobile icoon bij maken snelkoppeling?

Pagina: 1
Acties:
  • 988 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dahwe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-07 18:45
Ik maak op mijn telefoons altijd een snelkoppeling naar de Tweakers website, omdat ik de site gewoon veel beter vindt werken dan de 1st/3rd party apps.

Tot voor kort kreeg ik daar een mooi Tweakers icoontje bij, gewoon dezelfde als de favicon. Zojuist jullie weer toegevoegd en tada.. een prachtig T-Mobile logo! Kannie kloppen nie, lijkt me.

Browsercache voor de zekerheid geleegd, zelfde resultaat. De telefoon betreft een HTC One M7 met Lollipop.

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/34iju3n.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Heb je een t-mobile verbinding?

Los daarvan, maakte je de link terwijl je de homepage open had staan? Of vanaf een andere pagina?

Het ziet er verder niet uit als een logo dat wij uberhaupt ergens in onze afbeeldingen-database of op onze servers hebben. Als we al zoiets bij nieuwsberichten gebruikten, dan zou het waarschijnlijk een witte achtergrond gehad hebben, ipv transparant. Kan je de url van de image achterhalen denk je?

Als ik het op mijn telefoon (met android 4.4.2) doe met Chrome's opslaan op de homepage, krijg ik gewoon een variant op dit plaatje met afgeronde hoeken (ook met t-mobile netwerk):
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/android-touch-icon-128x128.png

Hoewel ik niet helemaal zeker weet of ik die krijg, of een van de apple-varianten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-07 18:11

_David_

FP ProMod

llama llama duck

ik kan niet uit je post opmaken of je Chrome for Android gebruikt, maar als je dat wel doet:

Dit is een (oude) bug in Chrome for Android ik had er een tijdje geleden ook last van dat je een ander icoon kreeg:
_David_ schreef op maandag 21 juli 2014 @ 22:58:
Bij mij werkt het nog steeds niet :S als ik add to homescreen doe dan krijg ik het icoon van androidpolice..

Cache clearen helpt niet, denk dat dit een bug van chrome zelf is aangezien het bij andere dus wel werkt.
Ik kreeg dit later wel weer werkend door data te clearen van Chrome for Android (in App Info)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dahwe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-07 18:45
ACM schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 21:40:
Heb je een t-mobile verbinding?

Los daarvan, maakte je de link terwijl je de homepage open had staan? Of vanaf een andere pagina?

Het ziet er verder niet uit als een logo dat wij uberhaupt ergens in onze afbeeldingen-database of op onze servers hebben. Als we al zoiets bij nieuwsberichten gebruikten, dan zou het waarschijnlijk een witte achtergrond gehad hebben, ipv transparant. Kan je de url van de image achterhalen denk je?

Als ik het op mijn telefoon (met android 4.4.2) doe met Chrome's opslaan op de homepage, krijg ik gewoon een variant op dit plaatje met afgeronde hoeken (ook met t-mobile netwerk):
[afbeelding]

Hoewel ik niet helemaal zeker weet of ik die krijg, of een van de apple-varianten :)
Ik gebruik de HTC-browser, heb Chrome niet geïnstalleerd staan.
Ik kreeg voorheen (= jaar geleden gedaan denk ik) inderdaad het door jou getoonde plaatje.

De snelkoppelingen maak ik als volgt: eerst pagina toevoegen aan Favorieten, dan kan ik namelijk de naam/label van de pagina naar wens aanpassen, en vervolgens gewoon longpress -> snelkoppeling naar startpagina toevoegen.

Ik zou niet weten hoe ik in dit geval de URL van de afbeelding kan achterhalen. Zal zo eens data clearen, je weet maar nooit. Al achterhaal je de oorzaak daar niet mee.

Edit: oké, dit is apart. Ik krijg nu geen fullsize icoon meer, maar een standaardicoon met daarin klein het Tweakerslogo.

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/wcbw4k.png

[ Voor 5% gewijzigd door Dahwe op 18-03-2015 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karimpje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-06 11:33
Heeft hier iemand nu een oplossing voor. Ik ontvang de Tweakers.net snelkoppeling zonder Tweakers.net logo, maar gewoon blanco.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/85NkhwD2prox1GnAaFH33Bm-Mqw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Enob8IuKRWlVX4p27skatFqZ.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Karimpje schreef op maandag 1 april 2024 @ 11:59:
Heeft hier iemand nu een oplossing voor. Ik ontvang de Tweakers.net snelkoppeling zonder Tweakers.net logo, maar gewoon blanco.

[Afbeelding]
Wat voor apparaat gebruik je?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karimpje
Samsung Galaxy S24 plus met Chrome als app waarmee ik de snelkoppeling heb gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-07 23:22
Hier hetzelde issue, op de Galaxy S24 Ultra. Echter werkt het wel met Samsung Internet.

Andere websites werken wel via Chrome.

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karimpje
Dan moet ik die weer terug installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karimpje
Ik heb het met Samsung Internet geprobeerd en daar werkt het inderdaad wel bij. Helaas wordt de snelkoppeling ook meteen weer verwijderd als je de app deïnstalleerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Het lijkt er op dat Chrome tegenwoordig een manifest nodig heeft: https://stackoverflow.com...creen-from-android-chrome

Ik ga hier een ticket voor maken :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Helaas werkt het met een manifest nog steeds niet. Ik krijg het lokaal niet gefixt, en Chrome geeft verder geen feedback waarom het niet werkt. Ik zie helaas geen andere mogelijkheid dan dit ticket weer te sluiten.

March of the Eagles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.